.

понедељак, 9. мај 2011.

Sexy devojke za sex

Moj ujak James uvijek činilo kao užasno zgodan i devojke za sex čovjek za mene. Kao i moj otac, imao je tamne kose i svijetlo plavih očiju. Kvadrat čeljusti i istaknute obraze kosti mu vrlo muški, muževan izgled.

Moj otac je bio daleko od kuće vrlo malo, radi. Putovao je za svoju tvrtku puno, i Uncle James će donijeti svoju obitelj u našu kuću kako bi se držati na oku na stvari. Nekoliko puta tjedno i uvijek petkom i subotom, ja bih se da posjeti moj bratić i ujak James.

Moj bratić Jenny i ja se uvijek činilo da se bore za  sexy devojke njegov krug, oko toga tko će dobiti koju nogu, ili koji bi se to odskočiti koji se na jednoj nozi, dok je drugi dobio sjediti u centru.Jenny je šest mjeseci mlađi od mene, i bio Uncle James 'kćer. Mi nije mogao imati bilo koji ideja, u toj dobi, ono što moramo imati radili do Jadnik. Sve to pritisak, s dvije osobe puzeći okolo pritiskom na njegove prepone moraju stvarno imati ga uključen.

Kao što smo rasli stariji, sjedi u Uncle James krilu je postala nešto što mi jednostavno nije mogao učiniti više. Nitko nije rekao ništa o tome, naravno, i to je bio zaboravljen za najveći dio. Osim, kada sam stvarno počela primjećivati ​​dječaka, ja bih se sjetiti krilu, te da trbuhom. Tada, kada sam dobio puno stariji, znao sam točno što to izbočina predstavljala.

Jedna subota, tata je daleko, kao i obično. Mama morao ići u kupovinu, i Uncle James pao Jenny off za nas da zajedno ići u kupovinu. On je došao u, i dobio sam ga šalicu kave. On je sjedio u svom omiljenom mjesto na kauču, a ja se privije uz njega, mirisna svježa poslije brijanja da je uvijek činilo da nositi. Kao što je stavio šalicu kave dolje na stol ispred njega, jednostavno sam sebi podigao i sjeo na rub krilu i omotan moje ruke oko njegova vrata.

Pogled iznenađenja na njegovom licu je uskoro zamijenio s drugačiji izgled. Bio sam nosio vrlo low-cut bluze bez grudnjaka ispod, i vidio sam ga uzeti dugo pogled na tamne mrlje moj kaljenje bradavice napravio u materijalu. Sam prebacio moj stav malo, i Bacimo li pogled na rastući izbočenje u krilu, preselio sam ruku dolje i pao ravno na njegov penis.

"Hej, Liz," Jenny, rekao je, "mi se sjediti tamo zajedno, sjećaš se?"

"Ja nikad nisam zaboravila," rekao sam. Nisam bio obličje at Jenny kad sam odgovorio.Tražio sam u moj ujak James 'oči. Dao sam mu raste montaža nježno, brzo stisnuti, nepoznati Jenny. Sam mogao osjetiti glavu ga u njegove hlače, mogao osjetiti to trenutno vibrirati. Stric Jakov je bio uzimajući okrenut na moj sjedi tamo.

Onda Jenny je prišla i sjedili u krilu.

"Jao, tata, baš kao i stara vremena, ha?" upitala je, smiješeći se. On je pogleda siđe na njegove prepone. Ona je u očima, a ja sam mogao vidjeti oči raširiti kako je shvatila da sam bio groping njezin otac. Ona se proguta.

Preselila joj ruku prema dolje i stavio ga u krilu, a zatim, prstima, polako indeksirao preko gdje mi prsti. Ona je trag dolje duljina njegove oticati s prstima. Neka vaši prsti učiniti hodanje, pomislio sam.

Stric James dahnu. Njegove oči suziti, a on je ležao leđa, glavu protiv stražnjem dijelu kauč. Sam stisnuo jače i pomiluje glavu njegov penis.

"Vi kao što je to, ha, Uncle James?" Pitao sam.

Sve što je učinio je klimanje glavom.

Jenny pogledao u mene. "Let's pogledajte ga", rekla je ona.

Mi smo oboje dobili s njegovom naručju. Počela unbuckling njegove hlače kao što sam ih raspakirali. Ona je posegnuo u svoje gaćice, povlačenjem elastična bend dolje. Sam mogao vidjeti guste mat tamne crne stidne dlake, i ispod toga, na početku njegove masnoće, hard penis.

On je preselio svoju težinu skinuo hlače, a mi ih srušena na koljena, nakon čega slijedi tegljača u gaćama. Elastičnom bend polako izdao svoj penis, i to flopped leđa i stajao ravno gore pred veliki kurac položiti protiv njegova košulja i ležao tamo, lupanje.

Ja zahvatila njegov penis u bazi, osjećaj toplog tvrdoće pod mojim prstima.

"O, Bože, Liz", rekao je moaned.

On me uhvatio stražnji dio glave i izvukao mi lice na njegove prepone. Sam otvorio usta kao moje lice skoro došao u dodir s ogromnim crveno-smeđa glava hard penis.Zaustavio sam i uzeo dobar pogled na kurac da sam bio poticajan za tolike godine sjedeći na Uncle James 'krilu.

Sada, ovdje je, pokazujući ravno gore u zrak, manje od jednog inča iz moje lice. To je bio masnoće pijetao, i one ogromne dlakave kugle visio niska i puna, pokriven je gustom crnom kosom koja je okruživala njegov penis. Prizor je to nešto za mene. Ja squirmed, i bojim se da sam zapravo squealed, samo malo, s oduševljenjem u očima.

Sjedeći tamo tako blizu mene, one velike dlakave  sexy devojke slobodne loptice pokazali pravo u moje lice, on je iznenada preselio kukova prema naprijed. Otvorio sam usta i pustiti ga premjestiti bliže.Njegov penis je otišao desno prema mojim ustima, pritiskom protiv moje obraz.

Tu je bio hrabar, ali čisto zbog toga okus mesnate kože sac da održavaju svoje velike, teške lopte. Voljela sam dlakav kožu, i isisan na njegova dva, cum-natovaren kugle polako, pažljivo. Koža, iako naborani i dlakav, bio je baršunast i glatka. Ja lizali njegovu loptice sve više, trčanje mi jezik od jedne do druge kao što Jenny gledali u wide-eyed fascinacija. Ja swirled moj jezik okolo i okolo, vlaženje njegove lopte s moje sline. Mogao sex sa sexy devojkama sam ga čuti jaukanje jednom u neko vrijeme. Sam mogao osjetiti tamnu kosu pritiskom protiv moj jezik, i mogao okus slan okus njegove kože. To je bio turn-on, uzbuđenje sam imao nikada u mom životu očekuje.

Preselio sam se do tog masnoće penis zabada jebanje sa sexy devojkama  se u zraku, i omotan moja usta oko nje.Morao sam otvoriti usta gotovo kao širok kao što će ići da se sve to u. počela sam kreće usta gore-dolje na njega, gnječenje njegove lopte s mojim prstima. Osjećao sam ga jeza i čuo mu jaukanje. Mogao sam osjetiti glava masivni penis u leđa moje grlo. JA ran moj jezik oko i oko vratilo to, to iskakanje iz mojih usta. Ja gumiran mojim usnama protiv diva ljubičasto-na čelu penis, koristeći moj sline i njegova pre-cum kao balzam za usne. Ja ga poljubila s jednog na drugi kraj, moja usta na njegova jaja još jednom.

Onda JA ran moj jezik sve do osovine, to flicking van i lizanje tu i tamo. Otvorio sam usta široka i opet zaronio penis pa sve do leđa mojih usta.

"O, Bože, ja ne mogu izdržati da, Liz, I'm gonna cum".

"Hajde, tata, sperma u lice. Dopustite mi da to vidim",Sexy oglasi  rekao je Jenny.

On je gurnuo penis natrag u usta, njegove lopte udaranje moje brade. Zatim, on je ispunjen leđa moje grlo sa svojim vrućim doći. Njegove lopte stroži u ruci, a on je pucao ogroman teret. Pokušao sam da proguta, ali svaki put veliki penis grču i položiti još vruće, ljepljive opterećenja u mojim ustima, stvari curila niz moje brade i duž vene punjeni vratila njegov penis. To je pao na njegove stidne dlake i polako curila dolje u njegove loptice.

Jenny savijena prema dolje i onda je počeo lizanje njenog oca sperma skinuo pijetao i loptice. Ona je išla svojim prstima preko mojih obraza i zatim ih zaglavi u ustima, što slurping zvukove s njenih usana, a zatim isplažen njezin jezik i lizanje joj usne.

On je izvukao iz mojih usta i stao ispred kauča, njegov tvrdi penis kaplje s kremom od njegove dlakave ulici.

Kao što je izašao iz njegove hlače i kratke hlače, počeo je uklanjanje njegova košulja.Stajao sam i skinula bluzu moj, i njegov pogled nije premjestiti iz moje bradavice. Jenny je stajao iza njega, uklanjanjem joj odjeću kao brz kao što sam bio. Ona je dosegla preko i dotaknu se njegove trbuščić odmah iznad njegov penis. Preselila joj ruku prema dolje i nježno četkati glavu njegov penis, razmazivanje mali pad pre-cum preko glave. Polako, Jenny preselio joj lice bliže njegov penis, dodirujući glavu to uvjetno.

Gledao sam u moj bratić tijelo. Moj bratić je sise su tvrtke, a gotovo savršeno okrugla humci. Svaka bradavica je tamnosmeđe, centriranje veliki, ružičasti areola, o veličini srebro dolar. Jenny je stidne Bush je bio gust i tamno smeđe.

Jenny preselio joj ruku dalje dolje, trčanje prst dolje vratilo njegov hard muškosti. Vidio sam joj prste lagano praćenje dlake na svoje loptice.

Uncle James pogledala u mene, a zatim u Jenny je dolje pokriven twat.

On nije rekao ni riječi. On je jednostavno doći dolje i izdvajali moje gaćice off, klečeći između mojih nogu. Mogao sam osjetiti njegov toplo, mokro jezik na mojim bedrima unutarnji, flicking i izvan, ovdje i tamo.

Bio sam u nekom drugom svijetu. Osjećao sam se njegov toplo vruće usne na moja maca usne, i počela sam vrtjeti bokovima kao moj stric lizali gore i dolje.

On je kleknuo tamo, njegova glava među mojim koljenima, i pogledao u moje tits. "Ti si lijepa", rekao je on.

On je dosegao s jedne strane, lagano dodirivanje bradavica, kao da se bojali da bih ga zaustaviti. S druge strane, je stigao iza mene i povukla prema njemu, a zatim se preselio moje noge dalje apart.

"Lovely", rekao je, gledajući na moje mokro maca. "To je lijep, Liz." On je preselio svoju glavu dolje, i uz moje noge širiti širok, on umeće svoj jezik na moje mokro maca, slanje neobjašnjivo zadrhti od radosti kroz moje tijelo.

Njegove ruke nastavio raditi na mom tits, također, kako je stisnuo prvi bradavice jako nježno, a zatim ostale. Kao što je njegov jezik u kontakt s mojim klitoris, osjetio sam grčenje izgradnju u meni. Preselio sam daleko i sjeo na kauč, glavu mi je sljedeće, jezik mu radi nevjerojatne stvari uz moju maca usne i na moj klitoris.

"Idem da se sperma, Uncle", rekao sam.

Sam učinio. Grč grč reket nakon moje tijelo kao što sam došao. Ja stavim svoju prepona prema njemu, pa jebote pokrete s mojim bokovima kao što sam došao. Na kraju, on je uklonjen svojim jezikom. On pogleda u oči.

On je sjedio na kauču pored mene, milovanje moje tits kao Jenny pomiluje njegov penis.Sam dosegla preko i staviti svoju ruku na Jenny, pomaže joj moždanog udara ga polako.On me poljubio na usne. "Volim te, Liz," rekao je. Njegov jezik darted u moja usta, i ja sisao na njega.

On je nježno me gurnuo preko, a ja sam ležao na kauču, moje noge širiti,  Sexy oglasi  čekajući njegov hard penis ući. To je učinio, i sam došao na ulaz, te je nastavio da se povremeno kao što mi jebeno jako sporo.

Osjećao sam se njegov penis jako lupanje kao on gurnuo do kraja u mene, i zadržao ga tamo za nekoliko sekundi. Zatim, on ga je izvukao van i popela na mojim grudima.Dospio sam gore i omotan prstima oko baze ga i Pomilovala, ona pokazujući prema mome licu.

"O, Bože," Jenny, rekao je, prstima rade prekovremeno na njoj dlakav muf. "O, Bože, što očima, tata", rekla je ona. "Ja sam cumming!" Bacila je glavu unatrag i nogama joj noge mahnito kao ona došla, njezino tijelo grčevima i uvijanje.

JA je zadržao ga milovati, brže i brže, osjećajući loptice odskakivati ​​na svakoj moždanog udara. Njegov kurac je bio tvrd i vruća, koža glatka i uzbudljive. Nikad nisam doživio takav penis u mom cijelom životu.

Došao je tada, i ja sam pokušao uhvatiti leteći čovjek sok s mojih usta. To je pucao iz svugdje, u moje kose, moje obraze, moj vrat. Činilo se da je moj stric je nezasitan, kao da bi mogao jebati cijelu noć, i sperma opet i opet.

Mi ležao tamo, njegovo teško tijelo na vrhu mina, za što se činilo kao zauvijek. Onda smo otišli u mojoj spavaćoj sobi, Jenny vruće na našim petama. Mi ležao na krevetu na prvi, a onda, on mi je pognut nad, moj magarac visoko u zrak. On je umetnuta njegov penis polagano. Imao sam nikada, ikada učinio pseće stil, uvijek osjećaj, a self-svjesno. Jenny pomogao. Sam mogao osjetiti njezin ruke na moja pička povremeno kao ona fondled očevu loptice preselio njegov čvrsti, debeli probadanja polako i izvan moja pička.

No, s Uncle James, bio je drugačiji, kao da je eksperimentiranje u toliko različitih stvari su prirodni, savršeno normalno. Hell, bio sam tako iznenađen, bio sam spreman da probati nešto jednom, i dvaput, ako sam je volio. Kao što je Dundo James potisak i od mene, Jenny preselio oko i pogledao me. Dospio sam se i dotaknuo joj maca --- nešto što sam bio u nedostatku to učiniti za dugo vremena. Preselila joj prepone bliže meni, desno od moje lice.

"Lick da maca, sisanje joj pička," Dundo James rekao je.

Ja lizali duž obje strane joj maca, degustacije sokova od mog bratića. Tada sam našao njen klitoris sa svojim jezikom, i ja se obje ruke za širenje joj usne apart. Ja lizali klitoris, a zatim se preselio moj jezik sve okolo da joj dupe rupa, a zatim natrag do nje klitoris.Ona gurgled s uzbuđenjem kao što sam joj lizali. Ja izdvajali daleko, a ona joj grunted neodobravanja. Sam mogao osjetiti izljev pička sokova.

Počeo sam joj prst, sondiranje s prvim jedan prst, zatim dva. Zatim, bio sam u mogućnosti da biste dobili tri prsta u njoj zbijeno twat malo. Gledanje moja tri prsta nestati u njoj pizda sve do zglobove je nešto što nikada nisam mislio bih vidjeti. Ali onda, bio sam radiš puno stvari koje dan da nisam mislio bih vidjeti.

Na rezultat od mojih prstiju, Jenny nagnuo prema dolje i stavite joj sjenica u mojim ustima.

Uncle James počeo potisak brže i brže, i mogao sam osjetiti njegov loptice lupanje protiv moje dupe. Ja usisan o Jenny's hard bradavice, trčanje moj jezik u cijelom areola, pritiskom na nju bradavicu natrag i naprijed s mojim jezikom. Ona moaned.

"Oh, Liz, da se osjeća tako dobro", rekla je ona.

Sa svim pozornost posvećuje se moja pička, došao sam, zemlja-potres, vrištanje orgazam zgrada u jamu mog želuca i bijesan kroz moje vruće pička. Vrisnula sam.

Uncle James zaustavio me jebu s leđa, čupanje me polako. Liz ju je gledao oca penis s veseljem.

"Jebi me, tata", rekla je ona.

Sam legla na krevet i gledao kao Jenny ležao tamo i širiti njezine noge. Njezin otac montirati joj, njegov veliki penis klizna u mokro joj maca s lakoćom. Ona grunted pristanak kao što je izgradio brz ritam, njegove lopte lupanje teško u magarca.

Počela vrpoljenje i oplakivanje, njezine riječi nerazumljive frfljanje. Preselio sam preko i staviti glavu na prsima, zabada mi jezik van i lizanje joj bradavice. Gledao sam s intenzivnim interes kao i njezin otac izvukao iz nje, a zatim udario njegov masnoće penis natrag u nju opet.

Ona writhed i moaned, cumming s trzajem nogu kao grčeve odmahnula tijelo. Moj ujak James izvukao iz nje i odmarao na koljenima, ruku oko njegove mokro, hard penis. On je to Pomilovala bijesno, pokazujući krut nabodete na nas dvoje djevojke.

On je pucao njegov teret opet, ovaj put pada uglavnom o Jenny's trbuh i lice moje. Sam ispružio moj jezik i počela ga lizati gore.

Ja lizali sve na putu iz Jenny trbuh joj pupak, te je došla do stidne dlake. Ja trzanje moj jezik oko medunca grm, a zatim se preselio dolje i dalje lizali jedan od njezina maca usne, a zatim ostale. Ja pritisne moje usne da medunca protiv Busha, i osjećao sam se one vlažne usne koji je vidio toliko akcije tek nedavno. Sam otvorio usta, i neka moj jezik zvrčka van i lizati prvi roza usnice, a zatim ostale. Sam poslao mom jeziku unutar nje, i sa mojim rukama, otvorila svoje usne. Našao sam joj klitoris sa svojim jezikom, a njezino je tijelo u grču kad sam se pritisne protiv njega.

Ona grabbed leđa moje glave i pritisne moje lice protiv nje čak i teže. Počela grčevima, oplakivanje, i znala sam da je cumming. Nisam mogao vjerovati moj bratić je bio toliko okrenut na koji je došla da je brzo, ali ona je počela grčevima i oplakivanje, i kao što sam dotaknuo joj klitoris sa svojim jezikom, ona šutirali nogama i povikao.

"O Bože, ja sam cumming", rekla stenjali. Njeno cijelo tijelo je wracked s grčevima, i ona je tučen oko za nekoliko sekundi, a zatim moaned i laika još uvijek, srce joj lupa u prsima, joj disanje brzo i duboko.

Moj ujak James je jacking off opet, njegov polu-kruta prick naglo raste natrag na svoje masivne veličine. Ljubičaste čelu penis zaglavi se i ukazao na moje lice. Još uvijek sam imao sperma na moje lice, ljepljive tekućine ukapljivanje i kaljenje na moje obraze. Pitala sam se gdje je htio da ga ovaj put.

On jednostavno se uvukao u Jenny noge, sve dok stroking njegov penis bijesno. On je stavio njegov penis pravo nad moje lice i pomiluje, ostavljajući svoje loptice odskakivati ​​oko na moj nos i protiv moje usne. Sam otvorio usta, ostavljajući svoje odskakanje lopte padaju u usta, moj jezik isplažen i liže mu jaja ponovno. Oni su okusili drugačije od onoga prije, ovaj put, oni su imali Jenny je pička sokovi i nekoliko drugih stvari na njima.Ja zadrhtala kao što sam osjetio dlake na njegovu loptice i naborana koža pokrenuti preko moje tražeći jezik. 

On je širiti noge dalje, a ja sam zaglavi moj jezik se čak i dalje, lizanje iza lopte i vrlo, vrlo blizu svog magarca rupice. Kao što sam neka moj jezik sonda nježno između magarca njegova obraze, on moaned.

"O, Bože, Liz, to je putovanje!" rekao je on. On se pomiluje brže nego, a noge počeo trzati i on pomaknuo svoje težine. Pri tome, on se spušta na moje sondiranja jezik, a ja sam bio u mogućnosti da se zapravo staviti moj jezik pravo na svoje pink ružin pupoljak od magarca rupice. Bilo je kovitla kosu oko njega, i to je potpuno drugačiji osjećaj, osjećaj magarca njegova dlaka protiv moje jezik.

On grunted, i sam mogao osjetiti kapi njegove bijele sperma hit me na grudi kao njegov noge grču i grčenje mišića swept preko njegova tijela. On je iznenada samo legao na vrhu oba od nas, a mi ležalo nekoliko minuta, loveći dah.

Imali smo na tuš i haljina ubrzo nakon toga. 

1 коментар: