.

среда, 6. април 2011.

Sexy jebanje

Bio sam popravljajući kameru uhvatiti neki mladići koji su messing oko u mom vrtu noću, ja sam bio idući u mjesto na prozoru na katu slijetanja i bio je samo o tome da ga instalirati kad telefon jebanje beograd  ran. 
Najbliži telefon u spavaću sobu moje kćeri pa sam otišao u sam stavio kameru dolje na stol, ona je u tamo tako da sam mogao napisati neke detalje.
Bio sam pitao ako sam mogao 
jebanje na filmu ok u rad jer su imali veliki problem tako da sam rekao da sam zaboravio sve o kameri i izišao sam već napravio siguran da bežična kamera je radila sa mojim računalo i već postavili to snimiti. 
Nisam povratak za četiri sata i vidio moju kćer ostavljajući uz dva dječaka sam otišao u i sjetio kameru tako da sam sjeo na moje računalo i imao pogled na ono što ga je pokupila.
Moja kći je Kirsty 19 plavuša i ima veliko tijelo i ono što sam vidio mislio joj majice veliki par tits, i prva stvar koju sam vidio bila je moja kćer priča ova dva mladića da klekne na pod ispred nje dok je ona je stajala na krevetu a zatim Kirsty počela svlačiti za njih vrlo sporo, prvi je poped otvoriti gumb na nju traperice zatim spustio zip i polako gura prema dolje traperice i izbacila ih isključiti, a zatim je naredio da se dječaci stajati i traka od kojih je što su učinili ali oni su tamo natrag u kameru nisam mogao vidjeti što je imala za ponuditi moja kćer je tada rekao im da kleknuti natrag dolje.
Kirsty tada podigla t-shrit se preko glave i uživajući par dobro formirana, čvrsto par sisa sa bradavicama teže i duže nego što sam ikada vidio moraju biti najmanje 3 / 4 inča dugo  
jebanje sa domacim zivotinjama da ona cuped obje sise u joj ruku, a zatim i igrao s njom teško štipanje bradavice između njenih prstiju ovo napravio joj dati nisko soft stenjati. 
Kirsty onda Spustio joj nickers, pa čak i sam morao uzeti oštar unos dah kao ona revieled najviše crne stidne dlake sam sve vidio i to je bio poput šuma tako gusta.
Ona je otvorila svoje noge, a vi samo mogao napraviti joj razrez i klitoris iako kosu, ona je naredio Graham kleknuti pred nju i ona nalazi svoje ruke na leđa njegove glave i guraju svoje lice u nju Fanny i ti mogao reći biti pogled na Kirstys lice je udaranje pravo mjesto.
Dave sada je ustao i otišao, a stajao iza Graham i posudio naprijed i isisan je jedan od njezinih velikih tvrdih bradavica u usta i stavio ruku na druge, Kirasty sada je teško disanje i a njezino je tijelo trese i to da dečki radili na mom kćer.
Graham preselio jedan od njegovih ruke unutar nogu i mora imati unijeti prst ili dva u Kirsty kao što je dao dugo jaukati od "o" bogu da je taj dobar njeno tijelo je umišljen, a onda je pogodio sve više što je došla i pala natrag na krevet, sve to vrijeme su imali tamo leđa me tako da sam još uvijek ne znam šta da ti dječaci su bili pakiranje, ali sada kao Kirsty je pao na krevet što su se preselili i Graham okrenuo bočno na kameru, a on je pijetao koji je izgledao kao da je bilo oko šest inča dugo i gotovo kao debela je poput debla, a zatim se preselio u Dave i njegov penis dođe u očima su mu se barem sedam ili osam inča dugo, ali nikako kao debela kao grahams.
Kirsty se preselili i stavljena dva jastuka pod njom skitnica podići ga visoka i jedna pod glavom, rekla je Graham je dati joj sjenica zajebavati i nije potrebno reći dvaput je dobio na krevet i sjela preko moju kćer stavljajući ovaj bewteen drvo deblo joj tits i kako joj je glava podigli za jastuk ona ga je uzeo u svoju moljac kako je gurnuo penis prema naprijed.
Dave je dobio na krevet i dobio dolje između njezine noge i počeo jesti Kirstys maca sisa na njezin klitoris i lizanje joj je doveo svoju ruku i ovaj put sam mogao vidjeti dva prsta nju ući i ona je dao opterećenje jaukati kao što je on učinio ili kao opterećenje kao što je mogla sa svojim ustima punim ovog debeli penis.
Nakon nekog vremena dođe opet Kirsty kako ona nije gristi vrhu Grahams penis s načinom na koji je ona oplakivanje i trese ne znam, ali on je samo nosio na jebeni joj tits i punjenje joj usta.
Dave je sada digao na koljena i zgrabi Kirstys gležnjeva dizanje nogu gore pa su odmarali na ramenima i sa njom bum se na jastuke joj peder je bio na pravom visina za njega.
On je smješten vrh ove duge penis protiv nje rupa on je uhvati rukom oko struka, a kao što je gurnula naprijed on je srušen i ramed joj puna rupa sedam inča do svoje loptice slaped protiv nje arss.
Održao ju thight na njegov penis za nekoliko sekundi prije nego  jebanje sa čupanje i raning kući, Kirsty neka Graham's penis pada iz usta kao ona screem to je to jebati mene ti barstead jebati mi je teško, da, da to je to što su Dave jebeno joj, slaming njegov penis u nju što se tiče to će ići, Graham mjesto kirstys ruke na nju tits, tako da ih je održala okrugli njegov penis i on posudio leđa i stavio ruku na usklađivanju maca i gurnuo prst u nju razrez i počela trljati klitoris i opet njeno tijelo je umišljen trese kao orgasam nakon orgasam ripped da joj je. Graham sve asudden pucao njegova sperma diljem Kirstys lice to pokriva ona otvorila usta pa neki ušli i ona lizali joj usne dok je zamijenio ovaj throbing penis natrag u usta sisa ikad zadnju kap iz njega. Sexy devojke
Ona je tada zgrabi ga i lizati i ran joj tonuge rond usta uzimajući koliko sperma kao ona mogla.
Dave je još uvijek kao jebeni joj teško i brzo, koliko je mogao i nakon par minuta vikao sam cumming što ju je izvukao dolje na njegov penis jedan posljednji put teško i on lučni leđima kako bi bili sigurni svaki zadnji zalogaj njegov penis ona punjenje moje kćeri rupa njeno tijelo trese ponovno Dave empited njegova sperma u nju držao joj zbijeno dolje na njegov penis lupanje čuvanje svaki zadnji zalogaj u njoj dok je bila prazna.
On je pustiti da ode jer oba dječaka laied dolje pored nje Dave palced dva prsta u nju i Graham rubed njezin klitoris dok Kirsty screemed opet kao ona cam opet su svi tada pao u stanje mirovanja oba dječaka i dalje cluching joj Fanny.
Kada se probudi svi oni odjeveni su someint jesti i piti, a oni svi lijeve strane koja je kad sam vidio ostavljajući ih kao što sam je dobio doma.
Kasnije te noći otišao sam u sobu kirstys da joj šalicu čaja i kao što sam bio ostavljajući rekla je s osmijehom ti opaki nadam se sviđa show danas poslijepodne, možda biste mogli napraviti prober dvd od nas negdje. 

Нема коментара:

Постави коментар