.

уторак, 5. април 2011.

Sexy devojke


a sam Chanda, 34 razvedena, podizanje dvije sexy  tinejdžerke sami. SOB Bio sam u braku nikada mi je pomogao. Ja sam 5 '6 "130 £, Da znam da je malo teška. Sam raditi 3 do 4 puta tjedno ah i trčanje 2 milje svaki dan da bi bilo više masti off. Ja sam lijep, grudi 36C mala Montgomery žlijezde i bračnom AA baterije veličine bradavice.
Prometnoj nesreći su neki mladi klinac je izazvao veliki gomila automobila na međudržavni. Morao sam uzeti uslugu cestom doći kući nakon posla. Oko 5 milja je održavanje cesta konstrukcije. Promet je stečen gore. Signalizator drži znak da usporava.Ja sam, nisam imao drugog izbora. Kao što je promet preselio polako kroz radne zone sam primjetio veliki koma gore naprijed, mislim ovaj mladi momak bio je prilično.Njegova majica bez rukava pridržavaju svoje tijelo zbog znoja. On je bio 6 '6 "i njegov kormilar bili vrlo izražen. Njegove ruke bile prljave i znojan, ali još uvijek je bio najljepši čovjek kojeg sam vidio u neko vrijeme.
Prometu počela kretati polako, brzo sam bio pored njega. "Vi ćete biti u mogućnosti da sexy zene  biste dobili sve ove ovdje u malo", kazao je za mene. Oh To je u redu, sviđa mi se ovdje.Rekao sam. Pogledao sam ga vrlo zavodljivo. Samo gleda u njega stoji sam počeo fantazirati, moj um i moje bokove pitao sexy devojke  navlažiti, moje bradavice otvrdnu. Pomislio sam, Kako mogu dobiti u ovoj dečki budging gaćice?
Prometu počela kretati, i uručio mu bilješku i rekao gospodin komadina ga čitati kasnije.(Moj broj mobitela je 30x 45x xx37 me zovu, Shandy) Gledanje u ogledalo, on ga je otvorio kao što sam potjeraju. Gledajući gore on se nasmiješio i osvrnuti na tu notu. Napravila sam ga jednom trenutku proći kroz ovaj svakodnevni cestogradnje. Čekao sam i čekao, on nikada nije nazvao. Taj dan sam uzeo interstate kuće. Prolazeći kroz radne zone na uslugu cesti primijetio sam gospodin Pretty Boy nije bio tamo na njegov rad stanice. JA je uzeo sljedeći izlaz i okrenuo leđa na gradilištu.
Stariji tip je bio tamo. Pitao sam ga gdje (nisam ni znala njegovo ime) Oh yeah Sandy je jedan vaš razgovor o, rekao je on. Bio je ozlijeđen prilično loše jučer kada ga je udario automobil. On je u Mercy Hospital. To je gdje sam na čelu. JA je otišao na hitnu pomoć.Pitajući priznanja, rekli su, tko ste da g. Simpson? Sandy je moj brat. Gospodin Simpson je u sobi 434.Thank vam maam sam rekao.
Ja zgazi u svojoj sobi, medicinska sestra upitala: "Tko si ti? Samo obitelj za sada. Ja sam njegova sestra Chanda. On je imao cijevi priljepljivanje iz svoga tijela, njegov je noga bila u vlak i baci na nogu ode svojoj kuka. Samo onda Sandy probudio. Hej braco, ja poljubio svoj obraz. Doing redu sam pitao. Da ću biti u redu. On je rekao. Medicinska sestra napustio sobu.
Sandy što se dovraga dogodilo? Rekao mi je izgubio moje bilješke u svojim rublje.Uzimao sam priliku ah, došao sam do pod njegovim bolnice haljina i tamo je bilo. Njegov opušten kurac ležao u ruci. "Oh My", uzdahne. "To se osjeća dobro" Sandy nije bio ozlijeđen previše loš, njegov penis počela rasti u ruci. Nastao je i rastao. JA mogao ne dobiti moj prst oko svoje lijepe mesa. Ja ga čvrsto zahvatila i počeo moždanog udara ga off. Mogao bih reći da je uživanje to.
"Zašto to radiš" Sandy želiš prestati? "Ne, ne da se osjeća tako dobro", rekao je sa svojim povećan disanje. Počela sam ga jerking off ah malo brže. On je stavio ruku na moje, želeći me da i dalje udara njega. "O Damn da se osjeća So Good", kazao je. Sandy vaš liječnik mi je rekao da treba poljubio. Budite prvi plan je mogao reći išta što sam imao glavu pod njegovim pokriva. Ljubio sam je glavu i polako ga pomiluje off s čvrsto držanje. duboko mu throating oko pola je dužine. Uz upozorenje iz bilo prvi usta hit leđa moje grlo što mi geg ah malo. Struja nakon tok Sandy's sperma napuni mi usta dok bobbing poput ribolov bobber u ah jezero na njegov čovjek mesa. sexy matorke  Uspio sam progutati većinu svog sjemena kao što sam slušao zvukove, to zvučalo kao ah krava povlačenjem nogu outta blato. Ja muzu njegov penis suho dok je zabadanje njegov hips do meni u susret. "Gawd, koji je tako dobar", on je zadržao deranja. Ja izbrisala off njegov kurac i moje lice na posteljinu jer sam došao iz pod pokriva. Govorio sam kao što sam srušena moje glave, koji je bio grand Sandy, ti ne povrijediti da se loše si ti? On je samo smješkao.
Postoji puno više gdje da je došao iz čim odavde Sandy. On je podigao moju košulju i prstiju moje mače. On je komentirao o tome kako sam bila zasićene, čak i pamuk patch u mom panty crijevo bila mokra. Njegovi prsti je otišao duboko u kao što sam bio tako blizu orgazma ionako. Sandy fingered moje mače dok sam bio u punom orgazma. "O Damn To je bilo tako fantastično", rekao sam. Kuc, kuc zvuk na vratima.
Nancy sestra je došao u, Pa gospodin Simpson da je vrijeme za kupanje i promijeniti svoje posteljinu. , rekla je ona. Ona mi je rekao, sada maam morat ćete izaći na ah dok.Moram ići u svakom slučaju, Slušaj Sandy ovdje je moj broj mobitela. Nagnuo sam se prema dolje da ga poljubi olako. Poljubio mi je teško i pokazuje strast je osjećao. Sestra komentirao je da naš poljubac je puno više od brata ili sestru. Nasmijao sam se na nju, poljubac moj prst savjet i raznio na Sandy.
Bio sam skoro doma i primljenih tekst od pješčane. (Chanda Želim vas opet vidim. Obožavao sam vaše posjete) odgovarate natrag. "Draga, to je moje zadovoljstvo ima mnogo više (oYo) (\! /) Kad god vam je potrebna! Ja ću vidjeti sutra "Otišao sam vidjeti ga sljedeći dan. Sandy je spavao. Ja zgazi do svoje ležaj strana, ganut moj ruku pod list u potrazi za moju Pretty Boy, Yahoo sam pronašao njegov penis polaganje flacidan protiv gips. Ja lagano gumiran je glavu, milovati nježno. Prilično dječak počeo je da se presele u moj dodir, stalno povećavaju. Oko polovice osoblja sam zahvatila njegov penis malo firma, on počeo kretati. Čuo sam uzdah, "mmmmm" Bok draga, rekla sam. On se probudio s smiješiti kao velika kao Dallas / Ft vrijedan.
"Chanda kako u Doni '? Ja mogu vidjeti imate nositi na stvari "Mi smo oboje smijali. Ja tiho ga pomiluje kao što smo pričali. Kuc, kuc. Domaćinstva. Glasa u loš engleski, ovaj meksički domaćica. Došao sam čisto vas sobi. Rekla je da joj u španjolskom usponu.Ova meksička domaćica primjetio moje ruku pod Sandy's list mu jerking off. Ona je počela čistiti svoju sobu, dok gledate listova potez. Nisam zaustaviti ono što radim, to je bio ovaj meksički domaćica koja napada naše prostor. Ja polako povećava svoju brzinu na Sandy's penis i promatranje domaćica Bacimo li pogled na mene. Bila je gledajući moje ruke, onda ona bi izgledati daleko, i dalje raditi. da bih uzeti još jedan brzi pogled.
Sandy je kurac rastao teže sam znao da je blizu. Domaćica je gledajući iza vrata kupaonice, peeking kroz dovratnika. Sandy stenjali malo sliniti, "Chanda, Chanda! I'm gonna cum "Uzeo sam nategnuti držanje i njega jacked off do orgazma. Njegova sperma spewed krevetu plahta ga i moje ruke. Domaćica nas gledaju, istrčao vrišti nešto na španjolskom. Imali smo dobar smijeh.
Provela sam u narednih nekoliko dana, nakon posla, pomoći mu ustati, ako znate što mislim. Cijeli dan sam razmišljao o njemu stavljanje taj prekrasan kurac između vesla moje cvijet, čak i ja mogu ponuditi moja stražnjica da mu, ako on nije prevelika za moj čep, gotovo doživljava vrhunac upravo razmišljam o tome. Sandy mi je rekla da je zbog biti objavljeni u ponedjeljak popodne. JA je uzeo ah dan s posla da mu pomognu vratiti kući.Sam ga pozvao da vidi što je vrijeme bio objavljen pa sam ga mogao upoznati i odvesti ga kući.
Ja očistiti kuću goli kao što sam uvijek činiti, samo u slučaju da smo se vratili ovdje, umjesto na njegovo mjesto. Ja obasuo, obrijane joj malo bliže, ja sam maca bila beba stražnjica glatka. osim strelice ukazujući na moj klitoris. Ja off isprati brijanje krema. Bio sam razmišljati o Sandy. Našao sam moj prste u moje slit samo izvan moje usne. To osjećao tako dobro. Ja gumiran uvijek je tako lagano i gurnula malo dalje, bio sam ubrzo do moje treće koljenicu. Moj palac je bio dosadan moj mali gumb. K vragu - to nisam mogla čekati za Sandy iskoristiti moje pička.
Kao što sam nastavio igrati sam bio pokriven u mom vlage i dobivanje hotter moj drugi.Ja mirisala seks feromona na sebi. Moji prsti su bili u što se tiče Sandy je bila drugi dan.Ja stvarno ne znam zašto sam imao stečen odjeveni, znajući da je 20 minuta nakon što sam ga dobio doma bih biti jebeni ovaj prilično dječak, Sandy. Ja poprskan ah mali smrad prilično na moj choochie i bila sam izvan vrata u susret prilično dječak.
Ja izdvajali za pacijenta puštanje vrata gdje je Sandy bila me čeka. On me poljubio, kao i njegov jezik je otišao dolje moje grlo. i reče: Hi G / F! Hvala za uzimanje me doma.Naravno za vas prilično dječak, odgovorio sam. Gips je još uvijek na noge, čineći ga teško dobiti ga u moj auto, ali uspjeli smo isto. Mi smo bili off u nekoliko minuta.
Sandy je rekao: "Hajdemo da si kući, imam tri letovi stepenica ići do mog stana. To će biti kinda teško na tim palicama "Naravno stvar Sandy. Krenuo sam u moju kuću. Ja izdvajali u garažu, vrata zatvorena iza nas. Pomažući Sandy izaći bilo lakše. Moj um je otišao ponovno na razmišljanje. Moja bedra su dobivanje zasićene opet. Nakon što smo oboje bili u sam zatvorio vrata iza nas. Mi smo bili čvrsto zagrli ubrzo nakon zatvaranja vrata.Sandy mi je poljubio i duboko međusobno milovanje tijela. Mi smo oboje imali jednu stvar na naše umove.
Ja ga pustiti u moj krevet soba za ruku. On je zaustavljen. Chanda rekao je on. "Svatko fucks u krevetu, ovdje skoči ovdje", ukazao je na šalteru. Jesi li luda, ne možemo jebati tamo gore. Sandy mi je pokupila, mi sjedi na counter vrhu. Damn sam bio samo odgovarajuću visinu. Sandy dosegla moju suknju i gaćice i maknuti moj spustio zatvarač.Njegov kurac je lijepa u običnom očima. Pijesak Pomilovala sam ah nekoliko puta. Ja nikad ne bih gledao penis postane potpuno uspravno tako brzo.
Sandy ponovno pozicioniran mi bliže rubu. On je hammered moja maca usne sa njegov penis, vozeći mene sićušna posuda. Sandy nemojte me zafrkavati. Park koji auto u mojoj garaži. On je odvojen moje usne, trljanje moj ulaz sa njegov penis. On je pao na koljena sisa moja maca usne u usta vrlo nježno me grizu. Bio sam toliko vruće i spremni da zajebavati moj prilično dječak. Njegovi prsti ušle me rezati jer je isisan moj klitoris između njegovih zubi. Damn Sandy znao kako jesti maca. Imao mi se približava vrhunac u vrijeme znati. Sandy, ja sam cummming. Jebati mene ugoditi. Ustao je, s jednim potiskom je pogodio dno. "Oh Prokletstvo" Ja uzdahnuo. Fuck moja pička beba. Bio sam zabadanje mu u susret dok je on lupa moja Kitty.
Moj prvi od mnogih orgazama hit moja utroba. Ja grču mahnito kao Sandy je prekrasan kurac je nestajala sa u mojoj praznini. Sandy OMG Ja sam cumming Molimo vas jebati mene duboko Fuck me hard. On je povećao svoj prodor ide duboko, osjetio sam njegov penis pogodak moj cerviks. Moj orgazam hit mi je teško. Ja skočio u naručje dok je pounded moje mače sa svojim čovjekom mesa. On me je nosio na kauču, mi Kobilica položena s leđa protiv kauču, gore prema dolje.
Moja glava odmara na podu. Sandy je dobio svoje mjesto straddling iznad mene i WoW!On mi je opet probio i počeo zabadanje u tvrdom i duboko. Njegov kurac je bio u mom maca gdje ni jedan čovjek bio prije. Sandy's kugle šamaranje moja stražnjica obraze svaki prasak.
Dospio sam do stiskanja njegov penis jednom rukom, kao što je skliznula u. drugi je bio štipanje moj klitoris. Bio sam u najkraćem roku orgazma zoni nisam mogao objasniti.Znao je kako doći do dame sperma za njega. On je odustao i mi se okrenuo me savijanje preko kauč. Mislio sam da je bio idući u uzeti moj moj hinny. On je prodro mi je opet samo dovoljno daleko da se trljaju moj g-spot mene vožnje preko ruba. Njegov thumb pritiskom protiv biti čepovima, lubrikant iz svoje vlage. Osjećao sam se Plop.Njegov thumb kao u moju guzu. Damn Što Ah osjećaj. On je nastavio da funta moje mače, a palac je uzdajući se u duboko.
Sandy povukao ah malo i potapšao moj klitoris sa svojim čudesnim kurac. Svi ah iznenada je rekao, OOPS i je otišao to moj plijen. On je uzeo spor pločice dok sam stečen koriste za ovaj magarac napadača. Polako ide dublje i ah malo brže. On je uhvatio moju ruku, ona se kreće u moje choochie. On je preselio moj prst u moju maca i njegova slijedi. Sandy mi je da donosi vrhunac opet. Moja maca je bila zasićene vlage kao što su mi ukazivanje, dok je snažno tuklo moju guzu.
OMG Sandy uzeti moj magarac. Jebi ga teško. To tako osjeća gooooood, ja vrisnula. On zabode u moju guzu, a on me prstiju i ja štipanje moj klitoris. Moj želudac stroži i sa vanjska strana bilo koji drugi upozorenje OMG! Ja squirted cijelom Sandy i ja. Moja žena sperma je trajalo neprijatelj 10 sekundi ili tako. Jedan orgazam odmah nakon drugog vezan moje tijelo na čvorova. Počeo sam hyperventilate, bio sam ljutnja i puffing zbog ne dovoljno kisika. Moram uhvatiti moj dah bebu, rekla sam. Sandy što moram učiniti da biste dobili vaše orasima off? Pitao sam. On je rekao, "samo ostati sa mnom"
Sandy stajao ravno gore sa mojim maca još uvijek oko njegova ljubav mišića, mi lupa kao što mi leže na podu. Izvlačenje tako da bi mi položaju s nogama širiti širok. On straddled mi najbolje što je mogao s 10 kilograma žbuke na njegovu nogu. Njegov penis još uvijek stoji ravno i teško, ja sam ga uzeo u usta sisa ah to malo prije Sandy kleknuo i usmjeren njegov penis u blizini moje mice ulaz. On je proširila moje usne osim & bubnjao njegov penis na moj razrez. Sandy SANDY UR mi dosadan opet! Molim vas, nemojte. Fuck me kao čovjek. Nemojte me zafrkavati .. On je pao dolje i ražnjići moja pička. OMFG sam vrisnula. Mi smo bili suprot u savršenom skladu ubrzo nakon mene donosi previše još orgazam.
Sandy je rekao: "Hold On Baby, I'm gonna cum" Samo onda je prvi val pogodio moja utroba splattering preko mog vrata maternice sa svojim goop. Struja nakon potok spewed od bokova, svakom srčanom udarcu više došao. Samo osjećaj njegovo sjeme pumpa u moju prazninu me doveo do vrhunca. "Oh MG Sandy, funta mene, moje Fuck Pu - - - - - ssy! Učiniti da se osjećam tako dobro sam sitno ga dobio da se sperma. Oglasi karanje  Bio sam mužu njegov penis suha s moj PC mišiće. Moj Kitty je bio toliko izlizan. Sandy's nuts morali ah kanta puna sperma pohranjen.
Ubrzo nakon toga, Sandy srušila na vrhu mene oplakivanje, dok je njegov hips  sexy picke još jahanje protiv mene. Iako je moj ljepušan dječak lopte bile su suhe, on je još uvijek nevjerojatno teško. Nisam mogao proći na mogućnost da duboko grlo njega. Preselio sam se iz pod njega i na 69 poziciji sa mnom na vrhu. Ljubljenje preostali cum od njegov penis. mu maženje čvrsto kao niz moje grlo je otišao. "Chanda, rekao je on. Gotov sam, nemam više "sisanče i lizanje ga, on kao da dobije neki interes. Počeo mi je prst i lagano grickanje se nalazi moj klitoris. Chanda, Chanda. I'm gonna bust ah orah. Njegov penis počela pulsirati gobs goop.
Ja ga isisan off dok sam Cumming. Bio sam učinio! Sandy je također. Mi ležao tamo sa otežano disanje, znoj, mokar maca, ljepljive kurac i sperma. Sandy je rekao, "Chandra ti si jedina žena koja bi mogla ostati sa mnom

1 коментар: