.

среда, 17. август 2011.

Devojke za pratnju oglasi


Kao direktor marketinga ja sam potrebne 
 devojke za poslovnu pratnju osposobiti nove djelatnike u nekom od naših druge tvrtke mjesta i, na žalost, da zahtijeva da provodim puno vremena putovanja. Ova priča je o putovanju za San Francisco oko prije dvije godine. 

Eric i ja smo bili u braku oko 18 hot devojke yeas. Mi smo naturisti i imao neke susrete s ljuljanje. Osim konsenzualne i dogovoreni seksualne susrete smo bili vjerni jedni drugima. Dok smo uživali povremene seksualne veze s drugima, niti jedna od nas su imali seksualni susret, bez znanja ili pristanka ostalih.

Na ovaj izlet sam završio sa bočnim sjedalima, a nakon poravnanja u primijetio lijepo izgleda čovjek uzeti sjedalo pokraj moje. On se pojavio da se oko moje dobi sa graying hramovima i bio je obučen u poslovno odijelo. Prije nego je sjeo odložiti svoju aktovku i jaknu u pretinac iznad glave. Nakon polijetanja smo sudjelovati u nekim malim razgovor. Njegovo ime je Jack, a razgovarali smo o našim poslovima, obitelji i hobijima. Tijekom razgovora sam nastavio primjećujem da je gleda na nogama i grudima. Moja suknja, iako koljena dužine, imala inched do nekoliko centimetara izlažu neke moje bedro. Također sam shvatio da je moja bluza je gaped otvoren i on je bio u mogućnosti vidjeti desno dolje na moj grudnjak i vrhovima mojih grudi. Diskretno sam pomaknuo moj stav i odvlači na moj suknju. Bacimo li pogled na 
hot devojke njega, primijetio sam imao lagani izbočiti u prepone. 

"Gdje ste borave u San Franciscu? On je pitao

"Holiday Inn u Kini Town" Odgovorio sam

"Što slučajnost, pa ja sam Želite 
 devojke za poslovnu pratnju  li imati večeru sa mnom večeras? 

Morao sam dati neki mislili prije odgovaranja. Budući da je 
hot devojke  sretno udana žena nije u mojoj prirodi da se datum s čovjeka a kamoli stranac nikada prije nije vidio taj dan. Ja kuhano misao okolo i odlučio da samo da večera ne bi bila problem. 

'Samo večeru! " Rekao sam

Veliki, kako o 07:30?. Ja ću Vam u susret u lobby baru.

Nakon što je naš avion sletio sam izgubio iz vida ga kao što smo krenuli na prtljagu tvrde. Ja se otkrije svoju prtljagu i krenuli na rubnik i prijevoz rent a car.

Vožnje u centru grada od zračne luke je malo uznemiravajuće. Promet je bio težak i tamo očito su nesreće na 101 koji je stvari podupirač gore. Trebalo mi je veći dio dva sata doći do hotela i check-in u moju sobu. Uzeo sam tuš i ležao na krevetu da se opustite prije nego što bi trebala haljinu za večeru.

Kada je došlo vrijeme da biste dobili spreman sam stavio na moj šminka i gleda u ogledalo počeo osjećati prilično seksi. Počela sam obličje naprijed to dobro 
hot devojke vrijeme i odlučio da nose nešto seksi za večer. Stavio sam na ugljen sredine-tele suknju i bijelu svilenu bluzu. Odlučio sam da ne nosi pantyhose. Ja Provjera u ogledalu vidjela sam da moj grudnjak je bio vidljiv kroz bluzu. Tada sam odlučio da se grudnjak off i ići s out. Provjera ogledalo opet, vidio sam da moje bradavice bile prikazuje samo malo. Eric me uvijek  hot devojke   poticao da ide braless, ali nikad nisam to učinio s ovom bluze fin. Za dodatnu mjeru, ja sam ostavio dvije tipke nespreman i vidjela da ako je netko gledao samo pravo, moje grudi će biti izloženi. 

Na upravo 7:30 sam išao iz dizala i vidio Jacka čeka mene. Moje grudi odskočiti pod bluzu kao što sam probudi prema njemu. On je brzo uočio i njegove oči su zalijepljen na moje grudi kao što sam napravio moj put preko predvorju gdje je on stajao.

On je izgledao jako zgodan u mraku suite, bijelu košulju i crvenu kravatu. On je uzeo moju ruku dok sam prilazi i nježno ga poljubila. 'Neka 
 devojke za poslovnu pratnju  je imati čašu vina ovdje prije nego što idemo na večeru on je sugerirao mi je vodilja za stolicu. Njegove oči preselio natrag i naprijed iz moje noge na mojim grudima i da sam se osjećala jako poželjno i seksi. 

Večera je bila prekrasna. Proveli smo sat vremena ili više preko jedni od drugih polagano grickanje na našu hranu i druženje. Kada je večera završena, on je sugerirao idemo na dnevni boravak gdje je plesne glazbe je igrao.

"Ne, moram rano ustati rekla sam znao da sam trebao završiti mala igra desno i onda tamo.

"Samo jedno piće i ples, a ja ću vas pustiti da idete u krevet 'odgovorio je na optužbe način.

U salon se nalazi stol u stražnjem dijelu sobe, naručio još vina i nastanio u. Jack uzeo moju ruku i drži ga učinili da se osjećam kao tinejdžer na svoj prvi dan.  devojke za poslovnu pratnju Kad je glazba započela, on me pitao za ples i dovela do plesnog podija.

On je izvukao mi je blizu sa svojim grudima pritisne protiv njega. Znam da ih mogu osjetiti i toplinu udara kroz mene. Okrenuo se da je jako dobar plesač i mi snuggled bliski kao što smo lagano swayed glazbu. On pritisne svoje prepone protiv mene i sam mogao osjetiti ga uzimajući teško. Sam mogao osjetiti sebe uzimajući uključeni i pritiskom na moje stidne kosti prema boku.

Nakon dva plesa smo hot sekx devojke  se vratili na naš stol i gotovih naše vino. Zatim uzimajući moje ruke je vodio put prema plesnom podiju, a mi snuggled ponovno zajedno. Ovaj put ruci pronalazi svoj put u moje ruke i pritišće rubu moje grudi dok je njegov druge strane počinje raditi to je način da se moje dupe.

"Jack, molimo Vas da ne 'rekla sam čvrsto. On je preselio svoju ruku iz moje dupe, ali nije mrdnuti jedan protiv moje grudi. Opet je hard rock i pritisnete protiv mene. Sam mogao osjetiti sebe smočiti između mojih nogu i našla sam disanja teško mu u uho. Nakon plesa smo ostaviti bar i hoda prema dizala.

"Ja ću vas provesti u svoju sobu", on nudi.

"Samo na vrata", ja ga oprez. Ja mogu reći da je uključen i ako sam znao da ako ga neka u svojoj sobi da će to biti gotovo.

Moja soba je na desetom katu i kad smo bili u dizalu Jack mi je u rukama i poljubio me. Kad dizalo zaustavi na mom katu smo hodali ruku pod ruku u moju sobu. Na vratima sam se okrenuo i rekao 'Hvala vam što ste za večeru i zabavu navečer.'

On me je u svoje naručje i poljubio me opet. Ovaj put sam pustio i poljubi ga natrag. Njegova ruka pronađena moje grudi i stisne. Ona osjećala tako dobro, a ja samo poljubi ga natrag i neka imaju svoj način. Njegova druge strane podiže moju 
 hot sekx devojke suknju i pronašao svoj put do moje gaćice. Ja moaned i pritisne protiv njega kao svoje prste pratiti obris moje vruće peckanje maca usne. Sam izgubio kontrolu na osjećaj ruku na moje grudi, a svoje prste na moja maca 

U tom trenutku otvorila vrata niz hodnik i nas vratio u stvarnost. On je brzo uklonjena ruke i ja sam ispravila svoju odjeću. Čovjek je došao iz vrata i prošetali dvorana u našem smjeru. Znao sam gledati zajapuren. Odmah sam otključan moja vrata i zakoračio unutra. "Hvala opet za prekrasan noćni, Jack". Rekao sam kao što sam zatvorila vrata prije nego što je mogao odgovoriti, a prije nego što je mogao ući u sobu. Brzo sam haljinu za krevet i ispostavilo se svjetlo. Kao što sam ležao tamo u mraku sam mislio o večeri i kako uključen sam bio.

"Vi dummy, zašto ga niste pustiti! Kladim se da je veliki ljubitelj, vi vjerojatno nikada neće imati priliku kao što je ovaj ponovno!" Ja stvarno dao sebi gruba vremena za chickening out. Samo onda je zazvonio telefon prekida moje misli.

"Mogu li doći u svoju sobu i razgovarati?"

"Samo razgovarati?"

"Da"

"Ja ne mislim tako, Jack sam preslab sada. To će samo dovesti do drugih stvari."

"Ok, ispričavam vam smetaju." Rekao
 hot sekx devojke  je i spustio slušalicu. 

Nekoliko minuta kasnije bilo je kucati na moja vrata. Sam stavio na moj ogrtač i gledao iako
okance i vidio da je Jack.

"Idemo razgovarati." On je rekao sa glup osmijeh na licu.

I napokon podlegao te ga pustiti unutra Sjeli smo na kraju u krevet i razgovarali o mojem razloga za ne seksa s njim. Nikada nisam imala spolni odnos s bilo kim osim mog muža. Ako sam imala spolni to bi morao biti netko sam znao i zbrinut. Imala sam samo taj čovjek za 12 sati ili tako. Jack je bio tako brane drag. On je rekao da u potpunosti razumije moje osjećaje.

Zatim je stavio ruku oko mene i poljubio me. Odgovorit ću i mi pao unatrag za krevet. On je nevezan pojas na moj ogrtač i gurnuo u stranu. Ruke skliznuo u moje spavaćicu i milovala moje grudi ih nježno stiskanje zatim brzo izvukao peći iznad moje glave. Moje srce vozio kao što sam shvatio da sam sad u svojoj hotelskoj sobi leži u mom krevetu s mojim golo tijelo izloženo ukupno stranac.

Prije nego što sam mogao odoljeti uzeo bradavicu u usta i počeo ga sisa. Kao da je um svoj moje ruke snaked niz njegovo tijelo i uvijen oko njegove hard penis. To je bio ogroman i lupati u moje dodir.

On je skliznula prst u moje vruće maca i preselio unutra i van. Moje srce vozio kao što je skliznula još jedan i još jedan prst u mene. Bio sam bez daha kao njegovi prsti nalaze moj klitoris i počeo ga masirati.

Do tada sam bio potpuno u njegovoj moći i širi noge da mu lakši pristup mojih privatni prostor. Napustio maleni staze sline jer je poljubio svoj put prema dolje moje tijelo pauziranje svaki centimetar ili tako da nježno poljubi i sisanje moje tijelo gori. Na kraju mu vruće jezik dosegao svoj cilj i njegova usta zatvorena tijekom moj klitoris.

"Ustani!" Ja zapovijed kao što sam ga gurnuo od mene. Bio je začudilo na prvi, ali brzo ispunjen. Premještanje iz kreveta, premjestio sam ga, raskopčao košulju i poljubio moj put prema dolje. Nakon što je prošle gumb i povlačenjem njegova košulja bez njegove hlače, sam posegnuo za svojim pojasom i nakon nekog mumljajući izvukao ga otvorite i brzo raspakirali njegove hlače.

Sinking do koljena, ja gurnuo hlače i gaćice dolje svoje tijelo. Njegova muškost nastala slobodna i da me gleda pravo u lice. To je veličanstven. To mora da je 8 inča dugo. Vidio sam nekoliko cocks u mom životu, ali ovaj je bio prekrasan. Ja lagano ga shvatio i skliznula moje ruke gore i dolje svoje pune dužine. Stavljanje ruke na moju glavu, on je izvukao mi je bliže njegov lupanje čudovište. Moja usta otvorena i moj uvjetno trzanje savjet prije ljubljenja gomoljasti glavu. Otvaranje usta, ja sam neka ga polako inča iznutra. Bio sam zaprepašten s koliko je okusio drugačije nego moj muž. Otvaranje usta šire, uzeo sam cijelu glavu u usta i počela sisati zatim se preselio dolje da se sve više i više dok nije u potpunosti zahvatila u mojim ustima i grlu.

'Želim voditi ljubav s vama!' promrmljao je kroz zube osvojila 
 hot sekx devojke . Njegove ruke shvatio moje kose i povukao me na moje noge. Naše usne zaključana u strastveni poljubac kao što je nježno me vodio natrag u krevet. 

Njegovi prsti otkrili moj slatki otvaranje i mene kao što sam probed dosegla dolje da se njegov penis hard rock u ruci. Jack poljubio 
 hot sekx devojke  svoj put prema dolje moje tijelo i između mojih nogu dok je pronašao otvaranja moja maca. Njegov vruće usne poljubi i lizali moje osjetljivo tijelo a zatim se preselio na sisanje moj klitoris. "Želim te, želim da me jebati 'Ja moaned kao usnama nastavili napad mi je čime se moj prvi vrhunac. 

Mijenjanje položaja Jack preselio preko mene i straddled moje tijelo. Postizanje između nas, ja sam vodio njegov penis do ulaza moga bića. Kao što je preselio u mjesto, on je prisiljen nogama šire razmaknute i osjetio glavu njegov penis prodrijeti naborima moja maca. Uvijek je tako polako je olakšalo njegov penis u mene onda kada u potpunosti ugrađen, on je počeo da se pumpa unutra i van. Ne mogu opisati kako je dobro osjetio da mu se u mene i moje tijelo je odgovorio da u potpunosti svaki njegov potez.

Moje ruke preselio preko leđa i ramena zatim svoju kosu kao što sam ga izvukao na mene. Mi poljubi i dotaknu jedni druge u svakom mjestu zamisliv. Moje ruke se preselio u mojim grudima i milovao moje grudi, povlačenjem napete bradavice na moj kao moj um je uživao u osjećaju da taj čovjek me gledati dok mi jebeno.Erotske misli u mom umu donio na drugom drobljenje vrhunac. Moje tijelo je eksplodirala opet i opet. Prije nego što moje tijelo može oporaviti, još jedan orgazam pucao po meni. Nikad nisam bio tako uključen. Kao što je 
 hot sekx devojke  moj zadnji orgazam počeo opadati, Jack izvukao i mene okrenuo na trbuh onda podigao moje dupe u zraku. Stajao je na podu i vodio njegov penis natrag na svoje mjesto duboko u meni. Čim je krenuo drugi vrhunac skočila kroz moje tijelo. 'O moj Bože, ja sam tako uključen! Ja promrmljao kako je nastavio gurajući svoj penis u prekrasne i iz mene. To je rijetka mi je imati dva orgazma tijekom vođenja ljubavi, ali on  hot sekx devojke već ima mi uzeti najmanje tri ili možda četiri, ali ovaj put. 

"Želim biti na vrhu! Ja moaned udaljava ga obliku. On je izvući i položiti pala na krevet na leđima. Grabljiv moje stražnjice dok sam ga straddled pomogao niže moje tijelo nad njegovim lupanje pijetao. U tom položaju mogao sam nas vidjeti u ogledalu kao i oblači moje tijelo preselio gore i dolje slanje moje vruće maca klizna nad svojim lupanje pijetao. Jack dosegao i igrao s moje tits da me povukao prema dolje, tako je mogao sisati na njih. Minute je sisao moje bradavice, došao sam za četvrti ili peti put te noći.

Jack mi valjani na leđima i staviti noge na njegova ramena i gurnuo njegov penis unutar mene opet. Taj čovjek je bio nezasitan. Već sam doživio više orgazama koje sam inače činio u mjesec dana i on je još uvijek teško i uspravljen daleko.

'Ja želim da se sperma u ustima. "On je promrmljala kako sam osjetio njegovo tijelo potres i znao je o spremna. Postizanje dolje, ja shvatio njegov penis te ga izvukao iz moje mokre granice i više na moje usne na čekanju. On je skliznula i straddled mojim prsima kao što sam ja držao penis i vodila mi otvorenih usta. Moja usta zatvorena oko njega. Mogao sam okus svoje sokove kao njegov penis skliznula unutra. Njegovo tijelo zadrhta i njegov penis počela da nabubri i lupati nasilno. sa završnim jecaj je poslao svoje sokove spurting niz moje grlo. Pokušao sam očajnički da se to sve kao špricati nakon špricati ispunjen mojim ustima. Kada je proveo, srušio se na krevet i mi je u naručju. Totally sit, smo postavili u svaki drugi ruke, naša tijela isprepletena i nanijet off spavati.

Negdje u daljini sam mogao čuti zvoni telefon. Nakon nekoliko sekundi shvatio sam da je moje i prevrnuo na njega odgovorili. .

"Dobro jutro je ovo vaš 06:00 buđenje," mekani ženski glas obavijestio me.

Ipak grogi Pogledao sam oko na ostatke što je izgledalo kao orgija. Krevet je bio potpuno razbarušen, moja odjeća je ležao na podu gdje su pali. Dospio sam na dodir Jack, ali on je otišao i da je očito pala iz negdje tijekom noći.

Tada sam shvatio da nisam ni znao 
 hot sekx devojke njegovo prezime. U stvari nisam ni znao njegov broj soba. Nije bilo ni na koji način doći u dodir s njim opet, bez obzira koliko sam možda želite. 

Sljedeći dan sam završio moj posao i zatečen moj let kući nadajući se sve vrijeme da je Jack će opet biti moj sjedalo drug.


Нема коментара:

Постави коментар