.

четвртак, 5. мај 2011.

Hot sexy oglasi


Moj suprug i ja je planirao bijeg vikend kod prijatelja kabini, a ja bih bio razmišljam o tome cijeli tjedan. Dok mi je uživati ​​u vrlo aktivan seksualni život, morali smo držati buke na minimum i češće nego ne to morali biti u spavaću sobu, jer od djece. Ovaj vikend bi bilo sve o nama gdje god, kad god, međutim.
Djeca su spavala tamo kod prijatelja kuće i moj suprug, Jeremy, mi je branje gore desno nakon posla. U kabini je bio pet sati vožnje i to će biti tamno od vremena smo stigli, ali nismo mogli čekati na početak naše vikend.
U stvari, bio sam tako uzbuđen da biste započeli hot sexy  sam napravio brzo putovanje u kupaonici prije Jeremy je zbog dolazimo. JA maknuti moje gaćice i stavio na odgovarajući demi-bra on bi kupio za mene je ranije ovog tjedna. On je bio u za iznenađenje.
Kada sam pogledao u ogledalo vidio sam da me bradavice su očito uspravno kroz tanke svile moje bijela bluza. Sam stavio na moj haljinu jaknu sakriti svoje uzbuđenje od mojih co-radnike.
Želio sam svima dobar vikend kao što sam je dobio u dizalo. Sexy oglasi   Svjež zrak zadirkivali moje gole usne pod mojim suknju. Nadao sam se da bih mogao sadržavati sebe sve do kabine.
Mi bi bili prilično opušteno i casual u mini-kombi za većinu sexy hot chat  voziti tamo. Ja bih skinut moj jaknu i uhvaćen Jeremy Bacimo li pogled na obris moje grudi koje su ukinuti pola šalice moj grudnjak, ali je napustio gol ispod svile. To je bio samo udaranje sumrak.
JA je uhvaćen ga doušnik zavirite drugi.
"Jeste li nosio novi grudnjak sam ti kupio?"
"Naravno".
"Neka me vidjeti."
"Ovdje?" Pogledao sam okolo kao da je bilo tko vidjeti.
"Daj. Samo mi dajte malo zaviriti. Nema automobila za oko milja. "
On je bio u pravu. Dakle, okrenuo sam se prema njemu i undid prva dva gumba. Sam povukao bluzu na jednu stranu kako bi mogao vidjeti moje bradavice peeking preko polu-cup.
On je dosegla preko i undid drugi gumb, tako da je mogao izložiti obje dojke.
"Vrlo lijepo. Da li vam se sviđa to nosio? "
Sam klimnula glavom. Drago mi je hot oglasi chat  što to je bio uzimajući tamni kao što sam mogao osjetiti rumenilo širenje na moje obraze. Svjež noćni zrak je bio prilično uključite.
Njegova ruka dosegla preko i on trzanje palac na moj hard hot jebacina bradavicu. Onda je stigao preko dati druge bradavica prstohvat koji je napravio moj klitoris peckanje u očekivanju.
"A što nosiš gaćice?"
"Ne!"
"Ne? Gdje su oni? "
Dospio sam u moju torbicu te ih izvukao.
"Ah, nema gaćice je bolji od prilično gaćice. Mi se sviđa. "
On je vozio u tišini na trenutak, a zatim rekao: "Pokaži mi".
Nasmijao sam se misleći da je šale.
"Ozbiljno. Pokaži mi. "
Okrenuo sam se u svoju stolicu i bacio je jedan od mojih nogu iza njegova sjedala. Onda sam polako podigao moju suknju njegov pogled.
"To je lijepo, vrlo lijepo."
On je pokušao gledati na moje svježe obrijan zec i gledati cestu u isto vrijeme.
Kao što sam znao da će on doći na to me dodir. On je vodio njegov srednji prst kroz moje lagano savija.
"Ti si već mokra."
Ja moaned blago, nadajući se da neće prestati.
On nije. On je zastao nad mojim klitoris za trenutak, nježno trljanje u krug. Zatim je okrenuo ruku dlan gore i skliznula njegov indeks i srednji prst u mene. Svaki put kad je gurnuo prste u meni palac gumiran preko moj klitoris. On je dao bolji ručni rad od bilo kojeg čovjeka bih znati prije. Ubrzo, moj hips hot jebacine  su se kretali prema ruci kao što sam fondled moja prsa i počeškala bradavice.
"Želite li još dijete? Želite li mi da ste došli? "Sexy oglasi 
"Da, oh molim!"
On je skliznula njegov prsten prst u sa druga dva.
"Dođi za mene dijete."
Nekoliko minuta kasnije, svoje prste duboko u meni, moje mišiće stisnute oko njih, a ja moaned duboko kao moj orgazam rippled kroz moje tijelo, sisa na prste.
Kad sam sjeo sam shvatio da je Jeremy izdvajali off na neasfaltirani put.
"Gdje smo?"
"Vi mislite da ste jedini koji je uzimajući off?"
On je već bio povlačenjem njegov penis iz njegove hlače. Bilo je teško i nabrekle.
Kao što je izvukao u tamnu traku koja su vodila u šumarak, ja dosegla više od moždanog udara njega. On je parkiran i isključiti motor i gurnuo sjedala koliko bi to moglo ići.
Sam čučnuo u moje sjedalo tako da sam ga mogao uzeti u mojim ustima. Kao što sam trčao moj jezik u krug oko glave, on je izvukao moju suknju leđa tako da je mogao vidjeti moje dupe u zraku. Bio sam zahvalan za pokriće stabala kao i bilo tko vožnja ne bi imali prilično pogled na neki drugi način. On je uklonio prozora prema dolje, tako da oni ne bi previše pari gore. Kada hladan zrak navečer pogodio moje dupe osjetio sam još gola i izložena nego ikada prije.
Znao sam Jeremy već bio uzbuđen pa sam gubio vrijeme u preuzimanju koliko je njegov penis u toplinu mojih usta kao što sam mogao. Nisam želio da dođe još ipak, pa sam otišao polako. Koristeći moje usne i jezik, JA je zadržao čvrst, mokro usisavanje na njegov penis. U isto vrijeme sam završio moj palac i prednji prst oko baze njegov penis da ga spriječi od gubitka kontrole.
Nekoliko trenutaka kasnije, Jeremy reče: "Čekajte dijete. To nije gdje želim doći večeras. "
Pogledao sam gore na njega i okrene mi jezik oko mjenjača i gore i dolje vratilo.
"Gdje želite doći? U mom maca? "
"Ne!"
"Onda, gdje?", Rekao sam, podrugljiv nevine izgledaju kao da nisam znao.
"Želim da se u tom lijepo zbijeno magarca od tvoje."
"Ooh, baby. Mislite li da vaš veliki penis će se uklopiti u moj mali skitnica? "Kao da nisam znao. Pakao, on bi bio tamo dosta puta prije. Već sam bio gorljivo uzimajući u poziciju u kojoj je mogao slajd njegov debeli alat u mom tightest prostor.
Popeo sam se u njegov krug unatrag. Volan mi je dao nešto da se drže na. Nagnuo sam se preko kotača s mojim licem praktički u staklo i moje dupe samo inča iz njegova lica.Njegov jezik flickered se da okus mojih sokova.
Njegov jezik puta postignut na golicati moja maca usne, a zatim skliznuti natrag u moje naborano rupu. Onda je on iskoristio svoje prste probiti prvi moja pička, onda moj magarac. Nakon što njegovi prsti skliznuli prošlosti uske prsten, on mi je dao nekoliko poteza.
Ja spušten moj magarac dok je lebdio nad njegov penis. Kao što je držao član čvrsto, ja sam spustio polako, osjećaj glavu trljati protiv moje rupe. Zatim niže, sve do glave njegov penis bio iskakanje prošlosti prepreka. Onda malo više i malo više.
Jeremy ruke bile na moj hips. On je rekao: "O Bože, ja jednostavno ne mogu čekati med."
A on me izvukao dolje na njega. U samo nekoliko sekundi, pune dužine njegove vratila je duboko u moje tamne, vruće tunel. Zaustavio sam trenutak i pustio moje dupe prilagoditi upada. Moji mišići stisnuo oko njegov penis, a ja polako izdao neke njegove dužine.
"O, moj Bože, Hon, u guzicu je tako zbijeno."
Njegove ruke ruža na mojim grudima, dosadan i štipanje na moje bradavice. Mi smo počeli da se premjestiti zajedno, otkrivaju nove vrste ritam za novo radno mjesto. Mi polako ljuljala zajedno kao što sam fokusiran na svaki mreškanje njegov penis kao da je klizila protiv moje osjetljivo zidove.
On je nastavio da manipuliraju jedna bradavica i preselio svoju ruku dolje na moj klitoris.Ali nije mi nista. On je formirao svoju ruku u prvom i stavio tako da kao što sam pogodio moj hips i nazad prema njegov penis sam mogao trljati moj klitoris protiv svoje zglobove.
On neka mi preuzeti kontrolu odavde. Ritam sam koristio nije bio onaj koji smo bili upoznati s. Devet kratke, brze poteze, onda bih na snagu njegov penis duboko u moje dupe s dubokim potiska. Osam kratke i brze, dva duboka thrusts. Ponekad nismo uspjeli sve do kraja serije, ali večeras na desetu skup, počeo sam da se na petom duboko moždani udar. Na šesti moždani udar, ja clutched volan i osjetio njegov metalni bokser mreškanje nad mojim klitoris. Na sedmi moždani udar on zabode mu bokovima u susret moj magarac. Na osmog moždanog udara bili smo oboje uzdisanje, mini-kombi je bio ljulja, i njegov penis pulsira protiv mog orgazma vibracija. Na deveti, deseti, jedanaesti, dvanaesti i potezima (koje nitko nije računajući više!) On crpi svoje vruće vrhnje u leđima tunel kao tresu trčao kroz moje cijelo tijelo.
Kad sam napokon opuštena, njegov penis i dalje na moje dupe i moje tijelo i dalje drhti, Nagnuo sam se nad njegovo tijelo krupan.
On je poljubi mi vrat i rekao: "Volim te bebi. Mislite li da ćemo imati dobar dugi vikend? "
"Dobar da, ali ni približno dovoljno dugo."

Нема коментара:

Постави коментар