.

уторак, 29. март 2011.

Samo za sexy zene


Bio sam raditi na nekim ugostiteljske opreme i ležanje na leđima ispod prep counter.Ova zenska, mislim da je konobarica. Sve sam mogao vidjeti bili su joj donji dio nogu i stopala. Ona pojačale protiv brojač nije znala sam bio tamo. JA zaglavi moj glavu van i onda ona nije primijetila je nosio i gaćice. WoW, Ona je još uvijek mirisala na kreme za brijanje. Osjećao sam se kao dostizanje moje ruke gore joj majicu, ali nije mogao zbog mog posla. K vragu ja sam htjela previše.
Rekao sam: "Oprostite dama trebam izaći iz pod ovdje. Bila je toliko iznenađen. Ona je uzeo njezine ruke i postavi ih na bedrima zatvaranje moj pogled. "O moj", rekla je ona."Naravno, ali ono što radiš tamo pod" "Ja sam rad na paru stol" Ja indeksirao van i ustane. Bila je lisica! Ona je bila oko 110 do možda 115 £. Stalni 5 'čak. Njezina titties su oko 36 C-a ili bolje. Njezina titties su joj mali okvir izgleda kao da je bio najbolji teški. Ona je atraktivna za bilo koji Mans oči.
Rekao sam: "Bože moj dama ono što sam vidio pod bilo tako divno. JA mogao jesti maca puna sladoleda "Mogao bih reći da komentar otvorena vrata za mene je izraz na njenom licu. Ona je rekla: "Oh, ne da bi bilo previše hladno, ne možete koristiti neke šlagom" Ona mi se nasmiješio uz zavodljiv osmijeh i udarao joj oči na mene. "Da mislim da bi bilo bolje, ha. Ona squirted ah malo spremnosti Whip na ruci i zaglavi u usta njezina. Ona je predao mi na umu i rekao: "Pročitajte ovo negdje drugdje OK" Ja sam morao ići na moj kamion za dijelove. Čitao sam joj bilješku. To je izjavio: "Imam sve šlag ste ikada htjeli" i njezin broj mobitela.  za sexy zene Imena Sandi.
Zvao sam joj upravo tada i tamo. Hell-o ona odgovori: "ovo je Sandi", rekoh, "Sandi ovo je Mark. Ja sam u mom kamion "Sandi odgovorio," Hell-O Mark "Ja sam ozbiljan o bič krema, ja sam ti skakanje kao što je to. Ona je rekla, "Call me ponovno kasnije Bye Bye za sad" Bio sam zapanjen joj dođe-na izjave. I pogađate Sandi biti oko 24 možda 25.Također sam primijetio da je nosio vjenčani prsten. Morao sam biti oprezan. Zvao sam joj natrag na 18:00. "Pakao-O, Sandi" odgovori. "Ovo je Marko opet" "Pa Hell-O Marku, Što radiš cha" Pitao sam. "Bio sam li žele da me nazove. Mogu li dobiti više ovdje sada "?Sandi pitao. Ona mi je dala njenu adresu. "Ja ću biti tamo u ah malo" Mark Jeste li spremni za neke bič vrhnja i sirovina Poon "
Bio sam tamo u 20 minuta. (Kuc pokucati na vrata. "Pa Hi Mark, doći ovdje.jebozovne zene Sam čekao na moj beba sjedi da donese moje kćeri kući", rekao sam, "Kids"? Samo jedna, ona je 5 mjeseci star. Oh tamo sada. Sandi ran vanjska strana da biste dobili kćer. "Bok Betsy", Sandi se vratio u kuću. "Ona samo jedan" Pitao sam. "Yep, i nema muža. On nikad nije bio tu za nas. Nosim prsten obeshrabriti, jer ljudi to je samo Betsy i mene i ja sam ne u potrazi za čovjeka, ja samo kao na vijak "beba počela plakati." Betsy morate biti gladan Sandi nije oklijevao;. ona izdvajali joj titties van i dojila svoju kćer dok dijete ode spavati s Sandi je sjenica u usta njezina.
Rekao sam, "Lucky Kid. Sandi je pitao što sam rekao. "Rekao sam, ona je sretan da se taj klinac titty u usta njezina. "Sandi rekao:" Ja ću biti pravo nazad, napraviti sami kod kuće ", rekla je, ja ću joj staviti dolje u krevetu, uskoro Mark" Hodao sam oko svoje kuće i naći hladno pivo u dangubiti. "Sandi želite pivo", kazala je: "Što si rekao" Ja sam se okrenuo da ga ponavljam, i tamo je ona. Stojeći tamo sa ništa ali na ah osmijeh.
Joj bradavice bile kapanje majčinog mlijeka jer je stimulacija mora uzrok dojenje joj dijete. Me ne zanima previše za djecu ili vam mogu reći? U svakom slučaju. Sandi je otišao u dangubiti i dobio dvije konzerve spreman bič. Ona squirted neki na bradavicama i rekao: "Mark ste gladni previše" Bio sam šokiran da ovaj pilić će proći kroz s njom. Ona je hodio putem do mene i zapeo da mlijeko ispunjen dojke u moje lice. "Evo draga, uzmi me ja sam sve tvoje" Ja lizali šlag s bradavicama, a ona uzdahne s malo stenjati.
"Kada Betsy sranje na moj titties to stvarno čini mi se više rožnat od uobičajenih. Ja sam uspaljen svih vremena. "Ovdje, Mark imati neki više" Ona pokriva joj titties s vrhnjem. Ja lizali i isisan joj boobs dok je ona bila oplakivanje glasnije i počela trljati joj pička usnama.
Više sam lizali kremu off i dojila na nju tits više sam sisao da slatko majčino mlijeko u moj mjesec. Ona je uzimajući stvarno vruće s mojim usisavanje. Ja usisan joj bradavice i to trzanje sa mojim jezikom. Ja zaključan na njezine grudi kad me vodio u dnevnom boravku, a ne kreće glavu. Ona je sjedio na kauču na rubu kao što sam otišao s njom. Ja skliznula moj prst pod magarca i gore u njoj maca. Sandi je rekao, "Ja sam puno vam pokazati" je uzela bič krema. Ona UN-zip moje hlače i izvadio moj kurac. Ona squirted bič vrhnje u usta i lagano lizali moj kurac. Cool osjećaj vrhnje i toplinu usta mi je zapaljena.
Imala šlagom u njezinu kosu, a sve nad njom lice kao što je bila squirting ovaj desert preljev na moj penis, dok me ona isisan off. Mi smo se preselili u 69 položaja. Ona squirted neke kreme na nju maca i rekao: "Ovdje je da Poon sam vam govorio o" Nisam imao da se javi što učiniti. Počela sam se maknuti krema jezik puni u vrijeme dok sam doći do napa koja je prekrila njen mali klitoris. "Mark", rekla je ona. Da li mi je ovako: "Ona je staviti kremu na mene i moj penis pokrivena s njom. Sandi isisan moj penis dolje joj grlo. "Oh wow Sandi da je nešto drugo", nastavio sam raditi joj ugrabiti dok sam imao gotovo sve svoje pička otkrila.
Dok sam isisan njezin klitoris teško sam stavio vrh bič krema u njoj pizda i gurnula okidač ispuštanje velike količine. Sandi podivljalo. Suprot bokovima u susret moj jezik i vrištala: "Pusti me učiniti. Nemojte da opet kaže ona. Ona je isisan moj penis dolje njezinu krivnju i tamo ostao. Sam mogao osjetiti njezin pokušava progutati dok sam bio duboko u njoj mršavi vrat. Sandi gagged Ah malo i došla sam iz nje usne šupljine. Bila je dahtanje za zrak.
Ja zrcaljeno oko i podigao jednu nogu preko mog ramena i napuni joj maca puna na šlagom. Bila je oplakivanje, "Oh, Mark, Fuck My Little Poon. Nemojte me sad! ", Rekla je ona. Nisam imao da se javi dvaput. Ona je stavio mi kurac u nju Poon, "Evo čovjeka. Uzmi me "Ja sam polako počeo umetanje moj kurac kad se zabode kurac u dupe do meni u susret.Otišao sam Cijeli put do kuće. Šlag gushed iz njezina maca kao Ol 'vjernika. Opet Sandi je otišao u požudan način, vrištanje. "Oh Yeah, Mark me ne tvrdim" Dospio sam dolje i stegnut joj curi bradavice teško. To je izazvalo svoj prvi orgazam. Ona je nastavila mlatiti i mužjak natrag k meni vrišteći mahnito. "Mark! "Idem da se sperma opet. Fuck me hard penis s tim, Force mi sperma "
Damn ona je vruće malo vitlo. Bio sam prikupljanje perle znoja kao što sam ja jebeno joj Poon duboko i tvrdo. Svaki potisak je otišla malo dublje s požudom. Šlag je otišao. Bio sam o da joj daju različite vrste krema, kada je zaustavljen.
Sandi je dobio na ruke i koljena. "Ovdje Mark, odvezite me od iza. Volim ga na taj način "magarca izgledao tako lijep u zraku. Sam ti se uvukao u uskoj i napuni joj Poon jednom više vremena sa šlagom. Ja pseću jebeno joj maca sa dubokim brzo potezima kao krema je došao vanjska strana. Ja umetnuti moj palac u magarca. Ona je počela da se sperma ponovno. "Sandi Vam se sviđa gore dupe? Pitao sam. "Oh No NE ja nikada nisam učinio to." Nastavio sam prasak joj pička, dok sam radio moj palac u njoj začepiti.Počela je još jedan vrhunac vrišteći glasno.
Njezina stražnjica mišića prilično su opušteni. Sam prisiljen u duboko i tvrdo u svoje svjetlo malo Poon još nekoliko puta. Prešla sam joj dupe sa šlagom kao dodao lubrikant. Na jednom duboko teško u odjelu potisak sam maknuti moj penis i otišao u magarca. Sandi je došao odmah, vrišteći kao pire mačka. Njen orgazam mora su došli iz noznim prstima. Ja nikada nisu imali ženu sperma tako teško ili tako dugo.  Sexy oglasi ona trazi njega Sandi je bio iznenađujuće s njom apetit za seksom i način na koji je to volio.
Ja gurnula duboko u nju magare što je nastavila da se sperma. Ona je počela da me jebati leđa s čudesnom brzinom. "Mark, Fuck moja stražnjica i zajebavati joj duboko zajebavati joj teško. Dospio sam u nju i stegnut joj klitoris. Opet ona je otišla s divljim želju. Osjećao sam pritisak zgrade u moje loptice. "Idem da se sperma Sandi," Ja sam povikao. Počela sam ispuniti joj magarca sa čovjekom sperma, zagledao drugi orgazam.Sa mojim orgazam i njen zajedno napravili slatki vrhunac.
Mi smo oboje srušio zajedno u barica spola, znoja i puno se koristi šlag. napaljen na sexy  starije zene Sandi je disanje je vraća u normalu, te vrste. Govorila je sa suhim cottonmouth. "K vragu ti, Mark Rekla sam ti da ja ne želim da moje dupe tretira na taj način. Rekao sam vam nema! Kada možemo to učiniti ponovo "Ona je samo smješkao i dodao neke šlagom na usnama i poljubio me duboko i strastveno.
Mi je proveo najveći dio vikenda igra trčanje oko kuće i (Play Go Naked) između nje dojenja dijete i seksa, bio sam umoran kada je u ponedjeljak ujutro došao oko. JA je dobio u moj kamion i otišao natrag u restoran gdje sam radila prije.
U 9:00 sati na točku, Sandi došao kao ništa nije dogodilo između nas. Bio sam ispod pulta, Sandi hodao po bljesnulo i njenog golog Poon na mene i namignuo. Ona mi je predao drugoj bilješki. "Kada možemo to učiniti opet? Želim da se moje dupe prvi "Nasmijao sam se natrag i šapnuo, Call me! ... ..

Нема коментара:

Постави коментар