.

субота, 5. март 2011.

Seksi oglasi

Mi smo upravo vratio iz odmoru u Gran Canaria. Ja sam Jack i moja supruga je Carol.ona trazi njega bih  Mi smo oboje pedeset i odlučili proslaviti tako da odmor zimskog sunca. Imao sam pročitao gore o Maspalomas Dunes i imaginaran radi malo golog sunčanje. Carol mi je rekla samo da bi ići toplesu. Stigli smo u naš hotel, koji borave polupansion. Sutradan smo krenuli na dinama. Imali smo dobru šetnju području gol sunbathers koristiti i našao mjesto na vrhu male dina, Carol osjeća udoban sa. Mi smo položili naše ručnike i ja skinuo i utvrđenim gledajući Carol povući svoje duge majica off i pustite joj 36 inčni tits i utrljati ulje za sunčanje nad njima. Moj prick počeo da nabubri. Rekao sam joj da se utrljati malo ulja na moj nabodete, ali rekla mi je drugi mogao vidjeti pa sam morao to učiniti sebi. Uz nas oko 10 stopalo daleko su još jedan par goli polaganje na suncu. Područja u kojem su u seculded je više kao što je bio okružen grmovima oko 3 stopalo visok, s jaz prema nama, tako da sam ih mogao vidjeti vrlo jasno. Ona je ležala na leđima, s ogromnim tits visi sa strane njezina tijela, njezin partner je ležao uz nju sa ruku na trbuhu i čini se da je igranje s njom maca. 
Mi smo bili leži na sunOglasi za sekscu za oko sat vremena, imali smo oboje dozed off. Budim vidjeti čovjek stoji pokraj jaz, wanking. Ustao sam i gledao preko. Sam mogao vidjeti da muški sada je dobio inbetween žene noge i bio je daleko sisa na nju maca, ona je došla s glasno stenjati. Carol se probudio i pitao što je buka. Rekao sam joj što se događa, a ona mi je rekla da ne ne pretjerano radoznao. Nastavio sam gledajući kako žene onda ruže, ona je ustao i pogledao uokolo. Muški potom ustao. Zatim sam vidio njegov uspravan penis priljepljivanje out ispred njega, bila je oko 7 do 8 inča dugo. Nastavio sam ležao na moje prednje i gledati.Muški wanking a zatim se preselio natrag abit i žena je dobio na nju kness i nastavila da joj čovjek popušiti, naočigled čovjek i mene. Rekao sam Carol što se događa, a ona je izgledala gore od nje bila je knjiga za čitanje. Ona se osvrnuo i na veličinu njegove muškosti. Carol je ležao na njoj ispred, ja sam skliznula moja desna ruka dolje joj guzica dok je gledala par. oglasi za devojke Ona širi njezine noge i ja staviti svoju ruku u njoj bikini dna i našao joj maca i iščašenje prsta i lagano joj prst jebeno. 
Ženski sisanče zaustavio čovjek i položio natrag dolje na leđima, a zatim je dobio čovjek inbetween njezine noge i jebeno joj. Ja sam podigao i skliznula Carol's Bikini Bottom off, ona nije odoljeti. Čovjek wanking potom preselio u jaz, blokiranje našeg pogleda. Ustao sam i izvukao Carol gore. Pitao sam je kako se osjeća gola na suncu. Rekla mi je osjećala ok. Mogli bismo joj žena oplakivanje i vidjela muško zvat drugi muški u. On je otišao u svoje osami malo i kleknuo od strane žena glavu. On je njegov povratak za nas.Zatim sam hodio putem do jaz na jednu stranu i vidio muški bio dao popušiti od žena kao što je bila jebeno njezin partner. To se nastavilo i za oko 5 minuta kada ženin partner, povukao i došao na svoj trbuh. Muški je bila suckin, a zatim se preselio preko i wanked svojim penisom, dolaze joj trbuh kao dobro. On je potom ustao i otišao. Ženski ustao i vidio sam hrabrost trčanje dolje joj trbuh nad njom maca. Muški dobio bocu vode i operu. 
JA je otišao leđa to Carol sportske erekciju. Ona mi je rekla da sjedne kraj nje i ona mi je wanked off. Ništa više se dogodilo s par za ostatak afternnon, ali sam ići za Walkabout i vidjeti više seksa akcija događa. Kada sam dobio natrag Carol mi je rekao da tek nakon što sam napustio gol muškarac s penis u erekciji je prišao i sjeo iza nje jer ona je ležao na leđima sunčanje i pitao ako on bi mogao sjediti s njom, kao što je wanked svojim penisom pred nje. Ona mu je rekla da ode, ali je njezin uključite da je netko mislio da je bio vrijedan wanking više. Ona mi je rekla da ako smo se vratili rano sutra možemo koristiti druge površine par su u. Te noći sam jebeno glup i Carol se nadali smo mogli doći do Dine u ranim jutarnjim satima. Da bi se nastavio.on trazi

Нема коментара:

Постави коментар