.

петак, 25. март 2011.

Erotski oglasi Srbija


Fantazija za prijatelja
Bok, Moje ime je AMISHI (ili Amiee kao što sam ja nazvao moj voljeni) Ja sam 38 godina i živio sam s mojim dečkom, Imraan i jedan od mojih najboljih prijatelja, erotski oglasi srbija  Pam tijekom moje diplome na Sveučilištu u Baroda. Bio sam i horny crnka Hot koji je 5'2 "i mjeri, 34-24-32. Pamela je 5'3 "i 36-26-36. Imraan imao ramena ravno crnu kosu, 5'11 ", i bio je obješen oko 8" -9 ". Moj prijatelj Pamela je, bez sumnje bi seksualni, ali je ona bila više u dečki. Nas troje smo imali puno troje, pa čak i grupni seks s nekim drugim ženskim naši prijatelji.

Ovo jednu noć mi je otišao vanjska strana za djevojke erotski klubovi  večeri u baru i Pamela nanijet off sredinom noći, jer joj je pokupila od 3 dečki. Sljedećeg jutra, rekla mi je sve o njoj noći, ona je uvijek imala maštale o 3 dečki odjednom. Iako ona nije mogla hodati ravno i rekao da je najbolje iskustvo je ikada imao, ali ipak je rekla da je najveći tip je bio samo 5 ", koji utisak živjeti do njezina očekivanja.
To je Pam je rođendan u tjedan dana, a nakon što rekla mi je da nije bio ispunjen znao sam da bi ga za nju. Tako sam odlučio postaviti iznenađenje 4some za nju. No, budući da nikada nisam bio sa bilo koji tip osim za Imraan i nikada nisam mogao zamisliti da to radi pa sam odlučio nazvati našim prijateljima Kiya i Farah u grad. Planirao sam da ćemo uzeti Pam i dobiti njezin pijani nakon što Kiya, Farah i ja bi stavio na strap-ons za nju i ispuniti fantaziju.
Dakle, kada dođe noć, nismo dobili njen hammered, a bila je izvan kontrole. Dobili smo doma i svi smo bili daleko giggling i Pam nas je zahvalio za veliku noć. Nakon što smo joj rekli da joj dar je čekao da joj u njezinoj sobi. Bila je uzbuđena da je ona otrča u svoju sobu, ali svjetla su isključena. U međuvremenu djevojke i ja uhvatio uzicu u svakoj od moje sobe i čekao izvan Pam's room. Kao što je Pam zrcaljeno svjetla, vidjela Imraan nosi ništa drugo nego kutijici omotan oko njegove prepone i vrpcom na glavi dok je ležao na svom krevetu.

Ne znajući kako je počeo reagirati giggling i pitao ako sam bio ozbiljan. S tim na umu Kiya, Farah i ja ušao u sobu noseći samo remen ons oko našeg struka i naša grudnjaka, pjevanje sretan rođendan. Pam počeo crvenjenje i mislim da je ona počela da se stavi komada zajedno kao ona je odgovorila: "ti dečki su najbolji."
Još uvijek neizvjesna o tome da li smo bili ozbiljno ili ne, Pam nije se početi svlačiti. Tako sam otišao do nje i počeo ljubiti joj preslatko usana. Kao što je ona mene ljubila leđa i omotan joj ruke oko mog struka, počeo sam otkačiti joj haljina od ramena te su ga pada na pod, i undid grudnjak, kao i počeo tiho masažu njezine grudi kao moj jezik ušao usta njezina. Ja izdvajali moje lice daleko i signalizira Kiya i Farah za krevet dok sam vodio Pamela tamo. Ležala sam dolje na moje golim leđima s Pamela leže na mene i ljubi mi vrat. Pamela tada postignut na moj povratak i odvoji od tla, moj grudnjak i bacio ga off na stranu i počeškala golim grudima protiv njene kao što smo počeli opet ljubim.Dospio sam dolje i nalazi gumeni penis protiv njezine gaćice, nakon čega ih je skliznuo s Pam i obrađuju gumeni penis nad njom izložena vaginu, ona je zatim progutao penis guma s njom mokro vagine i mene se nalazila s leđima uspravno. Ona je počela kliziti gore-dolje kao i remen na mojim rukama su  foto erotski oglasi podršku bokovima, ona tada cupped mojim grudima i uskoro nagnuo i počeo da doji moj hard bradavice. Pamela zatim stao jahanje gumeni penis, pa sam pogledao iza sebe da vidi Imraan pozicioniranje njegov penis u magarca rupa Pamela. Kao Imraan počeo da uđe u njegove velike penis unutar Pamela's ass hole sam mogao osjetiti njeno tijelo trzati i tresti. Nakon što je bio udobno unutra Pam, počeo je potisak. Sam mogao osjetiti Pamela je cijelo tijelo kreće thrusts od Imraan, pa sam također počeo pumpanje moj hips polako i pokušao koordinirati svoje pokrete onom Imraan. Pamela je sada grize usne, ostavljajući out stenje: "uh, uh, uh, mmmmmm yeaaaahhh" i Imraan je smacking magarca nakon čega je uslijedilo krik iz Pam tražeći više.

Kiya i Farah bili ljube bez odjeće na i tamo su ruke omotane oko jedan drugoga, remen ons su pritiskom se jedni protiv drugih. Zgrabio sam u držak tits i Pamela kao što sam počeo da joj pumpa brže. Imraan je bombardovanje joj tako teško od iza da sam mogao čuti svoje loptice smacking protiv Pam. Zvuk lupanja je počeo utopiti po stenje od Pamela "OHHHHHHHH yesssssssssssss, IMRAAAAAAAAAAAANNAN!! Baby ohhhhhhhh funta meeeeeeeee!Ohhhhhhhhh da Ashley pumpa mi dobro. Mmmmmmm! "Grunts od Imraan dobio glasnije i glasnije. No, prije nego što sam znao da Pamela uhvatio moju ruku i proboli svoje nokte u njih kao njezinu vaginu stegnute oko gume penis i njezina sokovi počela padati dolje gumeni penis na moj bedra, a ona još uvijek se krik: "Ja sam Cumming, sam ' m Cumming, a ja sam cuuuummmiing .... Oh YEAHHHHHHHHHH ". Izvukao sam remen na van i valjane do strana dati Pamela break, ali je još uvijek kucalo Imraan magarca i Farah je bio umoran od čekanja, tako je zaronio u svoje lice mokro, kaplje maca od Pamela i počeo sisati na to kako je ležala pod Pamela između u njezine noge.

Imraan je pumpanje Pamela teško u magarca, a ona je u potpunoj ekstazi kao ona viknu out "Baš kao što je to Imraan, dajte mi, baš tako, OHHHHH IMRAANHHHHH me napuniti s toplom sperma. ga daj, uh yeaaaaaaahh! "Imraan je počeo jaukati kao i" Ohhh yeah ... oh fuckkkkkkkkk ... aaaaahhhh .... PAM! Od jebati yeah! "I pogled na njegovo lice sam mogao reći da je o to udarac njegov teret. Baš kao što je bio idući u Imraan sperma povikao "Paam, ahhhh, PAAAAAM ... AHHHHH! ... I'm gonna cum ... ohhhhh jebi ... ja sam Cumming! "I onda kleknite u na strani od njih i stavio mi desnu ruku na Pamelin pognut unatrag i moje lijeve strane na Imraan's znojav, uske prsima. Nekoliko pumpi kasnije njegovo tijelo trese i izvukao i njegova sperma poprskati lil na Pam  najbolji erotski leđa, sve više dupe ispucati i čak u njoj rupa, neke sperma letio na Farah želuca i Bush koja je ležala pod Pam. Ali Imraan nastavio sperma i on okrenuo prema meni, pa sam otvorio usta široka i on mi je sprejom od čela do brade.
Nakon što sam lizali sperma off moje lice vidio sam da su se preselili Imraan pored mene i sada Farah lice bio splattered je Pamelin sokove kao što je došla hard Farah's jezik. Pamela
Prevrnuo i utvrđenim na leđima. On je tijelo još uvijek je trzanje, ali Kiya je bio uporan i ležala preko Pamela i umetnut strap-on u Pam sada lupanje i vjerojatno bolan maca. No Pamela nije mogao odoljeti, a ona zrcaljeno Kiya na leđa i počeo raskrečiti i jahali Kiya. Pamela ruke gdje štipanje svoje bradavice i grabbing baze Kiya's gume penis. Ja undid moj remen na i sjeo sa svojim širiti noge široki na Kiya lice dok sam suočen Pamela. Nagnuo sam se i poljubio joj grudi dok Kiya počeo mi lizati. Ona osjećala tako dobro sam jedva mogao sam ravnotežu, pa sam završio svoje ruke oko struka Pamelin i onda smo zaključana usne. Kiya tada je počeo zabadanje teže i Pamela je odskakanje na Kiya je strap-on, Kiya i počela grickati na moj klitoris i moje tijelo trese toliko kao što sam počeo osjećati moje tijelo spremni da eksplodiraju i samo sam mogao sebi pomoći, ali vikati "MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM ....Ohhhhhh yesssssssss. Ooooooooohhhhhhh yyyyyeeeeessssssssssss. "Pamela je derao se kao i" uhhhh yeah, yeah, yeah, yeahh, ohhhh yeahhhhhhhhh ". Nakon što Pamela počevši nagnuti prema naprijed, a mi potiskivali i iza nje sam vidio Farah pozicioniranje joj strap-on na Pamelin magarac rupa, ona tada polako počela zabadanje bokovima. Pamela je jadikovanje kako smo poljubi, a završio je rezak moje usne kao što je bio pouzdan od strane iza Farah koji je pokupio tempo i bio smacking Pamelin magarca tako teško sa svakim potiskom preselila naprijed i cijelo njeno tijelo će uzdrmati.

Odjednom sam primjetio da Kiya još uvijek mi je jelo i zabadanje najbolji erotski  Pamela ali Farah stala zabadanje, iako je ona još uvijek umetnuta unutar Pamela, pa kao što sam gledao zadnjih Pamela vidjela sam Farah je vrat okrenuo i usnama zaključana s Imraan-a koji je bio također ulazi njegov hard penis u Farah's ass rupa od iza jer je ona još uvijek unutar Pamela s njom strap-on. Imraan kukova počeo da se potisak u Farah je zauzvrat bi zabode joj strap-on u Pamela.Pamela se usne su zaključana s mina, dok Kiya je jezik bio u meni i njoj strap-on je bio probijen unutar Pamela's vagina. Odjednom mi je tijelo počelo trzanje i našla sam spreman za klimaks, pa sam malo na usnama Pamela i grabbed moje grudi čvrsto. Ja ne mogu kontrolirati bilo koji više i osjećao sam se moje tijelo spremni da eksplodiraju tako da sam počeo squirmed i povikao "MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM .... UHHHH .... UHHHH .... UHHHH ... UUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ... YEAAAAAAAAAAAAAH! O, moj Bože! ", A onda sam squirted moje sokove na licu Kiya i dobio off joj lice.

Gledao sam na što Pamela nespretno jahali Kiya je strap-on, jer je ona početi ušle s leđa od strane Farah koji je također bio pounded by Imraan. Kao što je lupanje Imraan Farah iz iza je Sexy oglasi  stigao oko s jedne strane i milovala joj lijepe grudi i bio je ukazivanje joj kaplje mokri, zbijeno maca kao i njihove usne su bile zaključane. Farah ruke su gripozan na Pamelin obraze čvrsto dupe kao što je bila zabadanje Pamela uz svaki potisak Imraan unutar nje. Mogao sam čuti jauk uzimajući glasnije, češće i više nasilan kao lupa dobio brže. Mogao sam čuti zvuk njihovih tijela lupanje jedni protiv drugih. Odjednom Pamela dočepa Kiya grudi vrlo čvrsto i climaxed dok vikati "ohhhh beba ... ... ... uuuuhhhhhhhhh. Mmmmmmmmmmmmm ... ..Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh "i Kiya vrištao" ooowwww "sa tijesnim stisak Pamela na prsima. Nakon što Kiya odvoji od tla, strap-on ga stavlja off na stranu i ostaje pod Pamela koji je još uvijek uzimajući zalupila od strane iza Farah koji je zabadanje je Imraan njezin ulaz. Farah konačno uzima off joj usne Imraan-a i omogućuje se stenje, dok oštar joj usna "ooooh shit ... ooooohhhhh Bog ... ohhhhhh myyyyyy ... ohhhh nooooooooo ... ohhhh shiittttttttt .. ohhh FUCKKKKK IMRAAN ... AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH "i onda sam vidio sok kapljice prošlosti Imraan je prste koji su bili masiranjem joj klitoris i blatobran na Pamelin bedra i dupe guzovi. Imraan je grunting i mucanje kao što je bio spreman na udarac njegova sperma "Shhhhittt ... I'm gonna blow ... ffffuuuccckkkk ... Farah, Faraaah .. Vi spremni beba! "Imraan je početak da se udalji od Farah, ali ona dosegla oko i povukao ga natrag u sebe kao što je on onda eksplodirala njegova opterećenja u njoj i govoreći:" uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ... .. Ohhhhhhhhhhhhhhhhh FUUUUUUUUUUUUUUUCK !!!!!!!!!!! FAAAARRRAHHHHH "jer je prekasno da izvadi on podnio njegov penis dublje u Farah's ass rupa i nagnuo nad njom i leže na leđima, kao i njegov teret isprazni u Farah iz iza čije ruke su bile čvrsto zavladala na njegov dupe guzovi ga zadržati unutar nje.  To je gotovo minutu nakon što je došao da je izvukao iz nje njegova sperma sa vješanje u njoj do vrha njegove ogroman penis glavu. Seksi zene 40+

Ja rado otišao i slurped off njegov penis glavu i Kiya dobio iz pod Pam i pili sperma iz Farah's ass ispucati. Pam je sada polaganje stan na krevetu kao da je bila drenirani, na Farah pored nje, ali ja jednostavno ne mogu pomoći sebi tako da sam stavio strap-on na leđima i lebdio nad Pamela tko je magarac čija je crvena, ali nisam mogao odoljeti pa Ja luk joj guza gore i ušli u gumenim penis opet u nju crvena, tukli i bolovima magarac. Pam moaned s uzdahom nelagode "uuhhhhh ..." koja je uslijedila "dublje. Dublji beba ... ide sve na putu ", youtube erotski filmovi  pa sam slušala i gurnula koliko sam mogao ići na kojoj Pam uzviknuo" FUCKKKK YEAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH! "Pamela kreće prema gore, a ona me valjanog na moj povratak s njom sada me vožnje kroz magarca rupice. Sada na moje iznenađenje ja mislio Farah će biti iscrpljeno, ali ona je čučnuo preko Pamela i bez upozorenja odvezao ju strap-on u Pamelin šokantne još uvijek mokro maca koja zapljuskuju kao Farah je zabadanje u i izvan Pamela koji nije mogao pomoći, ali moan "uhhhhh, uhhhhhhhhhhh ... ... uhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Uhhhhhhhhhhhhhhh ... yeaaaaaaaaahhhhhhhh ... yeahhhhhhhhhhhhh ... FUCK ME FUCK FUCK ahhhh zajebavati MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! "

Najveće iznenađenje za mene je da Imraan je još uvijek teško i gotovs to ići još jednom i kako bi u potpunosti zadovoljili Pamelin Fantasy, on je stajao iznad moje glave s moje lice u među njegovim nogama gleda na njegov apsolutni lopte kao Pamela mi je jahao s on natrag potpuno lučni na vrhu mene i onda je vozio svoj ogroman 9 "penis u njoj vičući usta da je samo njen prigušen vrištati na prvi, ali na kraju pretvorio u youtube erotski filmovi  zvuk slurping i nekoliko gegove kako je on to vozio sve u. Tada u moj potpuna nevjerica Kiya stajao iznad moje i Pamela tijela na krevetu između Imraan i Farah. No, budući da Kiya je na krevetu joj prepone bio je u istoj razini s Imraan lice, koji nije gubio vrijeme prije ronjenja u njoj i prehrane. Farah i ja nastavio dvostruko prodrijeti Pamela kao ona gagged na Imraan čija usta duboko Kiya je pička kaplje. Osim Kiya sve što se moglo čuti su grunts i stenje. No, ubrzo je počeo Kiya početi tresti i sam mogao vidjeti koljena početak da biste dobili slabe i čuo njezin krik "yessss ... .. Yesss ... pravo tu ... O Bože ... oh shiiiittt .... Ohhh fuckkk ... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ... YESSSSSSSSSSSSSSSS ... im Cumming ...Ja sam CUUU ... ... .. ", nakon toka na sokovima na Pamelin tijelo je legla na stranu, ali Pamela se ne bi mogao reagirati na to što je ostavio svoje ruke od strane kreveta i iz Imraan's penis i na Farah's struka i njen klitoris. Ona izdvajali joj usta daleko od Imraan's penis i malo joj usne i nagnutom prema naprijed i izvukao Farah, a ja od nje, kao i povikao glasno "OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH FUCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK" kao ona squirted joj sokovi preko Farah nogu, remen na nju i moje bedro. I onda je dobio vanjska strana od ispod nje i sjeo pokraj Farah i Kiya. Gledali smo kako Imraan ponovno sam postavio iznad Pamela ali okrenuti jedni prema drugima kao Pam je na leđima i Imraan čučnuo s raširenim nogama preko nje i ona je podigla glavu svojim ogromnim penisom i to kao ona zahvatila bobbed glavu sam mogao vidjeti na ekstazi Imraan lice i oči mu bijahu zatvorena, a ne prije nego što dugo je uhvatio Pamela po glavi i snagu hranio joj njegov penis i onda odjednom se izvukao i sve slurping, gagging i oplakivanje buku zamijenili su Imraan's grunts "AAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ... uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ....Ohhhhhh FUUUUUUCCCCCCCKKKKKKKK ... YEAHHHHHHHHHHHHH .... OOOOOOOOOOOHHHHHHHHHH Pam .... Ahhhhh fucckkk ... yeahhhhhhh ... idem da se sperma ... ahhhhhh PAM ... PAM ... PAM ... PAAAAAAMMMMMMMMMMMMM ", a zatim sa zadnjeg zaveslaja moje ruke Pamela, Imraan oči otvorene i njegova sperma odletio u Pam je još uvijek otvorenim ustima i pogodio joj grlo, tako uznemirila i gagged nakon što je sperma Imraan poletio joj kosu i nos, Pam oslanjao daleko a sljedeći spurts poletio na prsima, trbuhu, pa čak i pubes joj maca. Imraan napokon prestao cumming i ispričao se za nered. Pamela nakon grapping joj disanje i čišćenje joj grlo, rekao je "hvala" i gumiran Imraan je cum nad njom tijelo.

Kiya, Farah i ja gledao na, a zatim je otišao preko i djevojke održava Pam i njena očistiti. Stavio sam usta na Imraan konačno opušten penis i slurped preostale cum od njega, te proguta i to je bio apsolutno slavno! Pamela mi je zahvalio za davanje joj najbolje noć imala je ikad imao i rekao mi je prolio vratiti jednog dana.

Нема коментара:

Постави коментар