.

четвртак, 19. мај 2011.

Sexy chat starije


U subotu ujutro Jen & Sjedio sam  chat za starije uz kavu govori sam pitao što joj planovi za dan. Njezina sestra blizanka je dolazio putem na posao i ona će biti ovdje nekoliko dana. Jennifer je bio idući u nju pokupiti na aerodromu u 08:30. Ljubio sam joj i rekao joj da bih se vratiti otprilike u isto vrijeme nakon moje krug golf. Zgrabio sam moj golf klubova i krenuli na moj pick-up. Moje t-vrijeme počeo s hladnom Magli kiše. Do 4th.hole kiša je damping u kante. Tečaj za upravljanje zatvorila golf, zbog kiše i rasvjeta li uvjete. Bio sam hladno i mokro. Krenuo sam kući. Bilo je oko 10:00
Ja zaokruženo na krivulje i vidio sam Jennifer je automobil u moj kolovoz, Moja supruga automobil je još uvijek tamo. Ja ne mislim ništa o tome. Stavio sam svoje klubove u garaži. A na čelu s tuš za zagrijavanje. Čuo sam tuš trčanje. Kupaonica je sve pun pare.Ja ogoljen i dobio u tuš sa svojom ženom starijom chat . Stavio sam joj ruke oko titties s leđima. Rekao sam: "Bok Hun. Ona se okrenula i vrisnula. Ona je pokušava prikriti i boobs i njezina pička s dvije ruke. To je đumbir, moja sestra-in-zakon. Jennifer i Ginger su blizanci.Jedina razlika je punu čašu veličine.
"Oh, sranje, Gin Žao mi je", mislio sam da ste bili Jen. "
"Ne brinite o tome Ted, to je prirodna pogreška, mislim da"  sexy chat tete Jennifer pozvan je u bolnicu na neki hitan slučaj ", stoji u pun pare tuš, objasnila je za mene. Ona neka mi se auto."Kladim se da su bili iznenađeni ha? Grabbing moje tits kao i ti s više od pregršt trebali ste dojavio da sam nije bio Jennifer "
"Oh, žao mi je sis", rekao sam, ja ću izaći i neka vam završiti Gin "
"Ne, ne ti si ovdje sada, baš kao i završiti zajedno Ted, ovdje prati po meni" Ona je predao mi ručnik.
"Jeste li sigurni da želite mene to učiniti" Pitao sam.
"Te je napravio pogrešku, nisam. Osim toga si provirio u mi je mnogo puta gledajući moj dekolte, težak da biste dobili zavirite moj titties. Vi gotovo slomljen vrat težak da biste dobili ah zaviriti ha?. Morate želio vidjeti me golog svih ovih godina, zar ne? Osim toga sam želio da se vidi da alat imate visi između zagradama za dugo vremena također.Sada, oprati pred moj povratak Ted "
Ona se okrenula natrag na mene. Ona je nastavila da joj kosu šampon. Ja opran joj leđa, ramena i ruke Gin okrenuo govoreći: "Sada Ted ne moje prednje" Ja sam oklijevao trenutak. Ona je rekla: "To je u redu. Želim vam da prati moje tijelo ".
Njezina svjetlost hladu ružičasta njezina areola i njezine tamne  sexy tete ružičaste bradavice su bile više nego što sam mogao uzeti. Ja prati ju ispred. Našla sam radiš neke više nego pranje također. Gin je pravi plavuša. Imala je mali komad svjetlo plavu kosu pokriva njoj pizda. Pitao sam je što je njezin muž, John će reći o tome? "Oh, rekla je ona," on nije ovdje i neću mu reći, zar ne? "
Sam pao na washcloth svrhu. Dovoljno je da vidite što joj namjere bile. Ona ga podići i na njezinu putu prema gore je prestala i moj kurac je nestala u njoj mjesecu. Počela kratke poteze i na prvi postupno povećati svoje gutanje moj penis sisanče off i mene na putu natrag gore. Bio sam ubrzo čelik teško. Zgrabio sam joj visi tits i da ih mauled oko.Ona je pogledao u mene joj daje odobrenje.
Gin je rekao: "Evo Ted sisanje moje tits na ovaj način:" Ona mi je htjela dojiti joj tits sa dubokim gutljaj i gristi joj bradavice na moj način off joj grudi. Ja sam kao što sam bio rekao. Počela cooing s glasno stenjati. "Oh Yeah Ted" Baš kao što je to, rekla je ona.Sada ugriza malo teže "Ja sam sisao koliko ju je ostavio sjenica u mojim ustima kao što sam bio u mogućnosti. Ja usisan i iskopao svoje lice u prsima. Sam polako došao off joj teško bradavicu. Gin je jedan vrući dama. Ona je rekla: "Sada Ted gristi na moje bradavice. Nije pravi težak, ali ispravan tlak je ključ. Ja malo dolje malo. Ona je rekla: "Ne, ne Ted, mislim gristi teže. Pokušajmo ovaj opet. Sisanje ustima punim sjenica i onda mi zagristi "
Ja usisan njezine grudi nekoliko minuta i malo joj  sexy bradavice. Ona je otišla na bjesnilo.Gin počela vrištati, "idem da sperma," idem na fuckin 'sperma "bokovima su ugovorni gore da zadovolji moje tijelo stoji s njom. "Oh Fuck Yeah Ted, to učiniti opet, a zatim, Fuck Me" Dobili smo iz tuš i nije ni osušiti. Ležala je na podu u kupatilu, s nogama širom otvoren. Mi smo bili u 69. Ona je rekla: "Sada Ted sisati moje tits i ugriza!" Dobio sam dolje i počeo da doji njezine grudi. "Osjećam da dolazi, sada! Bite me ", rekla je.
Ja sam i otišla u bjesnilo opet kao što je bila njezin squirting cum cijelom podu. Sisanče moj kurac sve na putu prema dolje joj grlo. Gin čak i pokušao da biste dobili moj  sexy starije tete orasima u usta njezina. To je previše! Počeo sam da se sperma s out upozorenje. Ja pumped volej nakon pijesku sperma dolje joj grlo. Možete razgovarati o Duboko grlo! "Oh, prokleto Gin" Da li ste sigurni mogao duboko grlo netko "
Gin je nastavio da me sisati dok sam bio potpuno teško ponovno. Ona me je gurnula off joj, mene prevrnuo i sjede na moj penis. Njena vlažnost kaplje off my penis dok je potonuo njoj pizda nad mojim štap. Polako Gin počeo voziti moj kurac s dugim potezima.Ona je prisiljena njezin klitoris trljati na prstima, kao i ona mi je jebeno. Njezina nastojanja da se vozimo moj kurac da ga je glava bila divlja. Ona je skoro izašao na nekoliko udaraca. (Hej, imao sam ideju) Gin nastavio me jebati. Na jednom od njezina dugim potezima došla je od moje  sexy matorke  kurac. Sam se preselio gore i van malo. Kad se vratila dolje, moj penis ciljem pravo na magarca. Ona je bila mokra dovoljno iz bilo kojeg podmazivanje, ona sama zabio na moj kurac desno gore joj šupak. Oh osjećaj je bio strašan! Ginger nikad nije propustio ah pobijediti. Njezina poteza postao brži jer je vozio moj penis u njoj zbijeno začepiti.
Dospio sam gore i umetnut dva prsta u njoj pizda kao i ona mi je jahao. Ona je počela da se sperma s nasiljem. Gin bacio glavu oko vrištanje. "Ja sam fuckin 'CUMMMMIN' Oh Ted, CUM u moje dupe. ISPUNITE moje dupe s vaše vruće Sticky CUM "Samo onda sam osjetio moje loptice o do praska. Kao što sam ispunjen joj čep s moje sjeme. Magarca muzu moj kurac dok sam prestao cummng.
Mi ležao na podu uhvatiti dah. "Oh, to je fantastično", rekla je. Sada sexy matorke   smo bolje se okupiti pred Jennifer dobiva dom. Mi obasuo još jednom da se seksa off. Mi sušene međusobno isključivanje i obukla. Nekoliko trenutaka kasnije Jennifer je hodala u vrata.Ja sam Whewooooooo. Samo u vremenu. Gin pogledao me i nasmiješio ...
Imamo novu zrele veze između nas sada. Ona nije više mala sestra od moje žene.Ginger je divlja žena koja voli sve vrste seksa. Sada, ja sam se Jen uključeni u neki 3-smjerni seks sa sestrom ... ... ..

Нема коментара:

Постави коментар