.

уторак, 10. мај 2011.

Sexy oglas


Ja sam uvijek bio oprezan da ne bude napadan, oglas sexy ali ja sam uvijek nosio scantiest kupaći kostim svih ljudi u bazenu ili na plaži. Čak i na plažama u Chicagu, većina dečki nosili ove gaće bokser koji me podsjetio na tenis gaćice više od kupaćih kostima. Budući da sam bio na kupanje momčadi, a budući da sam nije briga kupiti dodatni par trupaca, ja sam uvijek imala najmanji kupaći kostim - iako ponekad bi ljudi bulje u mene, nikada nisam platio mnogo pozornosti.
Nedavno je, međutim, većina dečki su se na sexy oglasi  habanje te najlon / likra gaće, pa ovo ljeto sam poslao na ovo mjesto u Kaliforniji da se prodaje izuzetno oskudne pozira odijela za bodybuilders. Nakon što su došli na mail, ja ih stavio na pod svoju odjeću, i krenuo za moj ručak sat na bazenu. Imao sam to učinio nekoliko puta, i imao je osjećao vrlo izložena dok leži pod suncem s djevojkama u blizini, ali ja nikada ne očekuje što se dogodilo sljedeći. Uvijek sam slušao kako im pričaju o svojim boyfriends i drugih assorted bratstva i sestrinstva događanja, zamišljajući sebe kao dio aktivnosti. Ja nikada ne očekuje da sam zapravo će postati dio njihove ljut svijeta. Često sam morao okrenuti i pustiti leđima dobiti na suncu kako bi se sakrila moje montaža, pa sam morala poduzeti posebne skrbi prati moje nove gaće kako bi se spriječilo bojenje.
Evo gdje se dobiva zanimljiv. Išla sam prema  sexy devojku bazenu kada je ovaj automobil vuče gore i hrpa djevojaka početi vikali: "To je njega dobiti njemu-to je jedan ŽELIMO-ODMAH!" Dva veliki dečki izaći sa noževima, i oko tri od tih djevojaka dolaze s njima, drži malog oružja u njihovim rukama. "Uzmite u automobilu", rekoše, a ja ne mogu tvrditi, iako sam u potrazi za evakuaciju. Ja ne nađi prema bilo.
Bio sam povez preko očiju i odvezao oko za oko jedan sat. Borio sam se sve vrijeme, ali samo čuo ženski glas govoreći stvari poput: "On će biti dobar, mi ćemo dobiti puno iz njega!"
Sam tada bio vodio u veliku sobu i strapped na platformu, sexy jebanje  i tamo sam bio: moje ankles i zapešća vezana, raširenih eagled, i okrenut oko 200 do 300 zabrinuti co-eds. Sam bio oteo sestrinstva. A djevojke su ne samo topla i spremna, oni su bili raspoloženi za ono što se zove zabava sexy jebacina .
Djevojka zadužen je uzeo mikrofon i rekao: "Ovdje imamo učitelja. Girls, stvarno mi ga je imati!" [Glasno navijati, kao muškarci u strip show.] "Ono što sam ja dao za njegove cipele?"
Cipele dobio 5 $. Čarape 6 dolara. Nakon što je svaki komad odjeće je oduzeta mi oblik, glasno vrišti odjeknuo iz gomile gotovo nekontrolirane žena i djevojaka. Odjednom sam shvatio da sam bio nagradu u fond priloge! Košulja je dobio 50 $. Tada dođe hlače.Natječajna je konkurentna, au međuvremenu sam pokušao pobjeći. Natječajna je nastavio za neko vrijeme, i svakih nekoliko sekundi ona će mi prod s iglom kako bi mi previjati više, i ovo je rezultat podizanja ponude, vrištanje i pljesak. Djevojke su bile ljut, ali na kraju je došao gore sa vrha ponude. Ona je dobila da odsječe hlače, a ja sam ostao nosi samo moje tanke nove pozira odijelo.
Zatim nova bora došao u nju, jednom nisam očekivala uopće: "Tko bi želio ponuda na mučenje" je pitanje. Vidio sam elektrode, i oni su spojeni na moje grudi, bedra i bicepse.Uz svaku ponudu, novac je prikupljeno i napon bio povećan. Ja jolted i throbbed na pozornici pred 300 žena.
Tada ovratnik je stavljen na mene, električni jedan. "Koja je pjesma ćemo ga plesati?"bio je poziv. 4.000 dolara bio najpovoljnijeg ponuditelja, a ja sam bio prisiljen lupati i pulsiraju u ritmu dok žene u publici vrištale i vikao. Svaki put glazbe dao jak ritam, bio sam dao snažan potres, ponekad na moj vrat, ponekad na trbuh, a ponekad na moje noge. BOOM, trzaj, Boom Boom, trzaj bedra, bum, bum, VRAT želuca, i tako je otišao.
Bio sam iscrpljen, ali strujnog udara me držati pulsira. Onda potrese zaustavljen, a ja sam je dobio odmor. Znoj je došao iz svakog dijela mog tijela i počeo da se ohladi. To mi je nanesena drhtanje i moje mišiće zadrhta. Skoro sam proklet sati sam proveo u teretani dizanje utega. Htjela sam spavati, ali čim sam počeo da se odmorim, drugi strujni udar bi pogodio moje trbušne mišiće.
Gospodarica ceremonija tada učinio nešto što nisam očekivala: "Tko će ponudu na deblima OVE mali komadići tkanine Oglasi sexy  Tko želi da ga vidi POTPUNO GOLE POTPUNO?!?"
Natječajna je bio ljut, a ja se ne sjećam iznos. Ali ja sam bio uskoro gola pred 300 žena, koje su vrištanje i vikanje, i bio sam lupanje u ritmu rock stanice su zakačen na moje tijelo.
"Tko igrati sa svojim OSOVINE?" bio je sljedeći poziv. Imao sam bez odmora, dok je ponuda je otišao na, još uvijek vibrira na rock glazbu. Jedna od žena je osvojio, i ona je došla do mene. Ona je polako stavio joj ruku na moj kurac i pomiluje pod-strani. Ona je pokušao sve moguće varijacije, i bio je vrlo sporo. Oglasi sexy  Bio sam rastrgan između želje da pobjegne i želju da dođe. Svaki put sam bio prije doći, ona će prestati do mog srama i poniženja izazvao me izgubiti svoje erekcije. Stavila prsten za penis na mene, i otkrio sam da više ne gubi bez obzira na moje stid biti tako izložen i dominirao pred 300 žena. Ona je nastavila da igra i, nakon što se činilo sati njezin cijeđenje i milovati koja je uzrokovala više mišića tensing na moj dio, JA je došao. Sam tada bio ugašen u drugu sobu i rekao da sam mogao staviti svoju odjeću na i nastaviti s mojim poslom. Sada bilo Hodam niz ulicu i vidjeti neke žene dolazi drugi način, sjećam se tog dana.

Нема коментара:

Постави коментар