.

уторак, 3. мај 2011.

Sexy video chat

 
"Ti ga grču off?" Moj mužić pitao, teško disanje kao što sam polako Pomilovala njegov veliki penis polagano.
"Pa sam morao učiniti nešto. Mislim bio onaj koji ga je dobio u toj državi. Tako sam čučnuo dolje ispred njega i undid njegove hlače. Njegov penis je toliko velik i teško i vruće. Nikad nisam vidio da je veliki penis u stvarnom životu prije. Bio sam ga povlačiti s obje ruke, i um .... Bojim se da je dobio odnešene. Pa, znate koliko volim sisati penis ... " 
Dovoljno je istaknuti točke, sam dao moj mužić's penis duboko dugo sisati.
"Ooooh, da ..." rekao je.Prvo jebanje
"Njegov kurac je bio toliko velik i to osjećao tako dobro u mojim rukama, samo sam morao to osjetiti u mojim ustima. Počela sam ga polako lizanje gore i dolje. Mogao bih reći da je to stvarno uživaju. On je bio oplakivanje glasnije i njegov penis je trzanje u mojim rukama. Ona osjećala tako dobro u mojim ustima. Morao sam stvarno protežu moje čeljusti da stane oko oko nje. Bilo je tako prekrasno, bio video chat sexy  sam kovitlaju mi ​​jezik oko njega a ja sam ga izvukao sve na putu prema dolje do moje grlo. "
"Mmmm ..." moj mužić moaned, "Jesi li neka sperma u ustima?" Mogao bih reći za njegovu reakciju da je uzimajući u neposrednoj blizini, pa sam usporila tempo mojih udaraca.
"Pa, vidi, njegov penis sisanče samo su me tako uključen. Moja maca dobivši tako vruće i mokro. Imao sam bio trljanje moj klitoris dok sam ga sisa, i ja sam htjela da sperma tako loše. Njegov penis je samo toliko velik i težak. Ona osjećala tako dobro u mojim ustima, a moja pička bila je bolan za penis. JA pravedan je da ga imaju u meni. "
"Vi neka pojebati?" Mužić pitao.
"Ja sam mu sjede desno tamo gdje si sjedio sada, i onda sam popeo na vrhu njega se ovo sviđa." Rekao sam što sam se preselio na vrhu moga muža i skliznula svojim penisom duboko u moje quim. "On je bio sisa na moj veliki titties dok sam jahao da je veliki penis lijep njegove gore i dolje."
Mužić je uzeo moj savjet i izvukao jedan od mojih bradavica u usta, sisanje i lizanje uzivo na chatu  je kao što sam jahao njegov penis. "Njegov veliki penis mi napuni tako dobro ... to stvarno rastegnut moje malo zbijeno maca. Činilo se kao da sam mogao osjetiti sve na putu natrag u moje grlo. Ja terenu protiv njegov penis dok sam došao preko njega. Došao sam tako dobar i tvrdi da je preko ogroman penis, ja potpuno izgubio kontrolu. Mislim da je moj pulsirajući pička mu napravili izgubiti kontrolu previše, jer sljedeća stvar sam znao da je punjenje moja maca sa svojom vruća sperma. Ona osjećala tako dobro da sa velikim penis pulsiranje i pucanje to je opterećenje u meni jednostavno nisam mogao zaustaviti. "
"On je došao u vašem maca?" Mužić pitao uzbuđeno. Znao sam da je bio blizak Cumming, pa odskočiti brže na njegov penis dok sam mu rekao ono što sam znao da će ga gurnuti preko ruba.
"Mmmm ... da. On je ispunjen moja pička sa svojom vruća sperma. To je razlog zašto sam video sexy chat  još uvijek tako mokra. To je njegova sperma klizi vaš penis oko u. "mužić je samo o tome da se sperma kad se nagne bliže k njemu i šapne mu u uho:" On je crno i on je ogroman i on je jebeno sranje od mene. "
Mužić je izgubio kontrolu u tom trenutku kao skliznula moja maca gore i dolje njegov penis.  Prvo jebanje  Kada sam dobio od njegova sperma je zalivši iz moje maca.
"Hvala baby," rekao je. "To je bilo prekrasno priča." Dao mi je dugo spore poljubac.
On nikada nije ni sumnja na sve što sam možda neće biti stvaranje ovih gore.

Нема коментара:

Постави коментар