.

петак, 8. април 2011.

Sexy matorke

To je bio sredinom jutra kada sam otkrio da sam ostavio moj kratak slučaj s vladom ugovor na mom stolu kod kuće. To bi se potrebne kasno poslijepodne, kako bi se zatvoriti pregovore koji će dovesti moja tvrtka u velikim ligama. . . Blizu milijun Čista dobit ako sve prođe dobro. Razmišljao sam za trenutak.

Ovdje sam bila osam godina izvan sveučilišta s prekrasnom ženom i dvoje djece i tvrtka sa 140 zaposlenih i raste. Moja supruga i ja u vlasništvu lijep 6.000 sq ft seljački dom na tri hektara u predgrađu gdje su naši dvoje djece mogao lutati i igrati i imali smo ga zajedno namještena.

Jeannie, moja supruga, bila dobra domaćica i prekrasno s djecom. Ona je bila ljubiti i prijateljski i najintimnije, činilo uzbuđen sve što sam ikad mogla poželjeti u krevetu. Imali smo napravili dvoje djece zajedno u trenutke čiste radosti.

Tada, prije dvije godine, godinu Jeannie se činilo da raste nemirna i dosadno. sexy matorke oglasi To nije ništa specifičan da bih mogao identificirati, ali kad je predložen ide na posao, ja sam mislio da bi moglo da joj se zanima u životu ponovno. Našla dobar programa predškolskog odgoja i upisani djecu prije nego što posao kao prodavač nekretnina u velikom firma.

Za neko vrijeme, ona je činilo joj stari uzbudljiv sebi, pa joj se činilo interesu smanjivati.Kad je vidjela njezine oči malo crvene BMW sportski auto, mislio sam,: Ona nema automobil vlastitih, a možda i da ćete dobiti svoj interes gore opet. Imao sam ga kupio i njezin predstavila s tipkama za godišnjicu prisutan.

Za nju, život iznenada se pojavio da se na to je stari karakteristike kao što sexy klinke e bila zanimljiva i uzbudljiva ponovno. Izgledala je uzbuđen kao odvezla njenom novom automobilu s ljubavlju ispunjenu brigu.

Zatim, kliženje iz moje maštanje, mislio sam možda da bi bilo zabavno otići kući oko jedanaest i podići svoju aktovku, možda joj iznenađenje i dobiti malo maca prije nego što joj uzimanje na ručak. Bilo bi dobrodošao iznenađenje što ja nikada ne bih napustio posao tijekom dana prije.

Bio sam u dobro raspoloženje kao što sam vozio do naše kuće i parkirao pored crni Mercedes limuzina. Čudno, mislio sam, pitam se tko je ovdje. Zatim, odbacio misao kao Jeannie imao puno prijatelja, a oni su vjerojatno bili vlasništvo gabfest ili tako nešto. Kao što sam ušao u kuću, sve je tiho - očito nitko doma. Opet, ja sam zaključio da su ona i njena prijateljica su vjerojatno u mali crveni sportski auto. . .

Zatim, razočaran, otišao sam da biste dobili moj torbu i zaboravi moj randevu sa svojom ženom. Ono što me proći kroz vešeraj i kupaonica u master spavaća soba, ne znam. To nije najbolji način iz kuće i trebao sam ništa od tamo. . . Možda sam samo potrebno da pee.

Zatim, kao što sam prošao od praonicu rublja u kupaonici sam čuo zvukove. To je moja supruga, oplakivanje i plače joj strast, kao da je bila strogo se jebeno. Ipak, blago zabavlja, ja zaključio, ona je vjerojatno bila samo pomoću vibratora za neke solo vrijeme.

Kao što sam prošao kroz kupaonicu master spavaća soba, bio sam dočekan s puni učinak - tamo na krevetu moja lijepa supruga Jeannie je ležao na leđima dok je Avril, njezin šef, bio je zabadanje njegov penis u nju spremni maca. Realizacija je došao brzo za mene kao što sam gledao ljubavnici na krevetu koji su bili potpuno zadubljen u svoje djelo. Oni su vozili jedni druge prema nasilnom zaključak kao Avril je veliki penis udario u trbuhu. Uz svaki dolje potisak, Jeannie je stražnjica sišla krevet voziti sama gore na njegovo čeka kolac.
Došlo je poznavanje tamo koji mi je rekao IOT nije bio njihov prvi takav randevu.

Gledao sam za minutu, možda i više, kao moj slijepi bijes preuzeo. Što je, dovraga, događa ovdje? "Vrisnula sam i Avril zaustavio što je radio samo dovoljno dugo da vidim da sam bio savijen na tome mu veliko tjelesne ozljede.

Zatim, kopile koji je upravo napravio mene prevareni muž preselio off moja supruga i prema vratima gdje sam stajao na putu. Obično, ja bih bio ne odgovaraju za njega fizički, ali s mojim bijes, moj adrenalin pumpanje je i kako je lunged, moje koljeno uhvatila ga squarely u prepone. Uz to početni koljena, on je udvostručila se u boli, tako da mi je koljeno opet ga uhvatili, ovaj put u lice. Zvuk njegov nos razbijanje od učinaka koljena bilo je vidljivo i kako je pogodio katu, usmjeravanje mojih cipela ga je udario ravno u rebra.Kao Jeannie sub uspaničili na krevetu, sam nastavio s asfalta slatkiš i slama.

Polako, moj bijes popustila kao što sam nastavio mlatiti sada bespomoćan Avril na podu. Tada su, Jeannie, moja supruga, konačno oporavio od svoje početne uspaničili stanju, zgrabila moju ruku i povika: "Prestani. Vi ćete ga ubiti, "Bilo je tada da sam shvatio da sam imao moj osvetu. S jednom nogom u moćni njegovim testisima, sam se preselila daleko od njega.

Moja žena povika: "zovem policiju." I Avril reče: "Ne, ne policija. Zovite hitnu pomoć i izvješće da sam pala. "Dakle, ambulante došao i kako su prevezli još uvijek gola Avril u bolnicu s jasno uzbuđena i ljuta Jeannie noseći odjeću u shopping bag, s njima.

Kako su krenuli, sjeo sam na krevet i plakala nenamješten. Moj svijet je upravo bio okrenut naopako i da je potrebno misliti. Bio sam izdao i cuckolded i moj um je bio zbunjen zbrka misli. Polako kao što sam sjedio, razmišljajući, moj um očišćen i moj gnjev se vratio, kao što sam počeo da plan.

Prvo, ja povukla sve, ali 500 $ iz naše zajedničke bankovne sexy devojke oglasi  račune u gotovini i otišao na drugu susjedstvu banke, gdje sam otvorio novi račun u moje ime. Zatim, pozvao sam i otkazao sve kreditne kartice smo vlasništvu. Konačno, nakon odlaska u ured i sklapanja ugovora posla, vratio sam se kući pronaći djece u velikom roditelja i Jeannie cooking večera kao da se ništa nije dogodilo, čekao me.

Kao što smo suočeni jedni druge je govorila: "Mi smo za razgovor. Moraš slušati mene! "I odgovorio sam," Ne Mi ne! Nema ništa govoriti o tome! Ovaj brak jer smo znali da je više.. . Ćemo živjeti zajedno za dobrobit djece dok možemo odrediti ako mi može ostati u braku! Odlučeno je da će nastaviti spavati u istom krevetu i on žive u istoj kući i uvijek biti tu za djecu. Budući da moje povjerenje u nju je bio tako teško povrijeđena, ja sam jasno stavio do znanja da, ako sam ikada saznala joj se s drugim muškarcem bih joj uništiti zauvijek.

Sljedeća večer, kao što sam stigao kući za večeru, Jeannie me obavijestio je bila ispalio iz svog posla. . . Zatim, ona je utvrdio da je bila 'blackballed' po struci za loše ponašanje, a ne postoji drugi posao na raspolaganju.

Mjeseci prošao u godinama kao Jeannie i ja živjeli naši hini braka zajedno. The Jeannie sam poznat i voljen je otišao, mijenja se namjerno i ljuta osoba koja traži samo da ispunite svoje potrebe i želje. Ipak, želio sam stari Jeannie nazad - jednom sam volio, a ja često napravio ovacije nam se pridruži. Ona je samo činilo sadržaj sa stvarima kao što su bili.

Bilo je to u listopadu kada je došao k meni i rekao da ona ne bi mogla živjeti sa mnom bilo koji više. Bila je nesretna i ona je potrebna neka uzbuđenja! Ona je bila kad netko drugi! Ja jednostavno joj je rekao: "OK!" Ako je to način na koji je, kažem vam djecu i omot vaše stvari i izaći.

Do Božića, imao sam donio domaćinstvo natrag u neki znak kako bi s guvernanta za djecu i kuhati / domaćica tri dana u tjednu. To nije bio radostan, ali vrijeme blagdana prošlo uneventfully i jedini dokaz o Jeannie je kartica za svaku od djece iz Las Vegasu.

Kada je zazvonio telefon u moj ured u veljači, bio sam iznenađen da čuje sebe identificirati kao ženu Tess Bingamton, Avrils supruga, tražeći sastanak. Činila se vrlo osoran i poslovan što je napravio njezin zahtjev i ja dogovorili u susret joj iz znatiželje više nego bilo koji interes.

Upoznali smo se za ručak u malom talijanskom mjestu koje sam znao i kao što sam prišao vratima, visok, visok, isprano plavuša zgazi naprijed i sama uvela. "Ja sam Tess." Rekla je kao što smo ušli u restoran.

Zatim, sa sjedištem u kabini, ona je počela da joj ispriča priču. Avril je nestala s Jeannie natrag u krajem studenog. Njegova tvrtka također je nestalo gotovo milijun dolara koji je nestao u isto vrijeme kao i Avril. Odvjetnici i prihoda agenti su joj pritiskom oporaviti neke od novca. Imali su uzeti posjed svoje kuće i auto i sve što su posjedovali. Ona duguje gotovo stotinu velika da IRS i ona više nije mogao pokriti sudske troškove koji su uključeni. Ona je jednom čuo njezin suprug reći da sam bio u mogućnosti da 'snooker daleko' sav novac u moj supruga 'zajedničke račune i tražio moj savjet.

Kao što smo razgovarali, otkrio sam sam volio Tess. Bila je prilično običan, potpuno otvoren i prijateljski i kao što sam joj gledao sam postao svjestan određene milosti u njenim pokretima. Zatim, kao što smo počeli razvijati neke povjerenje, naše su se oči susrele i njezine zelene oči prilično plesala s vatre života. Počeo sam pitanje različite aspekte njenom slučaju. . .

II je bio sredinom poslijepodneva kada sam napravio prijedlog za Tess. Ja bih joj dati posao kao moj domaćice / guvernanta / kuhati, a za uzvrat ja bi pružiti soba i pansiona za nju i njezine dvoje djece. Uz šest spavaćih soba, u mojoj kući, bilo je dosta prostora. Ja bih platiti njezina djeca alimentaciju u iznosu od 2.500 $ mjesečno što nije opipljiv bilo IRS ili pravne pasa koji su se nakon što je njezin suprug purloined novac ukrao.

Kao i Tess smatra ideju, upitala: "A što vi očekujete od naših odnosa - ja i ti, mislim", na što sam odgovorio: "Tvoj posao će biti strogo kao što sam predložio i svoj osobni život je tvoj vlastiti. Neću vas pritisnuti za više. "

Dakle, u roku od tjedan dana, novi amalgamirati obitelj jedinica Tess i njezina djeca i mene i moju djecu je osnovan i operativan. Od prvog, on je otišao i djeca razvila neposrednoj naklonost jedni za druge i za Tess i I. Sva djeca dobro odgovorio na naše discipline, iako to rijetko je potrebna, a mi bonded zajedno kao obitelj.

Više od godinu dana je prošlo od naše obitelji jedinica je formirana kad Tess i sam sjedio u našoj obiteljskoj sobi nakon što djeca otišla u krevet. Tess me pitao "Da li ste ikada propustili jebem svoju ženu? Intimnost, mislim? "I mislio sam o tome prije nego što odgovorite," Koristio sam joj nedostajati strašno, ali sam naučio čelika sebe i to ne boli više. "Uz razgovor počeo, počeli smo otvoriti i raspraviti pitanje seks otvoreno. Tess je rekao da je ona još uvijek mlada i to propustili užasno. Odgovorio sam da sam previše imala problema s frustracija i neispunjenih apetiti.

To je kao što smo govorili da sam shvatio da sam želio biti s Tess. Bila je iznenada prekrasna osoba i vrlo poželjno. Uskoro sam osjetio moje tijelo reagira sa uzbuđenjem. ..

Odjednom sam izlanuo bez razmišljanja: "Bože, Ti si vruće. Možete izraditi moj krvni čir i moje strasti rasti. Čovjek bi biti lud da ne želite. "Onda, sjetio sam se našeg ugovora. . . Ne ​​bih joj tlak!

Tess slušao pažljivo i napravio nijedan pravi odgovor kao što sam požalio moj tupi riječi. .Možda bih govorio iz linije. Srećom, nije čini se uvrijedio i sam bio off u krevet. Po prvi put, mislio sam Tess u drugačijem svjetlu kao što sam ležala u mom krevetu priprema za spavanje. Ja sam steele4d. . .

To je bio sljedeći večer kao što sam došla s posla da sam Tess našao odjeven na devetke i 'sjedi' gledajući djecu kako je rekla, "iznenađenje. Ti i ja smo izlazak večeras! "Zatim, nakon što je brzo tuš i promjenu odjeće smo bili off. Tess me dovelo do blagovaona Embassy Suites soba za vrhunsku večeru sa samo pravo vino i ukusna desert. Kao što smo jeli, Ona je, čini se, koketiranje sa mnom i osjećao sam se malo podrhtavanje požude - ja steeled i borio potrebu da odgovori!

Zatim, uz večeru više, Tess dovelo me u predvorje i hodnik u mraku, ona se okrene i poljubi me na usnama. . . "Želim biti s vama večeras, samo ti i ja!" Zapanjen po njezinim riječima, sam je slijedila sve do dizala i još uvijek razmišlja o posljedicama onoga što je rekla kad smo ušli sobu 1221.

Zatim, u sobi, to je očito bio dobro planiran kao boca šampanjca je sjedio na ledu i veliki ogrtač frotir tkanina postavljeni su na krevetu. Osvjetljenje je poniženi i jer je počela zora na mene da sam bio zaveden, Tess je stajao pored mene i pitao: "Da li vam se sviđa ono što vidite?" Ja sam i ja rekao tako.

"Što se promijenilo svoj um? . . . O našim sporazum koji je? "Pitao sam se nasmijao i Tess toplo kako je rekla," Trebam divlje i seksi momak i ti si divlja i seksi momak. . . Ti si samo jedan ja znam. "Ipak promatrajući, ja pitao:" Što se događa s našim radni odnos?. .. Našu kompozitni obitelj! "Nadam se ništa. . . To je radi tako dobro. "

Odjednom sve to imalo smisla. Tess je bio vrlo seksi žena i svaki čovjek bi biti ponosni da joj krevet. Ono što je sam bio razmišljanja svih ovih posljednjih mjeseci. Okrenuo sam se i pogledala u njezine oči za pristanak prije nego što ju nježno ljubljenje na usnama. To je svjetlo poljubac s usana lagano miluju kao što je vratio poljubac i osjetio sam obećanje tako mnogo više.

Sjedeći pored drugog na kauču, razgovarali smo sada slobodno i razgovarali našu situaciju. Ni Tess ni mi se činilo sposoban pravu ljubav afer naše razbijene brakove i oboje smo imali snažnu potrebu hormona. Što bolji način zadovoljiti naše potrebe i želje nego jedni s drugima. Nakon drugog čašu šampanjca, preselila sam se poljubiti Tess opet i ovaj put to je bio mnogo dublje i više zadovoljavajući događaj kao naše usne slomljen i našim jezicima upoznao. Onda smo opet poljubio kao što smo mi sami upoznati sa svaki ostali.

Nije bilo osjećaj hitnosti kao što smo istraživali jedni druge za prvi put. Poljupci činilo dolikuje uvod u puno više i preselili smo se polako prema našem cilju. Prvo, naše ruke istražili onim područjima tijela izloženim iz naše odjeće i osjetili smo naše odjevena tijela zajedno po prvi put. Mi približavanja na kauč kako smo nastojali istražiti jedni druge bolje.

Kao što je naša tijela dodirnuo i osjetio sam svoje tijelo topline, bio sam podsjetio od senzacija iz prošlih vremena - nešto što bih zaboravio sve dok se taj trenutak! Ja pritisnuta bliže njoj i poljubio joj opet, više nego ikada strasno! Moje ruke su se preselili automatski joj grudi i fumbled s njom haljinu u nadi da će dobiti da se osjećaju golom tijelu. Tess chuckled kako je rekla, "Ja nikada ne bi trebao imati nositi ovu haljinu. . . To je napravio kao čednost pojas.

Zatim, ona je stajala i dosegla iza leđa i sa nekoliko pomake u zapešću, haljina je pala na pod gdje ona pokupila i obješen u ormaru. Zatim, polovina skliznuti bio otišao u jedan potez i njezin pantyhose bio ljušteno off joj noge poput druge kože! Gledao sam u strahopoštovanje.

Zatim, stoji u grudnjak i gaćice, nastupala je malo ples za moje oči kao što se preselila k meni i počeo popustiti moj vrat kravata i košulja. U trenucima sam bio odjeven samo u mom boksera i ona u grudnjak i gaćice.

To je bio kada je Tess olabavljeni joj grudnjak i pustiti da padne da sam prvi put vidio golim grudima i osjetio moje uzbuđenje u razvoju. Njezine grudi su bile male, možda B kup, ali čvrst i visoko na svojim prsima. Oni su prilično zavapio da se dotaknu i kao Tess sama sjedi na kauč, moje ruke započeo istražujući joj tits. Našao sam joj bradavice biti izuzetno osjetljiva i da je voljela da se cijeli grudi lagano masira. Zatim, nakon što joj ljubakanje na usnama i još jedan pogled u oči Tess za pristanak, sam se usta joj bradavice i nježno suckled na prvi, a zatim snažnije kao što sam osjetio njen odobrenja.

Mi smo napravili ljubav polako, uživajući u intimnosti i prisnosti! Kad je dosegla ukloniti moj boksači, ja odgovorio uklanjanjem joj gaćice. To je jednostavna intimna stvar koja donosi radost za nas oboje. Čudno kako Tess i ja bili smo ljubav i uživanje u intimnosti, pa ipak, nisu bili stvarno u ljubavi. Tess je bio pažljiv i savršen ljubavnik i zaslužila moj najbolji napor koji sam odlučio dati joj.

U dogledno vrijeme, imao sam postao upoznat s njom grudi i preselila se moje ruke preko njezina trbuha i nad njom humak u toplim, vlažnim naborima njezine unutarnje usne. Uskoro, kao i moje prste osjetio njezine regije natječaja podzemnog, moja usta pratili i na kraju moje usne su ljubljenje i laving njezin utor i upoznavanju s njom seks.Kao što je ona plakala joj strast, znala sam da je dobro.

Zatim, kao što je moj jezik našao njezin klitoris i počeo ga je nježna masaža, Tess sam osjetio odgovoriti jače nego ikada kao što sam obnoviti moj trud. Nakon nekoliko minuta sam osjetio Tess premjestiti ponovno odvaja usta od nje i mjesto joj usta na vrhu moje totalno uzbuđena penis. "Moja okrenuti", kazala je kako je preselio sisati moje čeka penis.

Odjednom, stvari nije promijenilo i da je hitnost u našim akcijama. Naši apetiti su bili jaki i naše potrebe u porastu. Blagi intimnosti da smo uživajući bio zamijenjen jačim osjećajima. Ti osjećaji proizlaze iz moj penis kako je to tako stručno sisao su mi vožnje prema brzi zaključak. . . Sexy jebanje

To nije ono što sam htio i ja napeti i gurnuo joj leđa. "Želim te pojebati." Rekao sam kako sam se preselio u njezin poljubac na usnama. Naše oči sastali su se u zajednički pristanak kao što sam se preselio nad njom i na položaj za snošaj. Zatim, Tess, rekao je čudno zveketanje. "To je bio dugo vremena pa se nekako nježna pomoć mene upoznati."

Kao što sam se preselio kako bi moj penis u njoj, naše oči nastavili su komunicirati i sam govorio, "Da, to je bio dugo vremena za mene previše. . . Predugačak! "Tada sam osjetio moj penis slajd u toplo, vlažno, glatko kanal njene vagine.

 To je sigurno istina kao što je moje pol ušao svoju ljubav za taj kanal po prvi put i hitnost imali smo osjećali prije postala prisila nas vožnje s nevjerojatnom snagom. To više nije bio nježan intimnosti koji je vozio nas, ali životinja mora koje je trebalo ispuniti. 

Нема коментара:

Постави коментар