.

понедељак, 11. април 2011.

Sexy jebacine


Vozio sam preko neke nove klijente, Bill i Cynthia Taylor tražio jebacine  da neki pregradnja raditi na njihovu kuću i odvezao do svoje kolovoz. Gašenje od automobila, hodao sam do svoje ulazna vrata i pozvonio na zvono.
Nasmijana čovjeka oko pedeset odgovorio vrata, a iza njega je stajala najljepša mlada žena koje sam vidio u dugo vremena. Bila je odjevena u kratke suknje i nasmijana široko na mene kao što sam ušao.
"Bok! Ja sam Bill. Ovo je moja supruga Cynthia. "Mi smo stisnuli ruke, okrenuo sam se lice Cynthia, i kao što sam odmahnula rukom sam mogao reći da je pravi atrakcija jebanja između nas iz pogledati u oči.
Gledao sam je bliže, široki bokovi, tanak struk, a širok grudi guranje protiv pripijenom bluzu. Ona je pogledala biti oko 20, ako je to. Lijepa.
"Wow!", Rekao sam sebi.
"Bok! Ja sam Jack. "Jack okrenuo i krenuo za dnevni boravak, a zatim kao Cynthia okrenuo vodi me, stvarno široka, ugodan osmijeh je došao na usnama kao moje oči uzeo u svoju ljepotu nisam mogao pomoći primijetiti joj žuriti lijevanim dnu nježno zaokretna unutar nje brišući haljinu.
"Čovjek!" Mislio sam u sebi.
Sjedio sam pokraj Bill na kauču i izašao iz mojoj procjeni list. jebacina  Cynthia je sjedio preko puta nas na više od punjena kože stolicu i curled joj noge gore pod njom daje mi jasan pogled na neke lijepe noge, sigurno. Nasmiješila coyly s njom oči moje nailazeći povremeno, a zatim skromno tražite daleko. Znala je što je radila. Bill činilo se da ne primijetiti na sve, ali sam siguran nije.
"Bog!" Pomislio sam, "Što smo dobili ovdje?"
Sam završio mojoj procjeni nervozno, a zatim ga predao Bill. Dok je gledao na procjenu, Cynthia oči mi probed intenzivno kao da me pitate nešto s očima.
"Da!" Ja sam joj odgovorio s mojim očima.
Bill je ustao, otišao k njoj, i uručio joj procjena. Ona je to i bio obličje at je pažljivo kao Bill okrenuo i pitao,
"Možete li učiniti bilo bolje?"
Kao što sam bio spremao mu reći: "Ja ne mislim tako." Prije nego što sam dobio od riječi, Cynthia je predao natrag na Billa, pogledao me i rekao,
"Mislim da s sav posao što ga je idući u obaviti, ovaj je sajam." Ona smanjili joj podbradak i pogledala me smiješeći se.
"Uh! - OH" Ja sam upozorio je tiho.
Tresući glavom je predao procjena natrag k meni,
"Pa, šef je govorio, valjda." Bill, rekao je uz smijeh,
"Kada mogu početi?"
"Ponedjeljak?" Pogledao sam na Cynthia onda Bill.
"OK!" Bill je rekao, "moram biti u Chicagu ponedjeljak, ali ne trebate moju pomoć anyway, zar ne?" On se nasmijao opet. Potresao me za ruku i odveo me do ulaznih vrata. Kao što sam otišao sam zatečen Cynthia bulji u mene vrlo koketan i otkriva stvarno pozivajući malo vragolast osmijeh.
"Vidimo se onda." Rekao sam dok sam išla u moj auto, razmišljam o Cynthia.
Što je to vikend. Bio sam razmišljati o idućeg tjedna.
"Čovjek - Oh - čovjek"
Ponedjeljak ujutro rano, ja spremniku moj rad van u kolovoz i bio je kucati na vrata. To je zamahnuo otvoreni i tamo stajao Cynthia odjeven u drugom graciozan suknja s off ramena bluzu ostavljajući ništa na maštu. Njezina dojke guranje protiv tkanina vrlo nježno i zlatno plavu kosu joj je tiho draped preko njezina ramena.
Jedva sam mogao uhvatiti moj dah,
"Bog! Možete pogledati preslatko. "
"Pa, hvala vam!" Ona cooed.
Sam zatvorio vrata iza nas i sam ušao u dnevni boravak opet.
"Gdje hoćeš li pokrenuti?" Pitao sam.
Ona je samo pogledala u mene i nasmijala coyly s tim vragolast osmjeh njen. Pogledao sam na nju i naše oči zaključan za nekoliko sekundi. Znao sam u tom trenutku da je ista stvar na umu da sam učinio.
Stavio sam moju tool kit na podu i ja sam hodao prema njoj. Ona nije potez. Ona je pogledala ravno u oči. Hodao sam iza nje i uze joj struk u mojim rukama. Ona podlogom prema meni bez oklijevanja.
"Gdje je stari čovjek?" Ja sam udahnuo joj uho.
Stavio sam poljubac na vratu joj vrat, ona gurnula bliže meni.
"Na svom putu do Chicaga za tjedan dana." Ona je šapnuo.
Moje ruke shvatio svoj trbuh i privukao ju nategnuti za mene. Nije bilo otpora na sve i osjetio sam joj malo zbijeno žuriti simpatija protiv moje sada savijanja penis.
"Ummmm!" Ona cooed.
"Možda će to biti dobro mjesto za početak, ha?"
Moje ruke konvergirane joj trbuh da šalicu njezine grudi, opet ljubi joj vrat tiho.
"Ooh!" Ona squealed.
"Kako se osjećaš Cynthia?"
"Loš!" Ona grunted
S jedne strane je nastavio opet na svoj trbuh i pronašao nasip pod suknjom kao ona squirmed svoje tijelo u očito oduševljenje protiv mene. Našao sam rub njezine suknje, otkrio unutarnju kožu njezina bedra, i pomiluje gore, nalaz svile njezine gaćice.
"Oh! Baby. Da bi se osjećali bolje? "Ja sam uzdahnuo.
"Ummm! Malo. "Ona cooed,
Moji prsti prislonjen uz toplo tijelo unutar prepone njezine svilene gaćice i našao velikodušan stidne slamom oko nje seksa.
"Oh! Ti moraš zaustaviti! "Ali ona nije vučenje daleko teže nego pritisnete prema meni.
Nasmijao sam se tiho, nastavlja svoje istraživanje. Sam joj se okrenuo na mene lice, ruke još uvijek dira joj bustled dnu, zatim crtanje joj blizu, Ljubio sam je pun na usta i usne me razdijeliše sisanče u duboko.
Njezina glava je otišao leđa, "Oh! Moramo zaustaviti! "
Ljubio sam joj vrat. Moje ruke miješenje joj meke reagira karanje stražnjice. Oni quivered na moj dodir.
"Moram zaustaviti!" Ona je šapnuo.
"Ne!" Prošaptala sam.
Ja joj pokupila i njezina nosili na kauču, stavi dolje karanja  do mene, moje ruke još uvijek cradling joj dno. Moje ruke u nju otišli do prepone i sam otkrio u izobilju stidne dlake nasip ispod njezine čipka gaćice i počela nježno gnječenje s moje zatvorene šake. Ona writhed ispod mog djelovanja kao što sam masirala delikatno.
"Ne" Uzdahnula je dok je otvaranje njezine noge čak i šire ukazuje joj dozvolu. Bez zaustavljanja my nježan milovati, Podigoh težini daleko od nje onda sam osjetio njezine ruke unbuckling moj remen. Pojas raskliman, osjećao sam zatvarač sići, onda ugriz na moj struk i objavljivanju njezine meke malo rukom se nalazi moj čvrst penis u moje gaćice.
"Oh, Baby!" Ona squealed. "Oh Baby! Weve 'je dobio da se zaustavi. "Ali ona ne prestaju.
"Ne!" Ja sam opet odbio.
"Oh! Bog! "Ona promrmljao kao ona fondled povećan brijeg moj penis. Ja izvukao moju hlače dolje od mog struka onda izvukao my džokej gaćice dolje da besplatno My velikodušan penis joj gnječenje ruku.
Podigoh joj suknju gore nad bokovima, gaćica izloženi između nas, ja skliznuo prepone joj gaćice na jednu stranu, lučni moje tijelo preko njeno i nalazi se vrh moje kvrge samo unutar nje navlažene povrede.
"NE!" Ona whined kao ona osjeća glavu podijeliti otvor pronalaženje topla unutrašnjost joj maca.
"Oh! Čovjek sam promrmljao sebi. Njen dah je uhvaćen u njoj grlu kao kapa od moj penis skliznuo u kosu vrhu granice svoje male spilje.
"AAH?" Pitao sam s šapat, kao moj penis skliznuo ikad tako delikatno dublje, umirući usne joj maca šire.
"Bog! Ona je stvarno uske? "
"K vragu !!!!!!" Ona je vrisnula osjećaj njegove mase rastegnuti joj mokro kompaktni vaginu.
"Oh!" Ona squealed opet i usta pronađena mina. Mi poljubi žestoko kao što sam prisiljen cijeli natečen alat unutar nje delikatna toplo, mokro vagine sve do balčaka. Njezina bedra ustade da zadovolji moje mlaćenje udaraca. Njene noge mi je zarobljen u svojim strastvenom zagrljaju kao naš seksualni dijelovi ujedinjeni čvrsto zajedno. Rastegnut da stane, njena vagina su konzumirali ga pune dužine s iskap.
"Želite li prestati sada, lutka?" Ja whimpered.
"K vragu!" Ona okoćeno, "Oh! Damn it! Isus! "
"Da! Osjećala je da. "Mislio sam u sebi.
Humped moj hips prema njoj u više navrata, znao sam podnio duboko unutar joj mokro maleni otvor. Moj penis slithered slobodno bogat iznos od sklizak emisija u njoj stvarno moraju biti nepropustno zatvoreni povrede. Ona heaved ispod mene, podizanje bokovima bi odgovarale mom potezima, stenjući hvata i glasno na svaki udarac. Zabadanje polako, polako, dugo umirujuće potezima, uživajući svaki drobljenje palac joj maca sa svojim hard penis.
"Bog! Ona je zbijeno! "Mislio sam u sebi.
"Još uvijek želite mene da se zaustavi?" Pitao sam bez daha.
Ona je samo panted glasniji uzdah bokovima prema meni agresivno.
"OH BABY!" Ona dahnu.
Humping duboko u njoj onda povukli malo. Više - više. Klizanja - klizanje, humping - polako humping, nikada zaustaviti. Grunts, stenje, ljubeći joj otvoriti usta, ruke trljajući moj lučnim leđa na svaki potisak, svaki iskorak. Ona se preselila u mene, prisiljavajući bokovima za mene. Bokovima diže samovoljno su umnožavanje moj pravocrtnim pokretima.
"OH -! Mama" Ona moaned tiho. To je zgrada, znao sam. Penjanje! Osjećao sam joj malo maca trzanje umiljato oko moje penis. Building - zgrada veća! Više spor udaraca.
"OH -! Mama" malo glasnije ovaj put. Na zidovima njene vagine obuhvati moj penis u blagi grčevi. Sam ga osjećao na moj jezgre kao njezino tijelo počelo drhtati pod mene.Stroking - stroking - milovati. Znala sam da se približava. Njezina vagina clutched moj penis tighter zatim pušten onda opet sklopljene.
"OH -! Mama" Harder disanje sada. Closer - Njeno disanje otežano. Maca clutching moj penis uzbuđeno i tighter. Mokri maca Farts. Znala sam da je na putu do orgazma, mogao sam osjetiti da rastu unutar nje. Znala sam da ne mogu mnogo dulje. Ona je shvaćeno moje košulje u leđa i izvukao ga široka oko mene i neka se moćni ošteniti, joj maca farted glasno i navalu daha pobjegao kako joj tijelo drhti pod mene. Nasilni tobolac. Hips šamaranje protiv moje kucalo kurac ispod mene.
"OH -! Mama" veliki orgazam! Njezina vagina je sisa konzumiranje moj sklizak penis kao što sam osjetio njen vrhunac odgovor oko moje alat, sjeme jurnu niz moj penis cijev objavljivanju najteže ejakulacije sam ikada doživio u svom životu duboko u njoj sve trajati, poticanje pećina. Ona se tresla pod mene kao val nakon val od apsolutne divlje strasti eksplodirao od kraja moj penis jer joj mokro maca okružuje moje mokro čvrste progutao penis i sve kapi doći.
Glasno stenjati izlaze iz nje otvorenim ustima kao što sam osjetio val nakon val sperme voda unutar nje lupanje vagine.
"K vragu!" Prošaptala sam.
Ona nije potez, samo ležala tamo, dok joj je pluća očajan za više kisika i njeno srce mi je snažno tuklo u prsima ispod mene. Moje srce je kucalo u ritmu s njenim, kako smo postavili proveo s našim seks dijelovima zaključana i čvrsto povezana.
Kao što je moje tijelo opušteno i Cynthia pao joj noge na stranu moje tijelo sam postao svjestan divan miris u kombinaciji požudan sokova teče oko nas. Miris prekrasnih sjemena i sjemene sokova teče od Cynthia kao što smo postavili čvrsto zaključan zajedno.
Ona je položio disanje blago ispod mene, a ne kreće, oči zatvorene, ukupno opušteno crte lica, grudi cradling grudima, rukama okružuju mojih leđa. Kao što je moj penis opušten, ja oslobađaju se iz nje, moj penis sisanče izradu meke zvuk kao što je otpušten iz njezine uske vagine. Ona se preselila, oči otvorene, a ona široko se nasmiješio.Gledao sam je prepone, mokro i kaplje s našu ljubav sokovi oozing u njoj sada zvoni mokre gaćice i uručio joj maramicu. Ona je pogledala umirujuće na mene i obrisao oozing sok od njene vagine usana zatim ga predao natrag na mene. Ja sam obrisala duljina moj penis suhe pred njom polovina zatvorene oči. Po način na koji je pažljivo gledala ovu akciju sam znao da ona volio ono što je ona gleda.
"Ja bih bolje doći na posao, zar ne?" Ja se nasmiješio joj vuče gore moj džokej gaćice i izvijanje mojim pantalonama.
"Nemojte se previše zauzet." Ona chuckled dok je sjedila gore, ustao, izravnava suknju i krenuli gore.
"Moram tuš. Vidimo se u malo vremena. "Nato ona otrča do koraka.
Radila sam na posao kasnije u jutro oko ručka, kada sam osjetio Cynthia dolaze u sobu u kojoj sam radila. Ona je imala pladanj sendviča i par piva. Ona je promijenila odjeću i pogledao osvježena i energičan. Ona je široko se nasmiješio i rekao,
"Hej, o tome kako neki ručak?"
"Wonderful!" Sjeli smo, razgovarali i jeli naše ručak na podu dnevnog boravka.
Bilo je tako ugodno da su pametne žene kao što je ovaj za razgovor s i doista smo uživali naš ručak zajedno. Ništa seksualne, samo govoriti o jedni druge i naše živote.
JA je otišao natrag na posao - rekla je da ide u dućan dok sam ja radio.
Njezina mirisi su bili sa mnom cijeli dan - to slatki miris mokro maca zračilo na moj nos iz moje caked penis cijeli dan. On je vozio mene ispucan. Vratio jutros sve opet i malo joj zbijeno maca i naše međusobne orgazme.
"Bog!" Ja sam zamislio našu ljubav što ranije.
Cynthia se vratio iz trgovine kasnije, pogledao na moj rad, sexy karanje u picku nasmijala se i hodao prema meni. Kroz njezine ruke oko mog vrata i pogledao duboko u oči i reče:
"Želite li ostati za malo večeru?"
Kako sam mogao odbiti da? Nisam mogao.
Ona je šapnuo u moje uho,
"Zašto ne stavite van u garaži?"
"Dobra ideja, ha?"
"Da!"
Preselio sam u kombiju i zatvorio vrata.
Razgovarali smo i zajedničku više o sebi, držeći se za ruke u blagovaonicu uz svijeće na veliki večera je imala pripremljen. Vino i pića nakon večere. Bili smo crtanje bliže i bliže.Nakon večere je pogledala u mene i čeznutljivo nagnuo k meni,
"Zašto ne mogu oprati svoju odjeću, te izgledaju kao da bi mogao koristiti tuš, previše."
"Boy! To je sigurno. "Razmišljajući o mom prljavo tijelo od svih rada i vođenja ljubavi.
"Bill je haljinu je u kupaone na katu."
Ja disrobed, ostavljajući joj zamišljati moje tijelo, kao što sam je dobio gol ispred nje, spustivši sva moja odjeća na podu između nas. Ona je samo tamo stajala gledajući.
"Oh, čovječe!" Ona je skroman osmijeh vidio moj alat visi moje između mojih nogu. JA je uzeo moj penis u moje ruke i usmjerio ga na nju. Debeli brijeg zadebljanje kao što sam ga dotaknuo.
"Ti se sviđa? Vam se sviđa ovaj 8 inča mesa, Baby? "
"Ummm! JA stvarno poput! "Uzdahnula je i nasmijala mi se, ruku smiruje nasip pod suknjom dok je gledao.
Okrenuo sam se i otišao na kat i obasuo brzo kao ona uze svoju odjeću na praonica sobi. Čuo sam suđe početi kao što sam okrenuo na tuš.
Nekoliko sekundi u moje osvježavajući tuš vidio sam kroz staklena vrata lik svlačenje.Cynthia otvara vrata i došao u tuš sa mnom, mene poljubio nježno na usta i pritisne svoje tijelo uz moje. Sam shvatio sapuna i pere leđima, a zatim se okrenula s njom natrag u mene dok sam soaped svoj trbuh i stidne regije ikad tako nježno. Njezina glava je otišao natrag na mom ramenu kao ona uživala moj nježni dodir.
"To se osjeća tako dobro, Jack!" Uzdahnula je.
"Ljubav imate ovdje sa mnom, previše."
Ona je sapun za pranje i počeo moj penis i soaping moj trbuh, vozeći mene apsolutno ludi. Moj penis je narasla na gotovo punom opsegu.
Ona dahnu kad je dotaknuo moje penis opet onda me poljubi strastveno pod raspršeni mlaz vode. Bio sam okrenut joj je sada, ona pritisne joj mokro tijelo protiv mene čvrsto i bio sam samo o njoj pritisnuti prema zidu tuš, kada smo čuli na telefon prsten.
Okrenula napustiti tušem, okrenuo sam se od vode i njezina gledali kao je uhvatio ručnik i krenuo za spavaću sobu i odgovorili na telefon.
"Bok, Taylor's!" Govorila je tiho.
"Pa, Bok. Kako u Chicagu? "Mora biti Bill. Došao sam iz kupaonice dok sam se suši u pred njom. Gledala je u ukupnom zanosu dok je razgovarala s mužem. Bila je nasmijana gleda u mene i milovanje golu prorez u krajnjoj apatiji. Otišao sam do kreveta gdje je draped preko sebe i suhe njeno tijelo s mojim ručnikom kao ona govorila.
"Da! On je došao preko i počeo s radom. "
Bill je govorio.
"On je rekao da bih se vratiti sutra."
"Ne, on nije rekao ništa o tome kad bi se završio. Vjerojatno prije nego što dođem kući, ja mislim. "
Mogao sam čuti više govori od telefona. Kao što je govorio sam položio glavu između nogu, mirisna označen miris joj maca. Prstima prošao kroz moju kosu i njezine kremasti bijeli bedra šire malo kao glavu okrenuo prema svom cilju. Tvrdi klitoris strše pored meke usne njene vagine, me uvjeravao da je krug s mojim jezikom.
Ja ga dosegla i okružen s mojim ustima.
Cynthia skočio nešto, ali joj noge otišao dalje otvoren.
"Oh! Yeah! Naravno. "Ona je kontrolirano uzdah, kao i ona mora imati je odgovorio na pitanje njegove.
"Da! JA pravedan je uzeo moj tuš. Mislim da ću otići u krevet rano večeras. "
Ja usisan na njezin klitoris je rastao teže i ona squirmed na moj dodir. Moj penis je super teško u ovom trenutku, ali ona je bila na telefonu sa svojim mužem.
"Sranje, Što sad?" Pitao sam se. "Bog! Ona je vruće. "Mislio sam u sebi.
"Vi radite u redu?" Upita ga ona. Ona giggled tiho.
"Pa, možete biti dobar dječak, sada." Nasmijala se, osjećajući moj jezik krug klitoris nekoliko puta. Ona tiho dahnu. Uzeo sam klitoris između mojih usana i nježno pomiluje sa mojim jezikom.
Ona je odgovorila da me je voljela kao što radim i nije mogla sadržavati mnogo duže.Moja glava pokopan u svojoj prepone. Ona je išla ju slobodnom rukom kroz moju kosu a ja sam trčao gore moj nos preko njezin klitoris nježno sisanje u sokovima. Primijetio sam ona pokrivena pisak prijenosnog telefona i šapnuo tiho,
"Bog! Oh! Bog! "
"Oh! Ništa! Upravo sam bio kliring grlu. "
"Da! Yeah! Ja sam još uvijek ovdje "Ona dahnu tiho u telefon;. Znala sam da se nada Bill neće uhvatiti na.
Ja povučen usta između njezine noge i položi uz nju, milujući joj grudi dok je ona govorila.
"Ne, sam plan odlaska na spavanje real uskoro." Ona pomiluje moje kose neki više.
"Ne! Ja ne idem nigdje. "Ona se preselila bliže meni.
Sam trčao krugove oko nje dilatiran nabrekle bradavice prstima. Njezina slobodne ruke preselio preko mojih grudi prema dolje moj trbuh, pronašao moj lučni hard penis, i to uzeo u svoje ruke. Ona je osjećala kacigu u obliku vrha s prirubnicom oboda i uzdahnuo daintily.
"Oh! To je tako prokleto tiho ovdje. Stvarno lijepo večeras. "Ona šapnuo u pisak.
"Vjerojatno!" Ona ubrizgava nešto u odgovoru na pitanje zapisi.
"Da, sigurno!" Tada giggled malo.
Njeni prsti su osjećaj izbočenje na penis glavu, a zatim ga kruži vrlo delikatno, a moji prsti su nastavili kružiti njene bradavice. Ona scooted dolje malo u krevetu pored mene.
"Ne znam." Ona cupped njezine ruke oko glave nježno.
"Oh! Ja ne znam. On može. Ja ne znam. Pitat ću ga sutra. "Mora imati bio automobil koji govori o meni.
Ljubio sam joj bradavice. Ja sam ga uzeo u usta i nježno isisan. Mora taknuo pravi strastveni živaca. Ona whooped i ruku držeći moj penis je shvatio čvrsto.
"Nah! Ništa! Gotovo pao telefon. "Ona dahnu. Ja namotanim od blaženstva osjetio sam s njom milovati.
"Ne mogu potrajati mnogo više od toga." Mislio sam.
Ja prevrnuo na leđima, ona je promijenila vlasnika uz telefon i jedan vezane mi je između nogu, joj na vrhu, moj penis priljepljivanje uspravno između nas. Ona je uspravno sub gleda dolje na mene.
"Oh! Upravo sam promijenio pozicije. Dobivanje tjeskoban. "
"Da! Ležim na krevetu. Ja sam gore. "
"Vjerojatno ću ići spavati uskoro."
"Zašto da, ja ne idem nigdje. Nisam imao planove s vama izvan grada, trebali biste znati da. "
Ona podiže malo, ja zavladala moj penis, koji drži da je zakrivljena Dužina uspravno ukazao na nju ispupčen mokro vagine. Gledala me čeznutljivo onda rekao na telefon,
"Držite se na drugi, baby." Ona se zakašljao, a odnose se pisak za telefon a zatim s jednom tvrtka odskočiti, moj penis je bio prisiljen u njoj ljigav pećini. Gledao sam kako šikare nad njom maca politura protiv ravnatelja moj penis i ona je nestala pune dužine.
Ona odzračivanje teže, gleda u mene.
"Oh! Ja sam natrag. Morao učiniti nešto. To je u redu sada. "Ona je šapnuo kako je pogledala u mene, moj penis duboko u njoj cijedi ograničimo maca. Gledao sam kako je lebdio nad mojim penis. Uvijanje uvijek tako sporo.
"Oh yeah, Bill. Ja znam. Znam, Nedostaješ mi, previše. "
"Kada dolazi kući?" Ona humped naprijed, moj penis klizi u nju nježno.
"Oh! Yeah! "
Gledao sam otvor proširiti kao moj penis dovoljno da rastegnut do njegovih granica.
"Da! Možda možemo učiniti da kad dođem kući "Ona humped opet;. Ona stavi joj odriješene ruke na mojim grudima i podiže malo pa natrag dolje.
"Bog sam osjetio da su svi na putu prema dolje", mislio sam u sebi.
"Da, Bill. Ja sam uzimajući pospan si? "Znala je ona ne može ostati na telefon bilo koji više.
"Ok, Baby! OK! Call me u bilo koje vrijeme. "
"Tebe volim, bye!" Onda je ona dosegla preko kreveta i položiti prijenosni telefon na jastuku pored nas.
Gledao sam krzna nasip okolnih joj maca sa ispupčen mase moj penis i raseljenih svaki put seli ili ja humped do joj u susret.
Ona je vrisnula nekontrolirano i uzviknuo
"Bog! OH! Sranje! "Ona moaned," Oh, osuditi. "
Samo sam ležao tamo oduševljene u intimnom svetište s pijetao sigurno sklopljene iznutra. Kremasta bijela bedra straddling moj donji dio tijela, pokoran zapečaćenoj maca okolnih moj tvrdi alat, grudi sa tvrdim bradavicama pokazujući na mene dok je sjedila do mene i preselio ikad tako namjerno, savoring svaki centimetar.
Njezine oči zaključan na moje, njezin dah dolazi uvijek je tako oprezno i ​​mukotrpno, gore-dolje, gore i dolje. Zaključano zbijeno u njoj toplo spilju, osjećao sam se svaki potez je napravio. Gore i dolje. Jedne na drugu stranu. Disanje teže.
"Više, Baby, More." Prošaptala sam.
Glavom je otišao leđa, ruke otišao iza glavu, usta otvorena,
"Ohhh! Bog! "Ona je šapnuo i osjetio sam drhtaj od orgazma pobjeći usta.
"Sviđa mi se to?"
"Oh! Yeah! "Ona dahnu, orgazam ebbing malo, ali još uvijek očit.
Upravo sam ležati tamo i neka joj to što je ona htjela. Gore i dolje, karanje u  lijevo-desno. Sok curi na moj lopte, mogao sam osjetiti to trčanje dolje moj penis. Mokro maca trljanje, stroking oticanje, mi uzbudljivo moj limit. Tako uske. Obuhvaćajući, masirati, mokro maca, hard penis -
"Bog ne prestaju." Prošaptala sam.
Cynthia disanje teže sada. Još jedan grč orgazma. Ne znam koliko dugo je to učinio me nije briga.
"Upotrijebi me." Šapnuo sam joj. "Oh! Upotrijebi me, lutka. "
Ona humped tempestuously sada. Dulje, duže, to je bio nemilosrdan. Osjećao sam joj maca tobolac, ona panted, a zatim se tresla, njezina usta otišao otvoriti. Drugi stezanja joj maca, izdisaju orgazma opet.
Maca Farts. Izraz na njenom licu promijenio, njezine su oči u plamenu, a ona okoćeno neke odvratnosti što joj maca savinuta brzo oko moje penis ponovno.
"Bitno je da dijete?" Ja sam vrisnula na nju pita da li je to tamo.
Ona spouted neke frfljanje, a zatim neke kratke diše i osjetio sam njezin vrhunac opet.Više minuta apsolutne senzualnosti, a ne zaustavljanje. Nikada kraj sam se nadao.
Više je vrijeme prolazilo, više kretanja, više seksati moj penis. Ja ruža malo povremeno, ali za najveći dio, ja samo ležala tamo ostavljajući joj je njezin način sa mnom. Ja je dala štap, ona je dala prijedlog. Na i na to otišao. 20 minuta, trideset minuta, ne znam. Bio sam u apsolutnoj ekstazi, a ona je bila izvan sebe u bezuvjetnoj tjelesnosti. Više orgazam, osjetio sam ih punu duljina moj penis svaki put.
To joj pogon u razuzdane provalom lurches i konvulzije koje nisam mogao kontrolirati.Ona yelped i vrisnula glasno, objavivši njezine uzdržljiv orgazam kao što nikad nisam doživio prije u bilo koju ženu.
"Daj mi! - Baby, mi dati" Ona je vrisnula.
"Želite li to?" Ja joj zrcaljeno na leđima i rammed moj penis vrlo brzo na i izvan nje lupanje rupa bez zaustavljanja. Ona je vrisnula i valjanog okolo uzimajući ga kao brz kao što sam mogao dati za nju. Ona je plakala,
"Teže - teže -. Harder" Uz to, Vrisnula sam s njom dok ramming moj hard penis joj kao teško kao što sam mogao.
Ona whimpered,
"Da - Da - Da - Da!" Ja sam pucao - ejakulacije još mokro, vruće opterećenja unutar nje lupanje sklonište, moj penis bolan pljuvanje neprekidno.
Ona je ležala ničice na krevetu, moj penis zakopana unutar joj maca lupanje, teško disanje. Ja valjanog off joj tijelo znojav povlačenjem moj zasićenih penis preko njezina bedra. Sam legla pored nje, stavio moja desna ruka ispod jastuka i jastuk pod glavom, valjane joj na njezinu desnom boku. Ona je kao kit na moj dodir. Ja se privije na leđima, doći moja ruka među bedrima, otvorila im dopuštajući mi da se još uvijek doći do moje, lupanje pijetao slinjenje, nalaz njezin sluzavi raspor unutar mokre kose nasip, prisiljen sam glavu unutra onda pokopali ga što dublje . Ja izdvajali drugi jastuk pod glavom, primijetio digitalni sat u noći stolu čitati skoro 10 sati.
"K vragu, smo pijan za skoro 2 sata." Nasmijao sam se sam sebi. Ja cupped joj grudi u ruci i nanijet off u zaborav, slušajući Cynthia disanje nježno u svojim rukama pritisnuli blizu moje tijelo moj penis zaključan odlučno unutar joj maca soft razorenim.
Bilo je oko 12 sati, nekoliko sati nakon što je prošlo, kad je telefon i sexy zazvonio. Cynthia lijeno dosegla preko strani kreveta i pokupila telefona.
"Bok, Taylor's."
"Oh! Bok. "
"Ne, bio sam spavao. Umoran valjda. "
"Da! Real umorna! "Mislio sam u sebi.
Ona je stisnuo noge čvrsto. Pretpostavio sam da to mora biti Bill provjere na nju. To je bio.
"Znaš da ne ide bilo gdje. Ja sam upravo ovdje za moj tip, trebali biste znati da. "
"Naravno da ne."
"Da, desno -. Ona nije laž" Mislio sam da ja osobno,
"Njezin dečko?" Ja chucked tiho.
Ja humped naprijed nekoliko Humps osjećaj joj luksuzan tijelo potres. Ona podlogom joj dupe bliže meni slažući se s akcije.
Ona je nastavila govoriti malo duže kao i moj štap rastao unutar nje ublažene vagine.
Sada cijeli opseg i obim, ona ispruži ruku do mjesta gdje joj ušao i samo nježno dotaknuo točku ga unijeli. Mi ležala dugo vremena ovaj put, a ona je govorila da se Bill.Lupanje u njoj sada, osjećaj joj vagina miješajući oko nje. Jedva se kreće, samo uživanje u osjećaje.
Sa svojim kontinuirano masirati moje vratila i gnječenje joj maca je događaj na moj penis to nije dugo prije nego što sam osjetio moj trbuh i zategnite sjemena pucao iz kraju moj penis u nju.
"Ahhh!" Ona je zakašljao tiho kao što je osjećala da joj ispuniti.
"Oh! Ne! Samo zakašljao. JA pravedan je dobio nešto uhvaćen u grlu. "Uzdahnula je, moje tijelo humping teško protiv nje jer gushed my ejakulat u nju.
"Da! Ona je dobila nešto uhvaćen u njezinu grlo u redu! "Mislio sam u sebi.Sexy matorke
Ležala sam pored nje i opuštajući osjećaj joj premjestiti pokraj mene, dok je ona razgovarala na telefon. Bio sam drijemanje off kao ona govorila vrlo tiho da Bill dok je digested moje sjeme.
To nije dugo prije nego što sam opet čuo joj reći zbogom i isključiti prijenosni telefon.
Ona je vrisnula neke ludilo i sa jednim moćnim povratiti joj se nalazila moj torzo, zamotan joj noge na svakoj strani moje tijelo, shvatio moje polu penis pokapaju ga svi put s jednim vezan i počeo seksati divlje.
"Bog Prokletstvo. Da mi je - me učiniti. VIŠE! - VIŠE "Otišla je apsolutno divlje iznad mene.
Moj polutvrdi penis počeo kako bi se čvrsto u nju i sam ga rammed da je opet tako teško kao što sam mogao. Ona je prihvatila to vrištanje i glasno disanje u panici.
Njezin snažan orgazam nije bio jako daleko. Znao sam da je montaža i onda je eksplodirala nasilno - maca Farts, kukovi smacking agresivno protiv mene. Mokro maca čineći najviše od svega moj penis, joj glavu natrag i naprijed oscilirajuće na jastuku, joj kosu razbarušen, krevet ljulja pod nama.
Shot opet! Hvatanje, moleći - životinja laviće kao moj penis ispušta drugo opterećenje.Totalno isušen - trbuh boli od ukupno osiromašeni.

Нема коментара:

Постави коментар