.

субота, 7. мај 2011.

Sexy chat


Whiling daleko moje vrijeme se činilo da se događa sve više i više u zadnje vrijeme. Bio sam na mjestu gdje sam pogodila kriza u mom obrazovanju i umjesto odlaska na nastavu provodio puno vremena s prijateljima.
Bio sam vješanje sa mojim dobar prijatelj Geri (ponekad mi ju je nazvao "Jer", ali ona nas uvijek smacked teško za to) na tipičan, dosadan četvrtak popodne u našoj državi faksu. Nas dvojica smo bili pola gledanje "Hrabro srce" za dvadeseti put (s glasnoće okrenut prema dolje) i govori o svemu što hit naše umove. Geri je sklupčana na mom krevetu, pokraj kauč gdje sam ležala, i naše glave samo su bili razdvojeni dobar pješice ili tako prostora.
"Pa što misliš tko je seksi", Geri pitao me. "Seljak djevojka ili princeza?"
Kutu mojih usta upletena u osmijeh. "Oh, seljak  sexy chat uzivo djevojka, definitivno."
Geri oslanjao se na lakat. "Kako doći?"Prvo jebanje 
Mislio sam da za drugi. "Pa, ona ima velike oči i prekrasan grlo" (zloglasne slabost moja) ", a ne da se sakriju ispod haljine i šminku da bude lijepa. Osim toga, ona je jedini koji nosi joj boobs u ovom filmu."
Rekao sam posljednji pola razbjesniti Geri, i dobio zvrčka na moju glavu kao odgovor.Geri i ja smo bili dobri prijatelji, i blago privlače jedni druge, ali da je o tome. Geri je mladoženja, a ja sam bio ne njega. Mislim da je Geri cijenjena mi više kao prijatelj, jer nisam ju izbjegavati jer je bila uzeta, vrijednost prijatelji u mom životu bio je jednako važno da se ljubav interesa - ili više. Osim toga, to je puno pritisak se zajedno, i da bismo mogli koketirati, dati jedni drugima backrubs, pa čak i sklupčati se zajedno povremeno bez grižnje savjesti (njezin zaručnik je otišao na drugi fakultet). Uvijek sam se divio otvoreno Geri tijelo - ona je imala najbolje izgleda noge sam ikad vidio na ženu, a neke lijepe obline i veliki osmijeh da ide s njom sve. Mislim, s obzirom pola priliku, ja bih rado da se s njom, ali kod momak čast održan brzo. Ako postoji još jedan dečko, a zatim ruke.
Dijelili smo detalje naše ljubavi živote jedni drugih, i to je bio vrlo obrazovne naučiti što djevojka misli od svoje točke gledišta. Iskrenost koja je tekla između nas ojačati naše prijateljstvo trajno.
"Mark dolazi ovaj vikend mi je posjetiti", rekao je Geri, nešto neutralno.
"Cool", odgovorio sam, koristeći isti neutralan glas. "Pa što su vam dva lovebirds ćete učiniti?"
Uzdahnula je. "Ne znam. Možda otići van na večeru ili nešto, ali on izgleda kao da je stvarno u raspoloženju za napraviti neke ozbiljne davanje. Guess bitak daleko od mene ovoliko dugo ne da s njim."
"Da li to za sve nas, babe," Ja nasmiješio. "Dakle, vi ne zvuče tako uzbuđen o tome, ha?"
"Kind of. Mislim, ja stvarno volim ljubljenje i trljanje i stvari, ali svaki put kad on drži žele ići dalje. Zadnji put kad mi je htio da mu blowjob".
Podigao sam obrve. "Jeste li?"
.. "Da - Ja lizali i isisan ga za neko vrijeme, ali to nije stvarno mu sići i nisam bio previše uključen u to vrijeme završio sam ga jerking off, on je došao iznad moje roza džemper Drago mi je. da stvari ispire. "
Sjedio sam i gledao na nju. "Dakle, jesu li samo prepala da to učiniti opet, ili ne uzbuđen dovoljno o tome, ili što?"
Njene oči odbio kontaktu s mina, a njezin glas nekako smanjio. "Dio oba, stvarno. Ja ne osjećam kao ja znam ono što sam radiš... I nisam mu ugodan. Također sam čuditi ako on to želi učiniti za mene. I tu je baš nešto nedostaje o tome sve ".
"Zvuči kao trebate sat u davanju dečki glavu", rekao sam lagano, pokušavajući da ne bi joj osjećati neugodno da o tome sve.
Umjesto odgovora, Geri je pitao mene pitanje. "Što dečki vole kada im se glave?"
Moj penis je polako raste tijekom ovog razgovora, Prvo jebanje   a ja sam morao boriti s naglaskom na njega. Mislio sam da za drugi. "Mislim, prije svega da ne možete biti sve o njemu sramežljivi dečki poput djevojke koja barem izgledaju kao da znaju što oni rade Davanje oralnog seksa je kao kontrola za ženski -.. Ona ima moć, ona kontrolira . sve to morate biti malo dominantan Neki dečki poput duboko grlo stvar -.. znate, sve u ustima Morate biti kreativni, koristiti vaše usne i jezik slika gdje tip je sensative mjesta su,. i polako ih uzbuditi Koristite svoje ruke na njegovu loptice i magarca -. vole ovo Oh, i pogledati u njih, dok to radite -.. to dobiva tip off kao ništa drugo "
Nisam očekivao da ide u govoru preko toga, i šuti zbog malo svoje sramote. Međutim, Geri izgledao malo awed i razumijevanje.
"Wow", rekla je ona. "Nikad nisam znao sve to."
Sjedili smo tamo neko vrijeme, oba od nas gleda na TV, ali razmišljanja misli o blowjobs i slično, a ja sam znao da bih vjerojatno morati napraviti pauzu kupaonica uskoro osloboditi ispupčen bol u moje prepone.
Od plave, Geri govorio. "Bi li me naučiti kako da vam glava? Ja stvarno bih znati, tako da sljedeći put s Markom neće biti tako... Znate."
Sam klimnuo glavom, pola zapanjen (i pobudila) u ponudi. "Naravno, nema problema", rekao sam, kao što sam bio idući u biti nastave njezin račun ili nešto.
"Gdje želite to učiniti", Geri pitao. Pogledao sam okolo, i odlučio da krevet post bi trebao biti u mogućnosti podržati mene stoji protiv njega. Stajala sam protiv toga, njezin suočava, i rekao: "Upravo ovdje".
Geri je izašao iz kreveta i otišao do mene. Sam mogao vidjeti da je ona prilično je bio uzbuđen kao dobro, joj obraze zacrvenio i dah teška. Ona je pogledala u oči i dao mi brz, mekan poljubac na usta. "Hvala", rekla je ona.
Sam klimnuo glavom, i počeo moj sat. "Prvo, tako da čovjek ne osjeća previše nespretan, vjerojatno biste trebali biti u toplesu. Plus, to će pobuditi momak i sve."
Ona je koraknuo nazad od mene i izdvajali joj majicu, otkrivajući dva firma grudi u bijelom svilenom grudnjak. Mogao sam vidjeti vrhove joj bradavice ističu prema meni, i pozvao da ih se dotakne. Geri je mliječno-bijelu kožu, neokaljan, osim za male trbuhu ožiljak. Još uvijek gleda u mene, ona je dosegla leđa i unfastened grudnjak remen, a zatim pustiti da pada. Nisam mogao odoljeti. Moje ruke posegnuo za zgrabite one savršene humci, a ja ih nježno milovala, osjećaj šokove i uzbuđenje protežu se od mojih prstiju na moj penis.Bio sam joj dira! Samo gleda na to me je toliko uspaljen. Geri nije odoljeti, ali se nagne, tako da sam mogao osjetiti njezin grudi bolje. Sam mogao osjetiti grubi pupoljci joj bradavice tiska u moje dlanove, toliko je drugačiji od jastučast mekoću koje su je okruživale. Njezina zatvorenih očiju kao što sam i dalje polako joj istraživati ​​sa svojim rukama.
Nakon minutu, ja nevoljko pustio (i bio sam pomalo sretan da se vidi da je bila razočarana što je dobro). "Sada, povući moje hlače prema dolje, ali ne diraj mi boksači."
Ona slijedi naloge, uzimajući dolje na svojim koljenima i poništiti moje hlače. U nekoliko sekundi, oni su oko moje gležanj, moj penis lupanje pritiskom teško protiv tkivo moje bokserice. Geri pogleda, željni dobiti daljnje upute.
"Lagano dodir i osjećate, zamislite kako to izgleda. Koristite obje ruke, ako želite." Ona je prošireni jedan prst da trag vratilo moje članica od vrha prema dolje do moje loptice.Njezin vitak prste omotan oko mog penisa, odjeven u pamuk, nježno i stisnuti. I neka joj ruke lutaju oko za nekoliko minuta, istražujući moje skrivene penis, a zatim osjetio jedan od njezinih prstiju skliznuti pod mojim boksač nogu i miluju moje sensative lopte. Ja shuddered u ovom neočekivani osjećaj, a Geri je znak da više istražim. Njezina cool, mekana prstima klizila preko mojih privatnih regiji, osjećaj svilenkasta koža moje vratila i grubo kose da je okružen. Promuklo, ja sam joj rekao da ih srušiti.
Kao i kod većine prvi (ili drugi) vremena, djevojke samo žele izgledati za neko vrijeme, da shvati što su bulji u. Pustila sam da Geri učiniti, prstima kreće moju kožu oko i podizanje moje testis sac vidjeti ispod. Kap precum trickled iz moje glave na jedan od njezinih prstiju, a ona je povukla svoju ruku da se osjećaju ovaj čudan osjećaj. Nakon što je klizna među prstima, ona je podigla joj usta i to probao, na kraju lizanje prstima čistim. "To nije previše loše", rekla je ona. "Kinda slano."
"Mislite li da možete stajati na sisati na to?" Pitao sam.
"Oh yeah", kazala je disao.
I nasmiješio i ona je slijedila odijelo, nas dvije opuštanje u zajedničkoj humor. "U redu", rekao sam. "Do sada ste radili veliki. Dovoljno je sjetiti se nikada ne izgubiti kontakt s bilo rukama ili ustima... Za početak, to je obično prilično dobra ideja da se s jedne strane cupping moje loptice, a drugi omotan oko baze od mojih penis za kontrolu. Pa ja ne trzati se u usta ili ništa. "
Geri obavijen moje muškosti s njom cool chat jebanje  rukama, a ja oduprla potrebu da trljati protiv njih, da je pitam da mi trzati off pravo postoji. "Mmmmm ... da se osjeća sjajno. Kako si?"
Ona je pogledala gore i dao mi topi osmijeh. "Samo u redu."
"Nevjerojatan. Sada poljubac sve okolo moj penis, kao što bi bilo koji drugi dio mene. Korištenja malih poljubaca, dugo, open-one glasan, pa čak i dobili svoj jezik tamo, kao da ste bili frenching. Samo nemojte ostati na jednom mjestu predugo, ili se može desensatize prilično brzo. "
Drugi Osjećao sam joj vlažne usne četkicom protiv ravnatelja moj penis, bio sam u ekstazi. Ja usisan u moj prvi dah i zatvorene oči, koncentrirajući se s mojim drugim osjetilima osjetiti ono što je radila za mene. Njene usne preselio polako i senzualno oko moje član, ljubljenje i lizanje, zadirkivanje s malom malo pecks, i vozeći mene divlja s otvorenim glasan istraživanja. Nakon nekoliko minuta, moj penis je bio namočen u svojoj slini, crvena i lupanje sa napregnut tlakom. Koliko god sam bio uživaju ovaj (i od zvukova iz nje, ona je kao dobro), to je samo predigra za ono što mi je trebalo da me zadovolji.
Podigoh joj lice off moj penis jednom rukom, rukom i za jebanje  nju i dalje mi milovati s druge.Mala stenje i osmjesima poslali ohrabrujuće poruke za nju, to sam mogao vidjeti žudnja za više u njezinim očima. "Jeste li spremni da stvarno, dajte mi glavu?"
Ona je klimnula glavom. "Onda me stavio u usta koliko god možete, i koristiti ruke ste zamotan oko moje penis kako bi zaštitio protiv mene je to guranje u bilo dalje."
Geri pognut moj sensative kurac, zamagle moj pogled s njom mase dawny-smeđu kosu.Odjednom, mogao sam osjetiti usne dio na vrhu moje glave, a zatim slajd dolje moj baze. Osjećao sam toplinu njenih usta mi koverti, svojim vrućim jezikom pritisnuta protiv moje baze. Imala je najmanje tri od mojih šest inča u njezina usta.
"Uzmi svoje vrijeme," Ja moaned. "Pravedan dobiti osjećaj da je u vama, koristiti svoj jezik da mi se okus, nešto kao velika lizalica".
Njen jezik skliznula gore i dolje moj vratilo, flicking od strane na stranu i nježno povlači.Stavio sam ruke na obje strane glave da joj bez riječi poriv za početak mi je klizna i iz njezinih usta.
Bio sam u nebu blowjob! Ja nikada nije bio usisan od strane nekoga kao seksi, nesputano i senzualan kao Geri, a svaki drugi je postala borba ne pucati moj opterećenja prije nego što sam bio spreman. Njezina usta preselio brže, sisanje u moj penis, a zatim ga izvučete, uzimajući malo više u ustima sa svakim potiskom. Sam mogao osjetiti vrhu joj usta čekić protiv moje glave, a za drugi je napravio gagging zvukove. Ali onda je gotovo, i uspjela uzeti više od mene u nju.
Sam mogao osjetiti njezin jezik vrtlog oko mene, svoje ruke na moje loptice i dupe (jer sada je imala većinu me u usta, a vjerojatno mi nije povjerljiv gurnuti u daljnjem). Ja stenjali, i čuo njezin zabrinuti oplakivanje odgovora, razgovor u moje uzbuđenje, oduševljen da se netko toliko ugodan.
"Oh, Geri! To je tako dobro...", Rekao sam. "Da.. .. Držati taj događaj... Oh, ti si me okreće na toliko. Želim doći duboko u grlo tvoje..."
Na ovom, Geri pogledao u mene, nije zaustavio u drugi dajući mi glavu. Njezina glava bobbed gore i dolje brže, oči zaključan na moje lice (koje je izobličena u tom prekrasnom mješavinu zanosa i boli). Sam mogao vidjeti da je ona htjela doći.
"Geri! Sam skoro tamo! Ako ne želiš doći u ustima, Take Me Out sada i samo koristiti svoje ruke! Ohhh ....!"
Umjesto da radiš, Geri pritisnut teže, uzimajući  chat sexy  jebanje moje šest inča u usta, mi unošenje i iznošenje tri puta svake sekunde. Ja stenjali tako glasno da sam bio siguran mom domu prijateljima hodnikom mogao čuti, a zatim bucked duboko u njezin vrat. Moj cum pucao iz, topla i snažna, u njezinu lijepu usta. Ona nije stanka za drugi, ali je nastavila svoju brz felacio dok je pokušavao progutati moj teret. Neki to iscurilo na moj penis i njezino lice, ali nas dvoje samo su uživale ga previše primjetiti.
Kad sam završio moj orgazam, ja sam usporen glavom prema dolje, a zatim ga je uzeo od moj penis. Bez ijedne riječi, sam je izvukao i do noge. Jedan od njezine ruke, ljepljive s mojim sjemenom, i dalje održava moj penis opušten, dok je drugi došao do strane moje lice. Ljubio sam joj duboko i polagano, pokušavajući pokazati moju zahvalnost i želju u jednom posebnom trenutku. JA mogao okus svoje dolaze, njezin bogat sline, pa čak i miris feromona da je davanje off.
Nakon nekoliko sekundi, što je nacrtao još jedni drugima ruke. Geri je govorio prvi.
"Hvala vam toliko za mene nastavi... Ja ne mislim da sam ikad imala lekciju dosta toga... Obrazovanja, u dosta neko vrijeme." Ona mi je dala smart-ass smiješiti.
"U mnogim riječima," odgovorio sam. "To je bilo prokleto dobro blowjob".

Нема коментара:

Постави коментар