.

понедељак, 28. март 2011.

Sexy oglasi ona trazi njega


Prije tjedan dana sam prekinula s moj djevojka prijatelj - ona se pretvorila u pravu bol u magarca i drago mi je da se proliti za nju. Provjera u Cruise na Karibima za sedam dana, odlučio sam da će biti dobra ideja da biste dobili daleko od ovdje za nekoliko dana, a dnevni boravak na suncu, sama, u miru i tišini. Odnos se pretvorila u puno vikanja i vrištanje i sam imao ispuniti ga.
Rezervirani moj kabina - A oko dva tjedna kasnije sam upakiran neke odjeće i odletio u Miami na subotu. Cruise Lines me vratio u hotel, kao što sam izabran za boravak preko noći noć prije krstarenja. Ah! Mir i tišina.
Nakon dobre večere Posjetio sam bar u predvorju za noćna kapica. Preko bar sam gledao čovjeka koji je bio traljav pijan, samo vikanje i tkanja na štand u kutu. Bio je stvarno "Iz njega". Nasmijao sam se i gledao za vrijeme.
Bilo je vrlo atraktivna dama sjedi s njim koji se činilo da se neugodno zbog načina na koji je bio gluma. Bila je vrlo prirodna, vrlo malo make-up. Da je da je "daleko" gledati u oči.Imala je meke kose crnka prelijevaju preko ramena dok je pokušao da biste dobili momak ustati i otići s njom. Na kraju je dužan i ustao i ona ga je podržao iz bara. Čovjek, bio je razbijen.
Ja vrsta nasmijala u sebi i mislio; ". Ja stvarno ne mislim da će učiniti bilo koji dobar joj večeras"
Slijedećeg jutra nakon doručka sam stajao u redu za uhvatiti shuttle na brod koji se pojavio kada je ista žena i dečko iz prošle večeri. On je izgledao kao da je još uvijek bio pijan ili barem imao ogroman mamurluka. Ona je samo pogledao okolo kao da je izgubljen, a ja mislio to ja osobno,
"Došli smo u Osijek! Ona stvarno ne želim biti ovdje. "Sam kasnije saznala ona stvarno nije.
Na check-in terminal, ja sam pokazao svoju putovnicu,  Sexy oglasi ona trazi njega i dokumente da se ukrcaju na brod, bio je dodijeljen moj kabina (kabina 825) na osmi palubi sa vanjskim balkonom.Tuned u moju prtljagu u upravitelju na ulici i krenuli za ukrcaj rampu. Par je bio neposredno ispred mene kao što smo došli na brodu.
Nasmijao sam se na nju, ona nasmijala natrag "? Got pune ruke zar ne:" Ja našalio.
"Oh! Čovjek! Moj muž je stvarno frigging nered. "Bila je drži ga se malo.
Ona je prirodna ljepota, bijeli mekani ton kože, dobro razvijena tijela  Sexy oglasi 
 s žuriti oblika pikavac, odjeven u mekom pamučnom haljinu s punim suknju zbrinjavanje njezina tijela.JA obavijest stvari kao što je to, znaš. Ona je imala svoju ruku oko njega ga podržavaju kao što izađete lift. Oni su dobili od dizalo na palubi 6.
"Vidimo se kasnije." Rekao sam kako su naišli na off njihovih katu.
On je pogledao gore na nas i dao nam je tipična pijana glup i rekao,
"Oh! Ja ću biti sve u redu, znate. Samo je previše prošle noći. Ja ću biti u redu. "Nasmiješila natrag na meni sa nevolji izraz kao vrata zatvorena.
JA je otišao na palubi 8 i samo ga odbacio kao što sam na čelu za moju kabinu, utvrdio je i otišao i. Pao sve moje ručne prtljage na kat, pogledao po sobi i otišao van na balkon.Gledao sam neko vrijeme učitavanja postupcima u nastavku, upoznao svoju kabinu upravitelj i napravio aranžmane za moj krevet na kat da se u Queen size krevet - ja sam htjela da se protežu van večeras.
Otišao Bow za odlazak - bendova svira i svečana stav cijele kao ogroman brod oštrice od pristaništa, okrenuo i krenuo prema otvorenom moru. Bodrenje od gužve i sam bio vlasništvo velik vrijeme gledajući Miami polako blijede u daljinu dok nismo dostigli Plovak 14, ali sam još uvijek mislio o tom skromnom lijepa dama sa pijan na ruci. Damn da je loše djevojke! Ja još uvijek mogao vidjeti čežnja pogled na njenom licu kao lift vrata zatvorena.
Hodao sam okolo brod težak da biste dobili moj ležajeva i nalaz puno stvari koje sam htjela posjetiti kasnije - bazena, jacuzzija, kafići, kazalište. Imao sam izabran ići na prvi Sjedala za moj obroka, tako u 5:00 sam našao blagovaonicom i nalazi se stol 121 da sam bio dodijeljen i sjeo. Bilo je par sjedio je već na moj stol i uveli smo jedni druge i udario razgovor. Od kutu moga oka vidio sam da je lijep crnka ljuljačka po meni, izvukao stolicu, odmah iza nje je bio njezin suprug i sjedili tik do mene.
"Oh! Bok, "Ja nasmijala," Mi smo za istim stolom mislim? " sexy shop beograd
"Izgleda like it!" Nasmiješila natrag na mene s tim pouty usnama otvor širok pokazujući mi red bijelih zuba i ruku izlazak na dodir mina.
"Bok! Ja sam Helen, ovo je moj muž Jim. "
"Bok, ja sam Jarl." Sam poklonio neke kao što sam stajao do njih pozdravljam a zatim smo svi sjeli i zajedničke slatkiša naokolo. Neki moć vuklo nas dvoje zajedno - Stvarno sam vjerovao da.
"Gdje ti je žena?" Helen pitao me.
"No - Ne ženi - sama. OH! Ja ću biti tako osamljen! "Ja našalio i nasmijao. Svi smo se smijali zajedno. Helen pogledala me pomalo svečano, ali ipak se nasmijao i pogledao gore na mene promišljeno. Uskoro još jedan par pridružio našoj grupi, a koje smo posjetili tijekom Martini-a dok čekaju naše Konobar služiti nam večeru. Helen i ja razgovarali i dijeli naše osobne okolnosti puno tijekom večere. Ona je bila jako lijepo dama, otvoren i slobodan, a mi to uèinili odmah.
"Pa -! Pa sam mislio to ja osobno. "Možda tražite? Je li ona zainteresirana da sam putujete sami? To je posebna mogućnost! "Pitao sam se. Sam bio obličje leđa na nju onda mi pada pogled, tako da ne bude previše očito da drugima za stolom, a posebno njezin muž, da postoji svibanj biti neki interes na obje našim krajevima.
Večera je pravi izlet - imala je velik obrok, dobar razgovor, Jim je pio non-stop - sexy shop beograd 
 jedan za drugim. Taj dečko nije imao pravi problema s alkoholom sigurno. On je bio doista rana nakon Martinis prije večere, vina uz večeru, a zatim nakon večere pića, mogao bih dodati da je neuredan pijan u vrijeme večere je bila gotova.
"Dobro!" Ja sam ustala i rekla: "I'm going to uhvatiti rano show. Vidimo se dečki kasnije. "Hodao prema kazalištu, Bacimo li pogled unatrag na Jima i Helen još uvijek sjedi za stolom. Helen je tražio natrag prema meni, i činila tako usamljeno i zgrožen što je ona gledala mene izlaz blagovaonica. Moje srce potonuo neke znajući ona ne bi bila sa mnom. Imao sam počeo osjećati titraje za udana žena. Znao sam da sam stvarno bi trebao sići to i zaustaviti.
Stojeći u redu čeka za kazalište na otvorenom, Upravo sam pogledao u moje okolice i divio se brod. To je lijepa i velika. Oko 10 minuta je otišao od strane, osjećao sam ruku okupiti moju ruku i ja gledao na stranu - nije bilo Helen nasmijana nervozno na mene s tim mesmerizing plave oči uprte u moje.
"Želite tvrtke?" Nasmiješila.
"Gdje je stari čovjek?" Pitao sam
"Onesvijestila - to spavanja."
"Oh! Dobro! "Nasmiješila sam se," Da! Volio bih da si sa mnom. "
"Nice!" Nasmiješila demurely i pogledao u mene. Ja savijati prema dolje i bez oklijevanja poljubio na usnama. Ona je odgovorio odmah. Nitko u čekanju liniji ni primijetio. Bili smo stranci i ljudi stvarno ne briga ionako. Ja poljubio opet nježno ona pritisnuta bliže meni.Njen dah je bio mekan i pozivam, oči zatvorene kako smo ljubili.
Predstava je bila prekrasna - Držala je moje ruke kroz cijelu izvedbu. Imali smo veliku vrijeme, smijući se i applauding glasno kroz cijeli show. To je bio prvi razred sve na putu i došli smo iz prekrasan osjećaj. Uzela mi je ruku opet kao što smo hodali na šetnicu palube i bez riječi lutao oko njega Bacimo li pogled na more povremeno kao što je skliznuo ispod broda na našem putu prema Labadee Haitiju dva dana daleko. Mi poljubi i održava se svake druge često, razgovor i dijeljenje naše misli tada nastavlja uživati ​​u šetnji oko palube. Nitko nas uopće primijetio.
Kada smo došli na luk sam ju uzeo u svoje ruke, pritisnuo joj bedra mi vrlo čvrsto, pritiskom na bedrima intimno u moje kaljenje penis i znala sam da će biti svjesni toga.
Ona je tiho dahnu - "Oh! Jarl trebam da se osjećaju dobro večeras. Trebam neke dobre u mom životu, čak i za nekoliko minuta. "Uzdahnula je kao ona pritisne bliže mom alatu i zakrivljene bokovima protiv mina.
"Ja mogu probati!" Ja sam udahnula tiho sa mojih usana blizu njezine ", mislim da ću to propustiti?"
"To je bio dugo vremena." Glava joj savijen unazad joj crna kosa leprša na povjetarcu.
"Hajde." Uzeo sam njezine ruke i krenuo za najbliže liftom na palubi 8. Kliženje moju karticu na zaključavanje, ušli smo i zatvorio vrata. Postizanje za gumbe na nju bluzu sam ih unsnapped što je počela unbuckling moj remen i otvaranje zatvarač na moje gaćice.
"Bog!" Ona squealed. "Oh! BOG! Dobar je Bog - da! "Moj debeo alat stajao nepopustljiv između nas. Ona je kleknuo na oba koljena, dotaknuo ga oko dužine sa rukama, clutched dužina i uzeo lupanje glavom u usta kao što sam nastavio svlačenje nju i izašao iz moje gaćice.
Njezina usta došao off my penis i ona pogleda u mene s buran izraz na njenom licu. Ja nježno podigla i nježno joj ležao ispred mene na krevetu. Njene noge su širom otvorena izlažu humak mokre stidne dlake između nogu. Bogat crna području kose sendviču između nogu je electrifying, grmovit i primamljiva.
Uskoro sam ležao na vrhu joj grčevima tijela, podiže malo i osjetio njezin maleni ruke shvatiti moj penis, onda je to usmjereno u kosu pokrivene-nagradu. Kao što sam smještena moj trbuh blizu nje, shvatiti joj uporište u obje ruke kao što sam ležala između nje uzdah grudi, ona squirmed i šapnuo mi:
"Stavite ga u meni!" Ja smještena bliže, "Oh Baby! Stavite ga u mene! "opet. "Stavite ga u meni! OH Baby! "Ona je smještena penis glavu u otvor.
"Je li ovo gdje ga želite?" Prošaptala sam
"Da!" Uzdahnula je tiho.
"OK! Oh Baby! Uzmi ga, Baby! "
S jednom soft potisak lupanje glavom tresnuti prekršio ulazu joj toplo žele maca.
"Unhhh! Aouu! "Uzdahnula je i ustuknuo malo jer prirubnicama glave skliznuo nježno unutra, dijeljenja ograničen ulaz.
"Boli li?" Pitao sam
Ona shrieked opet glasno, "OOOhhhh!" Osjećaj da je odvojena mokro joj ljubav kanal i slajd dolje polako joj toplo iznutra mokro vagine kao što je fused joj zbijeno maca okolnih moj penis poput uske rukavice,
"Bog! ! FUCK "Ona squealed kao bokovima porastao je na meni u susret," O Bože Jarl - O Bože! OH, baby! "
"Ah! Oh! ! AH "Ona blubbered u moje uho," More - More - More - Da sam ga slithered dalje i dalje unutar osjećaj ljigav iscjetka iz vagine navlažite glavu i dužina osovine!.
Njezina vagina prihvatili moj čvrst alat s njom mokrim proširenje fisura kao što sam uzviknula, zadihan tiho,
"Sranje!" Oh! Sranje! "Kao što je moje loptice ošamario protiv nje prepone i naše stidne dlake u kombinaciji. Sve put i.
Mokro joj maca farted osjećaj proširio kaverna pitanje uzdah kao što je progutala moj penis cijelom dužinom.
"Bog Damn!" Vrisnula sam. Erotski oglasi Srbija
"Fuck!" Ona yelped: "Ah! Fuck me! "-" Da! Da! Bog, da se osjeća dobro! "Uzdahnula je kao što sam povjerenje i izvan brzo", vam se sviđa moja maca, baby? "Njena bustled malo dupe se u pire na svaki madrac dolje moždanog udara. Stroking teže i teže. Neumoljiva!
"Ljubite svoje maca, beba!" Disanje u i izvan brzo kao i  sexy shop beograd 
ona writhed ispod mene, joj noge širom otvoren i raširenim oko mojih leđa. Humping i uvijanje moj hips, i van, unutra i van - zabadanje - milovati, uzdah, disanje teže u svom uhu. Osjećaj joj odgovoriti - uvijanje svoje tijelo, ruke hvatalo listova, osjećaj da udara svoje duboko. Podigoh joj bedra do mene, ostavljajući moj prst pronaći njezin rektum ulaz i osjetio mokro sokova curi iz njene vagine.
"Ohhh!" Uzdahnula je, "Ahhh! - Da! Da! Ohhhh! "
Nije trebalo dugo, ono što se činilo kao nekoliko sekundi loženja, da je ona shrieked -
"Prokletstvo - Prokletstvo! - Prokletstvo" Ona wailed, "Oh, baby, pa dobro!" I disanje teže.Tvrđa - Harder
"Da - Da! Cumming! Cumming! OH! Cumming! Baby - Ja sam Cumming "Ona whimpered, disanje jače!.
Njen trbuh počeo ritam, njezina ljubav tunel osvojila moj penis kraći, glavu lučni natrag na jastuk i da je ona nastala prema naprijed vrlo intenzivna viraj i osjetio sam joj maca stisnuti oko moje vratilo kao što je protjeran mokri sokovi nad mojim prstima listova.Orgazam! Damn imala žudnja za ovo izdanje, stvarno napregnut s neispunjenim strast, intenzivna i pulsirajuća uzdah, glavom ide od strane na stranu, zatvorenih očiju, usta širom otvorena.
"Bog moj!" "Ona bellowed u moje uho," Oh! Baby! - DA "!
Moj penis je povećan bolno engorged svoje gornje granice, bolan za puštanje - Još uvijek nježno milovati i izvan nje, ja sam pogledala u njezine poluotvorenim očima, šapnuo joj,
"Idem da se sperma, baby! To je tako blizu! Ne mogu ga zadržati puno dulje! "
Ona je šapnuo natrag k meni, "Oh! Baby! "Povišena bokovima malo smjestiti još nekoliko duboko thrusts.
"Želite li me to izvući?" Vrisnula sam u zadnjoj sekundi. Uz to, ona je podigla bokove veći, stisnuo nogama čvrsto oko moje hips, rukama oko mog ramena i glasno izdahnu,
"NE! NE! NE! FUCK ME! CUM za mene - sperma za mene, baby! ISPUNITE me baby !!!!"
"! Shit" Shit "Nisam mogao držati ga visse - Vrisnula sam kao moj teret jurnu niz moj penis i izvan pulsirajuća glavu u njezinu vaginu čeka. Ona prestaje out. Osjećao sam se moja ejakulat izbacivati ​​u nju.
"DA! OH! DA! Ja to osjećam, beba! - Bog! VRUĆE tako vruće! "
"Ah! Ah! AH! Ahhhhhh! BABY Uzmi ga! "Moj penis pulsira strastveno kao posljednja mjera sperme prazne u svom mlaćenje rupu.
Lupati lupati nakon što sam ejakulirao moj vruće sklizak sperme u njoj cijedi rupu i njezina maca usisan u svakoj kapi. Njezina vagina konzumira svaki kapljice, savoring jedak sok kao što napuni joj puna.
Mi ležala iscrpljena za nekoliko minuta uživajući u spokoj koji dolazi s beskonačnim izdanje. Ja izdvajali moje sluzave penis iz nje, kaplje sperma nad njom i plahte, njezine noge još uvijek otvoren i širok u prigušeno svjetlo Gledao sam je tijelo opušteno i gledao bijele gnjecav tekućina prosuti svoje runo pokriven, ranila razrez i kapanja slobodno listova.
Njene noge pala stan u krevet kao što sam valjane kraj nje.
"K vragu! Oh Damn! "Ona je pogledala u mene i nasmijala," Bog! JA stvarno koji je potreban da se loše. "
Nasmijao sam se na nju i reče: "Ja sam previše." Moj ulizivački penis ležao na moj trbuh potpuno zadovoljan.
"To neće biti posljednja će ga?" Ona je široko se nasmiješio i osvojila moje ljepljive alat kao ona me poljubila nježno.
"Svaki put kada želite -. Znaš gdje živim" Nasmijala se sa mnom i valjanog off krevet, na čelu za tuš. Vidio sam sperma kaplje iz njezina kao ona cupped u ruci giggling i ušao u kupaonicu.
"K vragu!" Ona squealed kao ona zatvori vrata, onda sam čuo tuš trčanje. Pogledao na sat - to je bio samo 10:20.
Kad je završila ona odjevena me poljubi i reče:
"Vi ćete Mid Night Buffet?"
"Mislim da će se. Kako o vama? "
"Ako on spava ja ću ti sretnu. OK? "
"OK!" Ona je skliznuo iz vrata i otišao natrag u nju kabinu.
Ja obasuo i odjeveni.
Mid-noćni buffet - WOW - Hrana sve više mjesta - uzeti ono što želite onoliko koliko želite.Stuff sebe sve dok ne eksplodiraju. Sam učinio, ali nije eksplodirala, ali su uživali u svakoj minuti njega. Oko sat i pol sam gledao za Helen, ali se nije pojavio.
"Oh dobro! Guess ona ne dolazi. "
Otišao sam do Pursers Desk i dobio drugi ključ ulaska kartice dati joj sljedeći put smo se susreli. Hodao sam na šetalištu na palubi gdje smo hodali ranije, a samo naslonio na ogradu kako bi uživali u miru i tišini. More je tako mirno i mirno kao brod se činilo da tako tiho skliznuti preko površine. To je bilo nevjerojatno da se nešto ove veličine mogu činiti se biti tako brz i miran.
Osjetio sam ruku oko mog otpada - Helen! K vragu, ona je ovdje.
"Čekao sam za tebe." Rekao sam. Ona me pogledala s tim dubokim plavim očima i poljubio me nježno kao što sam razgovarao s njom.
Ona je rekla: "On je konačno otišao natrag na spavanje. Sam otišao u krevet s njim, ali on je želio igrati. Nisam htio igrati s njim - njegov dah je strašna, a bio sam ti kaplje iz "Nasmijala se glasno i mene poljubi je.. Ljubio sam natrag.
"Vi odmarao?" Pitao sam.
"825"? Pitala. Otišli smo natrag u moje kabini je bio oko ponoći i ja sam bio idući u dobiti još jedan ponoćni buffet.
Kad je napustio tu noć, joj maca dripped obilato i moj penis je bio ružičast crveno.
Dao sam joj duplicirati ključ u moju sobu,
"Sakrij to tako da on to ne pronaći."
"Ja ću ga koristiti uskoro i često. OK? "Ona me ljubila.
"Mi imamo tjedan dana."
"Oh! Da! Ja znam. I mi ćemo morati tjedan dana previše ne ćemo? "Ona mi se nasmiješio kao što je zatvorio vrata iza sebe.

Нема коментара:

Постави коментар